I love him and I don't want to leave.

182 20 65
                                    

Zilin çalmasıyla birbirlerinden ayrılırlar ve 2. Kulüp dersine girerler. Alex hoca bu sefer 'nefret' duygusu ile bir beste yaratmalarını ister. Bunun için 1 hafta süre verir. Reo için bu kolaydı ama bunları beste olarak dökmek istediğinden emin değildi.
Bunu bugün Alex hoca'ya da anlatmayı düşünüyordu. Nagi için ise bu 'nefret' kelimesi zordu, aslında onun için neredeyse her duygu zordu. Çünkü duygular onun için hiçbir anlam ifade etmiyordu. Duyguların ne anlama geldiğini bile tam bilmiyordu. "Duygular neden var ki?" diye geçirirdi hep içinden. Çokta düşünmedi çünkü bu onun için yorucuydu. Herkes parçaları için odada çalışırken Reo hiçbirşey yapmıyordu. Nagi ise camdan dışarıya bakıyordu. Reo, Alex'in yanına gider ve bişiler fısıldar.
Tabii Nagi ne olduğunu merak eder ama sorgulamaz. Tek bildiği Reo'nun suratının asık olduğuydu. Reo ile daha yeni tanışmışlardı ama onu böyle görmek istemiyordu. Dersin bitiş zili çalar ve Nagi ile Reo dışında yine herkes bahçeye veya kantine koşuşturur.

Alex: sana yardım edicem, Reo.
Bu 'nefret' kelimesi için bir beste yazmana yardım edicem. Sadece bana anlatman lazım, tamam mı?
Reo: anlaticam, size nefret ettiğim çoğu şeyi anlatıcam, hocam.
Alex: diğerleri yokken bana sadece "Alex" diyebilirsin.
Reo: o zaman okul çıkışı görüşürüz, Alex.

Reo gülümser ve Alexte gülümsemesine, gülümseme ile karşılık verir. Reo, Nagi'nin bileğinden tutar ve müzik odasından çıkarlar. Öğle arasındaydılar ve 40 dakikalik zamanları vardı. Reo yemekhaneye giden yolu Nagi'ye gösterip gitmeyi düşünüyordu.

Reo: aç mısın?
Nagi: hmm... biraz..
Reo: şimdi şu merdivenlerden aşağı in ve sağa dön sonra dümdüz ilerle ve yemekhane var orda, gidip orda karnını doyurabilirsin.
Nagi: ....yorucu gözüküyor.
Reo: sen ciddi misin..?
Nagi: hmhm...
Reo: hah... ne halin varsa gör, benim gitmem lazım.

Arkasını dönüp giderken bileğinde hissettiği el ile duraksadı. Arkasını dönüp gri irisli çocuğa baktı.

Nagi: gitme.
Reo: neden?
Nagi: istemiyorum.
Reo: üzgünüm ama arkadaşlarımla yemek yicem.
Nagi: bende arkadaşınım?

Reo bunu duyunca biraz burkulur, çünkü Nagi'den ilk gördüğü andan itibaren hoşlanıyordu.

Reo: e-evet.. öylesin...
Nagi: o zaman bugün benimle yemek yiceksin.
Reo: yorucu bulmuştun hani?
Nagi: sen yedirtirsin
Reo: .....
Nagi: beni sırtına alıp yemekhaneye götürsene.
Reo: .....
Nagi: Reo..?
Reo: ah.. ü-üzgünüm. Peki, arkadaşlarıma bugün onlarla yemeyeceğimi söylesem iyi olur.
Nagi: hmhm.
----------------------------------------------------------

RinRin<3

Reo:
Hey, RinRin.

Rin:
Ne var Reo?

Reo:
Bugün sizinle yiyemicem.
Okula yeni gelen çocuk onunla
yemem için ısrar etti.

Rin:
Neden okuldaki
insan sayısı artıyor.

Reo:
Artmasın mı?

Rin:
ARTMASIN!
sae ve shidou yeter de
artar zaten!

Reo:
ah ahh..
klasik rin.

Rin:
En azından okula yeni
gelen çocuğa, gördüğüm
an aşık olmadım.

&quot;a melody that warms my heart&quot;Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin