..you are the one who added color to my life that night..

196 28 21
                                    

-3 Gün Timeskip-

Reo yine sabah uyandığındaki her gün yaptığı şeyleri yapmıştı. Kemanını da alıp evden çıkmıştı. Çünkü bugün seçtiği müzik kulübü vardı.
Limuzinine binip okula gitmişti ve yine her zamanki gibi girişe geldiği anda etrafında toplanan kızlarla karşılaştı. Artık bu duruma alışmıştı ve sadece gülümseyerek geçiyordu. Sınıfa geldiğinde ise yine 'sahtecikten' olan arkadaşları onun etrafina toplanıp konuşmaya başlamışlardı. Reo onları dinlemiyordu ama dinliyormuş gibi gözüküyordu. Bir an önce kulüp dersinin başlamasını istiyordu. Çünkü müzik kulübünde az kişi vardı. Yaklaşık 5-6 kişi falan vardı. Yine bazı çocukların, şu yeni gelen çocuk hakkında konuştuklarına kulak misafiri olmuştu ve o çocuğunda müzik kulübünü seçtiğini duydu. O çocukla beraber 7 kişi olmuşlardı. Reo aslında çocuğu merak etmedi de değil ama gidip bakmaya gerek duymuyordu. Kulüp dersinde göreceğini öğrendiği zaman hiç gerek duymadı. İlk dersin ne olduğuna baktıktan sonra dolaptan kitaplarını aldı ve sınıfına gidip, eşyalarını masanın üzerine kurdu. Sonra da sırasına oturup, kulaklıklarını takıp, müzik dinlemeye başladı.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Nagi alarmının çalması ile uyanmıştı. Diğer arkadaşları ondan 30 dakika önce erken gidiyordu. Çünkü onların okulları 30 dakika önce erken başlıyordu. Nagi içinden "ne kadar yazik.." diye geçiriyordu. (Nagi sende o okuldaydın eskiden 🤨🤨).
Nagi banyoya gidip ılık su ile kısa bir duş aldı ve kurulandıktan sonra giyinmeye başladı. Saçlarını kurutmaya üşendiğinden sadece havluyla suyunu aldı. (Aynıben.)
Eşyalarını ve çantasını hazırladıktan sonra telefon ve kulaklığını alıp aşağıya indi ve kendisine atıştırmalık birşeyler hazırladı. Saatte baktı ve 10 dakikası kaldığını gördü. Zaten evi de yakınlarda olduğundan dert etmiyordu. Çantasını tek omzuna aldıktan sonra kulaklıklarını taktı ve müziğini dinleyerek, evin anahtarını cebine atıp evden çıktı. Okula son 3 dakika kala gelmişti. Hemen sınıfına gitti ve ilk dersin ne olduğuna baktıktan sonra dolabına gidip kitabını aldı ve sırasına oturup, müzik dinleyerek uykusuna devam etti.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
İlk iki dersin bitişinden sonraki iki ders kulüp dersleriydi ve Reo sabırsızlıkla kulüp dersini bekliyordu. Kemanını alıp hemen müzik odasına doğru koştu. Kimsenin olmadığını biliyordu ve haklıydı da, suan odada kendisinden başka kimse yoktu.
Odadaki klasik gitarı eline aldı ve
'Lovers Rock' çalmaya başladı. Çalarken de şarkıyı mırıldandı.
(Yazar not: Reo ailesinin haberi olmadan klasik gitar çalıyor. Çünkü ailesi bunun çok sade olduğunu düşünüyor. Bu yüzden klasik gitar çaldığını sadece Ba-Ya ve okuldaki müzik hocası biliyor).
Reo kendisini kaptırmıştı ve yaklaşan ayak seslerini duymamıştı bile, sadece çalmaya ve şarkıyı mırıldanmaya devam etti.

"a melody that warms my heart"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin