Nagiler hazırlanıp okula doğru yürümeye başlamışlardı. Yolun ayrıldığı noktada Nagi arkadaşları ile vedalaşır ve kendi okuluna doğru yürümeye başlar. Arkadaşları ile aynı okulda olmak isterdi tabii ki ama bu gittiğ okulda onu orada tutan bir şey, hayır, birisi vardı. O kişi 'Mikage Reo' idi. Reo'yu görmek istiyordu, onunla konuşmak -daha doğrusu onu dinlemek- istiyordu. Neyse ki bugün kulüp dersleri vardı ve aynı kulüpte oldukları için kendisini şanslı hissettmişti. Kulüp dersi için içinde nedensizce bir heyecan vardı. Reo'yu görme isteği ve onun müzik aleti çalmasını dinleme heyecanı vardı. Okula vardığında sırasına oturdu ve kulüp derslerine kadar uyumuştu. Kulüp dersi geldiği zaman hızlı adımlarla odaya gitmişti ama Reo'yu görememişti. Tenefüsün bitmesini bekledi ve enteresan bir şekilde hem Reo hemde Alex hoca yoktu. Alex hocanın yerine gelen hoca, Alex hocalarının hasta olduğunu söylemişti ama Reo hakkında bir şey söylememişti. Nagi'nin içindeki heyecan ve istek kırılmıştı. Reo'nun neden gelmediğine bir anlam verememişti ama çokta sorgulamak istemedi. Ders bittiği anda telefonunu alıp, Reo'ya mesaj yazdı.
________________
Nagicchi:
Hey, Reo..
Bugün neden gelmedin?*11.55 gönderildi*
Nagicchi:
Hey!
Mesajlarıma bak..*12.00 gönderildi*
Nagicchi:
...Nagicchi çevrimdışı.
_______________
Nagi ne olduğuna hala anlam verememişti. Genelde mesajlarına saniyesinde bakan Reo, şuanda ona geri bildirim vermiyordu. Nagi daha fazla sorgulamak istemedi çünkü yorucu buldu. Okulun geri kalanını ya oyun oynayarak ya da uyuyarak geçirdi. Gerçekten sıkıcı ve geçmeyen bir gün geçiriyordu.
Fakat aynı durumu Reo için söyleyemem. O gayet güzel ve eğlenceli bir gün geçiriyordu.
Kahvaltıları geldiği an saldırmaya başlarlar ve güzelce karınlarını doyururlar. Sonrasında alışveriş merkezinin bahçesinde dolaşmaya karar verirler. Rin hala sinirliydi, çünkü görmek istemediği kişileri görmüştü. Reo onun sinirli olduğunu anladı ve sormaya karar verdi.Reo: Neden sinirlisin Rin?
Rin: Tch.. gereksiz birkaç varlık gördüm sadece.
Reo: ??Rin tam ağızını açıp söyliyecekti ki arkadan birisinin "EMO RİNRİN VE REOOOO" diye bağırmasıyla Rin'in ağzını açmaya gerek kalmamıştı. Reo'da cevabını almıştı. Bunlar Shidou ve Sae'ydi.
Shidou koşarak Rin'in sırtına sert bir tokat geçirdi ve Rin sinirden patladı. Shidou'yu kovalamaya başlamıştı, bi yandan da ona küfür edip, sövüyordu sesli bir şekilde. Reo hallerine gülmeye başladı. Sae'de bu durumlara alıştığı için artık bir şey yapmıyordu ve göz devirmekle yetiniyordu.Sae: Nasılsın Reo?
Reo gülmesini kestiği an Sae'nin cevabını yanıtlamıştı.
Reo: İyiyim, sen Sae?
Sae: Bende iyiyim.
Reo: Shidou yine enerjisinde gibi, hahahaha.
Sae: Evet. Götü durmuyor her zamanki gibi.
Reo: Klasik Shidou.
Sae: Hmhm.Biraz daha Rin ve Shidou'yu izlerler. İşler kızışmaya başlayınca Reo, Rin'i; Sae ise Shidou'yu tutar ve durmalarını sağlarlar. (Sae beni de tutabilirsin ya, Shidou kendi başının çaresine bakabilir bence).
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"a melody that warms my heart"
RandomSorunları olan mor irisli genç ve sesiyle onun kalbini çalan gri irisli genç Mor irisli genç gerçekten gri irisli gence aşık mıydı? Yoksa onun sesine hayranlık mı duyuyordu? Bunun cevabından henüz emin değildi ama kendisini aşık sandığından, aşık ol...