Sabah olmuştu ve Reo erkenci olduğundan erken kalkmıştı. Uyandığında o çocuğu yanında beklemiyordu. Hatta çocuğun sarılmasını ve saçlarıyla oynamasını da beklemiyordu. Reo bu durumdan rahatsız olmamıştı, aksine hoşuna gitmişti. Reo, çocuğa bakar ve maskesinin altındaki kimliği çıkarmaya karar verir. Dikkatlice maskeyi tutar ve yavaşça kaldırmaya çalışırken, aniden iki bileği de sıkıca tutulur. Maskeli çocuğun hala uyuduğundan emindi Reo ve uyurken bileklerini sıkıca tutmasına da şaşırmıştı. Reo yavaşça maskeyi bırakır ve çocukta, Reo'nun bileklerini bırakır. Reo kalkar ve lavaboya gider. Aynada kendisine 10 dakika bakıp neden yaşadığını sorgular. Sonra da elini yüzünü yıkayıp lavabodan çıkar ve mutfağa gidip kendisine kahvaltı hazırlar. Reo kahvaltısını yaparken düşüncelere dalmıştı ve aniden uykulu bir sesin ona seslenmesi ile düşünceleri dağılmıştı.
M.A: Günaydın Reo~
Reo: ..günaydın
M.A: Bakıyorum da kendine kahvaltı hazırlamışsın, bana da hazırlasaydın keşke..
Reo: Yemek yapmayı biliyorsan kendin de hazırlayabilirsin.
M.A: İlerideki eşimden yemek yapmasını isteyemez miyim yani..?
Reo: ne.
M.A: ♡
Reo: Senle evlenmicem, seni tanımıyorum bile?
M.A: Tanışabilirizz..?
Reo: Maskeni çıkar öyle.
M.A: Hahahahah aslaa~
Reo: Tch..
M.A: Bir gün kendin bile öğrenebilirsin, Reo~
M.A: Sadece iyi gözlemlemen lazımm~
Reo: Bununla uğraşamam.
M.A: İyi, sen bilirsin.
Reo: Beni ne zaman serbest bırakacaksın, ailem endişelenebilir, daha doğrusu eğitim konusunda, benim için değil..
M.A: Ailenle sorunların mı var, Reo'cuğum..?
Reo: ...
M.A: Peki peki, bu aile konusunu kapatalım. Ee ne yapmak istersin?
Reo: Rin'in beni, senden kurtarmasını isterim.
M.A: Rin olmadığımı nerden biliyorsunn?
Reo: Yapma ama Rin benimle bu kadar çok konuşmazdı, eğer bana karşı hisleri olsaydı bile başkasını sevdiğimi bildiğinden asla böyle bir şey yapmazdı.
M.A: Pekala, doğru. Ben Rin değilim.
Reo: Bunu anlamıştım zaten.
Maskeli çocukta kendisine kahvaltı hazırlar ve Reo ile beraber kahvaltı etmeye başlar.
M.A: Kimi seviyorsun, Reo?
Reo: Seni ilgilendirmez.
M.A: Sevdiğim çocuğun kimi sevdiğini merak ediyorum..
Reo: Ona zarar verirsen seni 1dam ettiririm.
M.A: Hey hey sakin ol.. zarar vermem.
Reo: Umarım.
M.A: Kim peki?
Reo: ..Nagi Seishirou.
M.A: Ah anladım..
Reo: Onu tanıyor musun??
M.A: Hayır ama adını duymuşluğum var.
Reo: Anladım..
Reo sessizliğe bürünür. Maskeli kişi işe ses çıkarmadan Reo'nun yüzünü izler. Eli yavaşça Reo'nun yanağına gider ve yavaşça okşamaya başlar. Reo düşüncelere dalmış bir durumda olduğundan bundan rahatsız olmamıştı ve yavaşça maskeli adamın eline sürtünmeye başlar.
Maskeli adam, Reo'nun bu hareketine hafif bir tebessüm eder ama maskesinden bu tebessüm gözükmez. Reo düşüncelerinden kurtulup, maskeli adamın eline sürtünmeyi bırakır ve elini kendi yanağından çeksin diye kafasını ters tarafa çevirir. Adam bunu anlar ve elini çeker sonra Reo'nun konuşmasını bekler.Reo: Çok sıkıldım.
M.A: Napmak istersin?
Reo: Senden kurtulup hayatıma devam etmek.
M.A: Üzülüyorum ama..
Reo: Umrumda değil.
M.A: ...
Reo: Bırak beni!
M.A: Hah... bu beni son görüşün olmicak Reo, sadece bunu bil.
Reo: Tamam.
Maskeli adam yedek anahtarını çıkarıp, Reo'ya verir.
M.A: Belki ziyarete gelirsin diye.. bu yedek anahtar sende kalsın.
Reo: Ziyarete tek ecelimin yaklaştığı zaman gelirim, o da son bi veda için olur.
M.A: Böyle söyleme Reo..
Reo: Çoktan söyledim :).
M.A: ...
Reo el sallayıp kendi evine doğru yol alır. Maskeli adam ise arkasından bakıp, gidişini izler.
______________________________________
Bu bölümün yarısından fazlasını yazın yazmıştım ama sonra devam etmeye üşenip bırakmıştım. Hazır serviste müzik dinlerken de bitirim dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"a melody that warms my heart"
RandomSorunları olan mor irisli genç ve sesiyle onun kalbini çalan gri irisli genç Mor irisli genç gerçekten gri irisli gence aşık mıydı? Yoksa onun sesine hayranlık mı duyuyordu? Bunun cevabından henüz emin değildi ama kendisini aşık sandığından, aşık ol...