Reo ve Rin kapıdan çıkarlar ve yürümeye başlarlar. Sessizliği bozan Reo'nun cümlesi olur.
Reo: Sanırım kendimden nefret ediyorum.. hayır, direkt nefret ediyorum.
Rin: Nagi yüzünden deme sakın.
Reo: Sadece onun yüzünden değil ki.. bilmiyorum, çok şey var ama yok.. anlamıyorum.
Rin: Şuan bende seni anlamıyorum ama neyse, önemli olan seni dinlemem.
Reo: Hmhm.. Rin.
Rin: ??
Reo: Sarıl bana.
Rin: Pekala..
Rin, Reo'ya sıkıca sarılır ve onu rahat hissettirmeye çalışır. Birkaç dakika sonra Reo'nun isteği üzerine geri çekilir.Rin: Hey, Reo.
Reo: ?
Rin: Maskeli Balo haftaya olucakmış.
Reo: Ah.. evet.
Rin: Alışverişe çıkalım ve baloya beraber gidelim. Tabii dans etmeyi düşünmüyorum.
Reo: Hah! Nedenn kendine birisi bulamadığın için mi yoksaa, hm??
Rin: Bakıyorum da benimle uğraştığın an moralin düzelmiş.
Reo: Hahahaha, evettt!
Rin: Ah Reo ah..Reo kıkırdamaya devam eder ve Rin artık dursun diye kafasına vurur ve Reo kafasını tutarak Rin'e bakar masum bir şekilde. Sonra da sohbet ederek yürümeye devam ederler.
----------------------------------------------------------
Bachira: Hey, Nagi!
Nagi: ?
Bachira: Reo sanırım sana kırgın, öyle bir yüz ifadesi vardı.
Nagi: Niye kırgın olsun ki.. napmış olabilirim?
İsagi: Bilmem, senden her şey beklenir kutup ayısı.
Nagi: Bana öyle deme..
Chigiri: Dağlarda yaşayan bir kutup ayısı olma sende o zaman.
Nagi: Birlik olup beni düşmanınız olarak görmeye başladınız diye yorumladım.
Kunigami: Evet.
Chigiri: Evet.
İsagi: Doğrudur.
Bachira: #teamreo
Nagi: lan-
Bachira: HAHAHAHAHAHA
Nagi: Sizle olan arkadaşlığımı sorguluyorum..
İsagi: Hayret bunu zahmetli bulmadın.
Nagi: ....
İsagi: ....
Bachira: ....
Kunigami: ....
Chigiri: Yazıklar olsun.
Nagi: Herneyse.. neden Reo'yu kırdığımı düşünüyorsunuz?
Kunigami: Ah Nagi ah..
Chigiri: Yemin ederim kör.
Nagi: Ayıp oluyor..
İsagi: Körlüğün yüzünden çocuğa ayıp eden sensin amk!
Bachira: Yoichi'm sakin ol..
İsagi: Peki, Bachira'm <3.
Bachira: <3.
Nagi: İmdat.
Kunigami: Nagi, kelimelerle aranın iyi olmadığını dördümüzde çok iyi biliyoruz ama başkalarıyla konuşurken karşındaki insanı istemsizce kırabilirsin. Büyük ihtimalle Reo ile konuşurken onu kırdın ve sen bunu fark etmedin. Yani demek istediğim.. GİTTE ÇOCUĞUN GÖNLÜNÜ AL DAĞLARDA YAŞAYAN KUTUP AYISI, ODUNUN ÖNDE GİDENİ, KÜTÜK!! Ehm.. herneyse.
Bachira: Ben sanırım korkuyorum.
İsagi: Same hayatım same
Chigiri: Honey calm down..
Kunigami: Sakinim prensesim <3.
Chigiri: <3.
Nagi: .........
Chigiri: Nagi. Sakın. Bize. Reo'nun. Gönlünü. Nasıl. Alacağını. Sorayım. Deme. Seni. Şuracıkta. Gebertirim.
Nagi: ........
Kunigami: .......
İsagi: .......
Bachira: WELP!
Chigiri: YARABBİM SABIR DİLİYORUM SENDEENN, AMİN.
Kunigami: Amin.
İsagi: İmana geldiler..
Bachira: Evet..
Kunigami: Prensesim~
Chigiri: ??
Kunigami: Maskeli baloya benimle gelir misin?
Chigiri: Seve seve Hero'm~
Bachira: SENDE BANA TEKLİF ET İSAGİ!!
İsagi: Hemen ediyorum bebeğim.
Ehm ehm..Diz çöker ve iki eliyle de Bachira'nın ellerini kendi ellerinin arasına alarak konuşmaya başlar.
Bachira'm, dünyama renk ve güzellik katan Bachira'm, benimle bu maskeli baloya eşlik etmek ister misin??
Bachira: Ağlicam sanırım..
İsagi: Seve seve gözyaşlarını silen eller olmak isterim hayatım♡.
Bachira: AĞLİCAM CİDDEN İSAGİ DUE!!Bachira'nın gözleri sulanmaya başlar ve İsagi ayağa kalkıp gözyaşlarını sildikten sonra sevgilisine sıkıca sarılır ve saçlarını okşar. Bu Bachira'nın, İsagi'nin teklifini kabul etmesinin başka bir yoluydu.
Chigiri normalde bunların performansı görünce Kunigami'ye kızmak ister ama daha önceki konuşmalarında Kunigami'nin onları görünce kötü bir erkek arkadaş gibi hissettmesine neden olduğundan Chigiri, Kunigami üzülmesin diye ya ona sarılırdı ya da öperdi.
Chigiri, Kunigami'nin yanağına öpücük bırakır ve Kunigami bu harekete tebessüm eder.Bachira: Hey, Nagi!
Nagi: ?
Bachira: Neden baloya Reo'yu davet etmiyorsun?
İsagi: En azından gönlünü almak için iyi bir şeyle başlangıç yaparsın.
Nagi: Hmm.. bilmem, olabilir.
Chigiri: Net bir cevap versene..
Nagi: Peki, yarın sorarım.
İsagi: Güzel. Umarım kabul eder.
Kunigami: Baloya Rin'le giderse?
Chigiri: Sanmam.
İsagi: Rin baloya gider mi ki?
Bachira: Reo'nun zoruyla giderdi bence ama kenarda otururdu herhalde.
Kunigami: Bence Rin'le gidicek ve Bachira'nın dediği olucak. Bu yüzden dansta Reo'yu bulman ve onun seni günün sonuna kadar fark etmemesi için çabalaman lazım.
Bachira: Maskeleri açtığınız zamanda öpüşün barışın!
Nagi: Ben sizin gibi değilim..
İsagi: İlerde olucaksın, aptal.
Nagi: Pff..
Kunigami: Kalkalım mı artık?
Chigiri: Olur.
Bachira: İsagi~
İsagi: Efendim hayatım?
Bachira: Ev boş bugün gelsene~
İsagi: Seve seve hayatım~
Nagi: İmdat.
Chigiri: Kunigami senin ev boş mu?
Kunigami: Maalesef..
Chigiri: O zaman başka zaman?
Kunigami: Sana mesaj atarım prensesim <3.
Chigiri: Tamamdır, Hero'm <3Herkes kalkar ve evlerine doğru gider. İsagi, Bachira ile gider ve onlar eğlenceli ve güzel bir gece geçirirler. Chigiri ve Kunigami kendi aileleri ile takılırlar. Nagi ise arkadaşlarının dediklerinden çok Reo'yu düşünür. Ardından uyuyakalır.
______________________________________
Bu fotoğrafı aşırı seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"a melody that warms my heart"
RandomSorunları olan mor irisli genç ve sesiyle onun kalbini çalan gri irisli genç Mor irisli genç gerçekten gri irisli gence aşık mıydı? Yoksa onun sesine hayranlık mı duyuyordu? Bunun cevabından henüz emin değildi ama kendisini aşık sandığından, aşık ol...