Gözlerini ayıran ilk kişi Reo oldu. Çünkü yanaklarına kan sıçradığını hissettmeye başlamıştı. Nagi bunu fark etmişti ve bu haline kıkırdamıştı.
Reo: gülmesene ya!
Nagi: ama surat ifaden cok komik..
*kıkırdamak*
Reo: hmph..
Nagi: gitar çaldığını bilmiyordum.
Reo: zaten beni tanımıyorsun? Bilmemen gayet normal değil mi?
Nagi: ehh... o da doğru..
Reo: aptal seni.. *kıkırdar*
Nagi: Hey!
Reo: ahahahhahaha
Nagi: hmph!Zil çalar ve öğrenciler kulüplerine doğru yürümeye başlarlar. Müzik kulübündeki öğrencilerde gelmeye başlar. 5 kişi + Alex Hoca da sınıfına girdiğinde herkes çalacağı müzik aletini çıkarmıştı. Reo da kemanını çıkartmaya başlamıştı. Nagi onun sadece gitar çaldığını sandığından şaşırmıştı. Herkes sırayla çalıştıkları parçayı çalmaya başlarlar. Bu Nagi'nin ilk kulüp dersi olduğundan Alex hoca bugünlük sadece öğrencileri dinlemesini istemişti. Reo kemanını çalmaya başlar ama çalarken gitar çaldığındaki duyguyu hissettirmiyordu. Aksine hüzünlü, acı, üzgün, hayata daha fazla tutunamayan, dayanılmaz bir halle çalıyordu. En azında yaşadığı kötü anıları kemanla dökebiliyordu. Reo parçasını bitirince kemanını bırakır. Alex hoca konuşmaya başlar.
Alex: Kendinizi geliştirmişsiniz çocuklar, tebrik ederimm. Serbestsiniz. İsterseniz bahçeye çıkabilirsiniz.
Tabii ki bunu duyan herkes bahçeye doğru koşturur. Sadece Nagi ve Reo, Alex hocayla birlikte kalırlar. Nagi aniden sorar.
Nagi: Kemanda mı çalıyorsun?
Reo: ...maalesef
Alex: ...
Nagi: derken?
Reo: unut gitsin, önemli birşey değil.
Alex: Bugün gelmek ister misin Reo? Birlikte gitar çalıp kafa dağıtırız.
Reo: olur, zaten anlatmak istediklerim vardı.
Alex: tamamdır.(Yazar not: Bu arada Alex pedofili bir sapık değil merak etmeyin, Reo'yu gerçekten önemseyen bir hoca sadece. Zaten ilerdeki bölümlerde abi-kardeş gibi olucaklar).
Alex: Gitar çaldığını hala bilmiyorlar di mi?
Reo: Hayır, bilmiyorlar.
Alex: söylemeyi düşünüyor musu-
Reo: HAYIR!!
Alex: tamam, tamam, sakin ol Reo..
Reo: ü-üzgünüm..
Alex: sorun yok Reo, yeter ki iyi ol.Alex tatlı bir şekilde tebessüm eder. Reo bu gülümsemeye rahatlar.
Alex: Akşam konuşuruz, tamam mı Reo?
Reo: hmhm..
Alex: Neyse ben gidiyorum, siz ikiniz takılın biraz.Alex onları yine başbaşa bırakır.
Reo kafasını eğer ve düşüncelere dalar. Taa ki omzunda bir el hissedene kadar. Omzunda hissettiği el ile irkilir ve kafasını kaldırıp Nagi'ye bakar.Nagi: iyi misin Reo..?
Reo: ah şey.. evet evet, iyiyim.
Nagi: ...peki sen öyle diyorsan.Nagi tabii ki de buna inanmamıştı ama zorlamakta istemedi. Kollarını açıp, kendisinden 5 cm kısa olan bedene dolar kollarını.
Reo bu harekete şaşırır ama hoşuna gider ve rahatlar. Kafasını, kendisinden 5 cm uzun olan bedenin göğüsüne gömer ve gözlerini kapatır.Nagi: Reo..
Reo: ??
Nagi: Gitar çalmak sana çok yakışıyor. Umarım bir gün düet yapabiliriz.
Reo: ...Reo bu teklife gülümser ve Nagi'ye bakar.
Reo: Söz veriyorum Nagi. Seninle düet yapacağıma dair söz veriyorum.
Nagi hafif bir tebessüm sergiler. Sadece 1 saniye sürse bile Reo'nun görmesine yeterdi.
Reo: teşekkürler Nagi.
Nagi: ne için?
Reo: herşey için..______________________________________
Bu bölümü biraz aceleyle yazdım. Yani düşünecek pek zamanım yoktu bende aklımdan geçenleri direkt yazdım.
Herneyse Alex hocayı atiyimm.ALEX HOCAM
🛐🛐🛐🛐🛐🛐
BU HOCAYA FAN CLUB ACIYORUM
#alexhocafanclub
#1alexhocafan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"a melody that warms my heart"
RandomSorunları olan mor irisli genç ve sesiyle onun kalbini çalan gri irisli genç Mor irisli genç gerçekten gri irisli gence aşık mıydı? Yoksa onun sesine hayranlık mı duyuyordu? Bunun cevabından henüz emin değildi ama kendisini aşık sandığından, aşık ol...