Sonunda liseli öğrenciler için beklenen balo günü gelmişti. Neredeyse herkes heyecanlıydı.
Tabii bazıları gergindi ve bazılarının içinde de hem heyecan hemde gerginlik duygusu vardı.
Reo içinde ne tür bir duygu beslediğini çözememişti çünkü anlayamıyordu o an resetlenmiş ve beyni error vermiş gibi hissediyordu. Rin ise bıkkınlıkla oradaydı ve bitmesi için dua ediyordu. Reo ve Rin hazırlanmıştı, aynı şekilde Shidou ile Sae'de hazırlanmıştı. Dördü beraber balonun olduğu salona doğru yürümeye başlarlar. Balo salonu okulun dışında bir yerdeydi ve başka bir okul daha katılmıştı bu katılan okulda Nagi'nin arkadaşları vardı. İçeri girdiklerinde Sae ve Shidou -Shidou'nun zoru ile- barın oraya gitmişlerdi. Reo ve Rin yalnız kalmıştı ve Reo gözleriyle ya Nagi'nin arkadaşlarını ya da Nagi'yi aramaya çalışmıştı ama maskelerden kimin kim olduğunu anlayamıyordu.Reo: Hey, Rin.
Rin: ??
Reo: Nagi ve diğerlerini görüyor musun??
Rin etrafa göz atar ve gözleri bir tane gruba kitlenir. Gözlerini kısarak bakar ve onların Nagi ve diğerleri olduğunu anlar.
Rin: Şuradalar diye işaret eder.
Reo: Hadi yanlarına gidelimm!
Rin: Ah.. peki..
Rin, Reo'nun zoru ile diğerlerinin yanına giderler.
Reo: SEELLAAAMM!!
Bachira: AH! REOOOOO!! SELAAAMM!!!!!
İsagi: Selam Reo ve Rin!
Chigiri: Hoşgeldiniizz!
Reo: Hoşbuldukk
Kunigami: Nasılsınız??
Reo: İyiyiz, siz?
Kunigami: Bizde çok iyiyiz.
Bachira: Aynı zamanda heyecanlıyız!
Chigiri: Klasik Bacteria..
Bachira: HEY! Bana o adla seslenme!
Chigiri: Bakarız.
Bachira: ...
Rin: Bunların yanında mı kalmak yoksa abimlerin yanında mı kalmak daha iyi bilemiyorum şuan.
Reo: Bence burası, Sae'lerin yanından daha güvenli.
İsagi: ?
Reo: Eh.. boşverin.
Rin: Tch..
Reo: Nagi daha gelmedi mi?
Kunigami: Bizde onu bekliyorduk aslında ama gelmemiş.
İsagi: Birazdan gelir.
Bachira: Nagicchi her zaman geç kalıyor zaten *kıkırdamak*.
Chigiri: Doğru.
Reo: Pekala, bekleyelim.
Rin ve Reo, diğerlerinin yanına oturur ve sohbet ederler. Bi yandan da Nagi'nin gelmesini beklerler. Konuşmaya dalmışlardı ve Nagi'nin geldiğini görmemişlerdi. Nagi konuşmaya üşenir ve Reo'nun yanındaki boş yere oturur ve kafasını Reo'nun omzuna yatırır. Reo omzunda hissettiği ağırlık ile kafasını omzuna çevirir ve gördüğü görüntü ile şaşırır. Tabii Reo ile diğerleri de şaşırır ve konuşmaları yarım kalır. Nagi'de diğerlerine bakar. Anlık yaşanan hint dizisi bakışmasından sonra Bachira konuşur.
Bachira: Vay Nagicchi geldiğinin haberini vermemiş. Hoşgeldin Nagicchi!
Nagi: Hmm..
Hoşbuldum.İsagi: Kesin yanımıza gelince bize haber vermeye üşendi.
Chigiri: Başka bir sebebi olacağını düşünmüyorum zaten.
Kunigami: Olsa şaşırırdım.
Nagi: Ayıp ediyorsunuz.
Bachira: HİAHQHAQUQU!! Ah klasik Nagicchi.
Nagi: Humm.. >_<.
Rin: Reo, ne zaman kalkıcaz?
Reo: Daha yeni geldik, Rin.
Rin: Argh!
İsagi: Bu hep böyle mi ya?
Rin: Ne dedin sen!?
Reo: Sakin ol RinRin.
Rin: Tch..
Nagi: Reoo~
Reo: Ha-?
Nagi: Omzun çok rahat..
Reo: >////<.
Bachira: KQLSJWKDUK2N22PD
İsagi: Utandı.
Chigiri: HAHAHAQGPSKXAWMAL.
Kunigami: *kıkırdamak*
Reo: Gülmeyin ya..
Nagi: ????
Rin: Hah..
Bachira: İsagii! Gel dans edelim!
İsagi: Hemen hayatim.
Bachira ve İsagi el ele tutuşarak dans pistinin oraya giderler ve dans etmeye başlarlar. Kunigami kalkıp Chigiri'ye el uzatır.
Kunigami: Benimle dans etmek ister misiniz, prenses?
Chigiri: Asla hayır demem, kahraman.
Chigiri, Kunigami'nin elini tutar ve kalkar. İkiside piste doğru giderler ve dans etmeye başlarlar.
Asıl balo daha başlamadığından herkes istediği kişiyle dans edebiliyordu. Reo, Nagi'yle dans etmek istiyordu ama sormaya çekiniyordu. Ayrıca Nagi uyuyakalmıştı. Bu yüzden Rin'le sohbet etmeye karar verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"a melody that warms my heart"
RandomSorunları olan mor irisli genç ve sesiyle onun kalbini çalan gri irisli genç Mor irisli genç gerçekten gri irisli gence aşık mıydı? Yoksa onun sesine hayranlık mı duyuyordu? Bunun cevabından henüz emin değildi ama kendisini aşık sandığından, aşık ol...