'your hands are warm'

148 17 64
                                    

Balo gününün üstünden geçeli 1 hafta olmuştu ve herkes aynı tempoda devam ediyordu. Tek fark ise Reo ve Nagi'nin arasının, o balo gecesinden sonra açılmasıydı. Reo bunun neden olduğunu bilmiyordu ama Nagi biliyordu, hem de çok iyi biliyordu. Bu 1 hafta içerisinde ne doğru düzgün beraber takılmışlardı ne de doğru düzgün konuşmuşlardı. Neyse ki bugün kulüp dersleri vardı ve beraber olucaklardı. Reo, Nagi'yi görmek için sabırsızlanıyordu. Erkenden müzik odasına gider ve beklenmedik bir şekilde Nagi'yi görür. Normalde Nagi sınıfa, Alex hocadan bile geç gelirdi. Ama bu sefer erken gelmişti. Reo şaşırmıştı ve bir sebebi olacağını düşündü, tabii olmayabilir de, sonuçta illa bir sebebi olucak diye bir şey yok. Reo, Nagi'ye doğru yaklaşır ve adını seslenir.

Reo: Oi Nagi! Selaamm.

Nagi: Humm.. selam..

Nagi'nin yanına oturur ve konuşmaya devam eder.

Reo: Bakıyorum da erken gelmişsin hehe.

Nagi: Hmhm..

Reo: Bir sebebi var mı?

Nagi: Bugün gösteri var.. biraz çalışmam gerek. Ah... çok yorucu.

Reo: İzlemeye gelicem ^^.

Nagi: Humm..

Reo: Bana gitarda bir tane parçayı çalmayı öğretsene!

Nagi: Yorucu..

Reo: Lütfeeenn!!

Nagi: Ah.. peki.

Reo: Wuhuu ^^.

Nagi, Reo'nun arkasındaki boşluğa oturur ve gitarını Reo'ya verir. Reo ellerini tellere koyar ve elinin üstünde hissettiği sıcaklık ile yanakları kızarır. Nagi onun ellerinin üstüne kendi ellerini koymuştu ve parçayı Reo'nun ellerini tutarak öğretiyordu.

Reo: Vay canına Nagi..

Nagi: Hm?

Reo: Ellerin.. sıcacık.
Soğuk olurlar diye düşünüyordum.

Nagi: Hmm.. öyle mi? Hiç fark etmedim. Ama fark ettiğim bişi var.

Reo: Neymiş?

Nagi: Senin ellerini hep sıcak düşünürdüm ama yanılmışım. Aksine soğuk çıktılar.

Reo: A.

Nagi: Aynı zamanda biraz nasırlanmışlar, kemikliler ve sertler.

Reo: Seninkilerde bebek eli gibi çok pürüzsüz ve yumuşacık ehe.

Nagi: Evet, öyle.

Reo gülümser, Nagi ise aynı surat ifadesi ile bakar. (Odun işte).
Ders zili çalana kadar Nagi, Reo'ya öğretmeye devam eder. Ders zili çalıncada birbirlerinden ayrılırlar ve herkes sınıfa girmeye başlar. Alex hocada sınıfa gelince ders başlar. İlk dersi notalar, gamlar, vuruşlar vb. gibi müzikle alakalı konuları işlerler. İkinci derste ise serbest bırakır ama sınıfta kalmaları şartıyla. Herkes sınıfta kalır ve kendi hallerinde takılırlar. Alex hoca Reo ve Nagi'nin yanına gider ve onlarla konuşmaya başlar.

Alex: Bir sevgilim var artıkk!

Reo: Gerçekten mii!? Senin adına çok sevindim ^^.

Nagi: Sevgili işleri.. çok yorucu geliyor..

Reo: Sen ciddi misin..?

Nagi: Bilmem..

Alex: Klasik Nagi haha!

Reo: Neyse, adı ne sevgilinin?

Alex: Adı Kai.

Reo: Vayy! hocamız gaymiş haberimiz yokmuş.

Alex: ✨️Hehe✨️

Reo: Bir gün Kai ile tanışmak isterim ^^.

Alex: Evime taşınıyor zaten, istediğiniz zaman gelip, tanışabilirsiniz.

Reo: Tamamdıırr! Bir gün geliriz ziyarete.

Alex: Kapım size her zaman açık.

Nagi: Reo.. acıktım.

Reo: Kantine gidelim mi?

Nagi: Olur..

Alex: Bende gelsem iyi olur, biraz acıktım.

Üçüde kantine doğru gider ve ne alacaklarını seçerler. Reo hem kendisinin hem de diğer ikisinin aldığı şeyleri öder. Alex ilk başta buna izin vermedi ama Reo ısrar ettiğinden yapacak bir şeyi yoktu. Hem beleş yemeğe de hayır demek istemedi. Aldıkları yiyeceklerle sınıfa dönerler ve hem yiyip hem de sohbet ederler.

Reo: Hey Nagi, bugün sahneye çıkacaktınız di mi?

Nagi: Evet, neden sordun?

Reo: Alex, müsaitsen sende akşam 22.30 da gelip, Nagi'leri izlesene.

Alex: Bana uyar.

Nagi: Ahh..

Reo: Wuhuu!

Alex: Kaçta başlıyor?

Nagi: 23.00.

Reo: Marketin önünde buluşalım ve beraber gidelim.

Alex: Tamamdıırr!

Dersin bitiş zili çalar ve Alex'le vedalaştıktan sonra Nagi ve Reo kendi sınıflarına doğru yürümeye başlar.

Reo: Saat 23.00 te görüşürüz, Nagi. Seni dikkatlice izliyor olucam.

Nagi: Pekala..

Kendi sınıflarına gelirler ve Reo her dersi dikkatli bir şekilde dinleyip, not alır. Nagi ise her ders boyunca ya uyur ya da telefonu ile oynar. Son ders zili çalıncada herkes toparlanıp okuldan çıkar. Reo tabii ki de Nagi'yi alıp çıkar. Yollarının kesiştiği yere kadar beraber yürürler ve vardıklarında birbirleri ile vedalaştıktan sonra da kendi evlerine doğru yürümeye başlarlar. Reo akşam için gerçekten çok heyecanlıydı. Fakat Nagi bir duygu beslemiyordu. Sadece çalıp kurtulmak istiyordu. Nagi için hayatın bir anlamı yoktu, en azından Nagi böyle düşünüyordu. Ama asıl hayatta anlam bulamayan kişi Reo'ydu. Reo'yu şuan hayatta tutan tek şeyin, hatta kişinin, Nagi olduğu açıktı. Yaşama sebebini Nagi'ye bağlaması elbette yanlıştı ama Nagi hayatında yokken cidden zevk almıyordu. Arkadaşları vardı ama bu hayatı renkli görmesine pek yardımcı olamıyordu. Ona bu dünyayı renkli görmesine yardım edecek bir varlık lazımdı ve o kişi 'Nagi Seishirou' oldu. Reo, Nagi ile tanışınca dünyasının renklendiğini gördü ve yaşama isteği arttı. Bu yüzden Nagi'ye gerçekten minnettardı. Reo uyumadan önce şu cümleyi söyledi "Tekrardan teşekkürler, Nagi". ve uykuya daldı.

"a melody that warms my heart"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin