✨️shopping day✨️

112 15 25
                                    

Reo her zamanki gibi erken uyanır ve Rin'i arar. Rin telefonu 10 dakika sonra açar ve Reo'ya her zamanki gibi sabah sabah sinirli bir şekilde bağırır. Reo bu duruma alıştığından aldırış etmez ve genelde Rin'e onu alacağını veya birlikte okula gitmelerini söylerdi ama bu sefer farklıydı ve Rin bunu duyunca şaşırmıştı. Reo, birlikte okulu asıp, balo için alışveriş yapmak istediğini söylemişti. Rin bu teklifi kabul etmişti ve telefonu kapatmıştı. İkiside hazırlandıktan sonra otobüs durağının orada buluşmuşlardı. Otobüse binip, alışveriş merkezinin yakınlarındaki durakta indiler ve karşıya geçip, biraz yürüdükleri zamanda alışveriş merkezine varmışlardı. İlk önce güzel bir yemek mekanına oturup kahvaltılarını yapacaklardı. Sonra da balo için alışveriş yapacaklardı. -balo dışı kıyafetler falanda alacaklar tabii ki-. Kahvaltı için bir mekana otururlar ve kahvaltılarını beklerken Reo telefonuna bakınıyordu. Rin ise gözleriyle etrafa bakıyordu. Uzakta tanıdık birilerini görünce yüzünü buruşturur ve Reo'ya döner ama ona hiçbir şey söylemez.

----------------------------------------------------------

Bachira enerjik bir şekilde uyanır ve yanında uyuyan sevgilisine bakar. Dün geceden sonra ikiside yorgun düşmüştü. Bachira'nın hiperaktifliği sayesinde, o kadar yorgun olmasa da bacakları iflas etmiş durumdayı. İsagi gerçekten sertti dün gece. Bachira ağrıyan bacaklarıyla kalkmayı denedi ama kolunda hissettiği el ile durdu ve kafasını çevirdi. Sevgilisi uyanmıştı ve ona yorgun ama parlak gözlerle bakıyordu.

Bachira: GÜNAYDIINN~
İsagi: Günaydın Arı'm~
Bachira: Bana öyle seslenme..
İsagi: Seslenicemm.
Bachira: Pfft..
İsagi: Yanımdan mı ayrılmaya çalışıyorsun bakim?
Bachira: Ah- Hayır hayır. Lavaboya gidicektim sadece.
İsagi: Tuvaletini tutabilecek durumdaysan birazcık daha uyuyalım.
Bachira: Oluurr!

Bachira geri İsagi'nin yanına yatar ve sarılarak uyumaya devam ederler.
Kunigiri ikilisi ise yeni uyanmıştı ve birlikte kahvaltı hazırlıyorlardı. Arada kısa ve minik öpücükler ile sarılmalar yapıyorlardı tabii. Herkes için kahvaltı hazırlayıp, masayı kurduktan sonra da salondaki koltuğa otururlar ve Kunigami, Chigiri'nin saçında değişik ama güzel saç modelleri denemeye başlar. Chigiri de buna izin verir ve Kunigami'nin yaptığı saç modellerini beğendiği için her zaman fotoğraf çeker ve yanağına küçük bir öpücük kondururdu. Birkaç dakika sonra Nagi uyanmıştı ve lavaboya gidip işlerini halleder. Ardından da mutfağa gider ve KuniGiri çiftinin hazırladığı kahvaltıyı yemeye başlar. Salon ve mutfak birleşik olduğundan Kunigami ve Chigiri, Nagi'yi fark eder. Nagi de aynı şekilde onları fark eder. KuniGiri çiftide masaya oturur ve birbirlerine kahvaltılarını yedirmeye başlarlar. Nagi her sabah hem KuniGiri çiftinin hemde BachiSagi çiftinin bunları yapmasına alışmıştı. O sabah düşündüğü tek farklı şey ise Reo ile de bunları yapmak istemesiydi. Neden bunun hayalini kurduğunu bilmiyordu ama bu hoşuna gitmişti. Birkaç dakika sonra Bachira ve İsagi'de gelir ve kahvaltıya katılırlar. Her zamanki gibi konuşmayı başlatan Bachira olur ve o konudan başka konulara atlaya atlaya güzel ve eğlenceli bir sabah ile güne başlarlar.

"a melody that warms my heart"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin