Reo, tanıdık birisini görmesiyle duraksar. Rin ona "noldu?" anlamında bir bakış atar ve Reo gözleriyle Nagi'yi işaret eder. Rin, Reo'nun gözleriyle işaretlediği kısma bakar ve bol sweatshirt, gri eşofman, kar saçlı, gri irisli bir çocuk görür.
Rin: Bu bahsettiğin Nagi denen çocuk mu?
Reo: Hmhm..
Rin: Ona kırgınsın ve şuan görmek isteyeceğin en son kişiydi di mi?
Reo: Evet, öyle..
Rin: Hah...
Reo: Beni fark etmedi bile.. fark etse de umrunda olmazdı zaten, bu yüzden çok düşünmemeye çalışıcam.
Rin: İyi edersin. Ah.. insanları düşünmek tam bir zaman kaybı.
Reo: Beni düşünüyorsun?
Rin: Arkadaşımsın?
Reo: Daha fazlası olabiliriz istersen 😊😊?
Rin: Kanka gibi mi?
Reo: Zaten kanka değil miydik..?
Rin: Öyleyiz..
Reo: E o zaman..?
Rin: Herneyse. Senin şu kutuplarda yaşayan dağ ayısı sorununu napcan?
Reo: O nası takma ad amk.
Rin: Bence gayet uydu.
Reo: Ne yalan söylim, gerçekten de çok uydu. Ayrıca napmam gerekiyor bilmiyorum..
Rin: SÜRÜNDÜRT AMK! Bunuda mı ben söylicem!?
Reo: Eved.
Rin: Tamam.
Reo: Tamam.
Kısa bir sessizlikten sonra Reo konuşmaya başlayacaktı ki Rin, Reo daha konuşmasına başlamadan onun sözünü keser.Rin: Reo. Bana nasıl süründürteceğini bilmediğini söyleme.
Reo: Ayy beni ne kadarda iyi tanıyor yaa, canım RinRin'imm <3.
Rin: RinRin diyen ağzını sikerim, sus.
Reo: Her zamanki gibi çok gergin..
Rin: !!
Reo: Tamam be! Sustum.
Rin: Güzel. Allahın üzüm salkımlı keki gelmiş beni bulmuş, benden ilk görüşte aşık olduğu çocuğu nasıl süründürteceği konusunda yardım istiyor. SANKİ BEN ÇOK BİLİYORUM YA!!
Reo: .........papatya ta-
Rin: Alırım o papatyaları da tarlasınıda, götüne sok-çıkar yaparım görürsün o zaman sen papatyayı da tarlasını da!
Reo: Olur 😋😋.
Rin: ........imdat. İMDAT. İMDAT. İMDAT İMDAT İMDAT İMDAT İMDAT İMDAT İMDAT İMDAATT!!!
Reo: "İMDAT" diyen bağrışlarına kurban olurruumm.
Rin: İntihar edicem yakında yeter ulan yeter!
Reo: Ben nolucam.. beni bırakıcak mısın yani..? 🥺🥺.
Rin: Evet.
Reo: Vay hadsiz. Git bırak ulan! Sıkıysa bırak!
Rin: Tamam lan.
Reo: Bırakmazsın kii✨️.
Rin: .... Şuan niye hayatıma bir Reo aldığımı sorguluyorum, teşekkürler.
Reo: ÖAGÜZAVYĞSPXOLÜAWÖPŞ.
Rin: Gülme şeklini si- Ehm... seveyim 😊🤗.
Reo: Beni de sevsene🌹🌹.
Rin: BAK BAK HOPPAA *nah çeker*.
Reo: Ayıp oluyor..
Rin: Kes ulan, üzüm salkımı.
Reo: Sad Emo Broken RinRin <3.
Rin: İNTİHAR EDİCEM YETER ULAN YETER!!
Reo: HAĞZUZÜDPŞLAÖZÜBEMAL.
Rin: ......Reo gülme krizindeyken Rin' de, Reo'ya ölümcül bakışlar atmakla meşguldü. Taa ki birisi Reo'nun omzuna dokunup "Oi, Reo.. tekrardan karşılaştık, merhaba.." diyip, Reo'nun gülmesine engel olana kadar..
Reo omzunu tutan ele bakar ilk, sonra da arkasını dönüp karşısında duran çocuğa bakar.
Bu Nagi'ydi. Nagi şuanda onun omzunu tutuyordu ve onu fark edip, ona selam vermişti. Reo bunun rüya mı gerçek mi olduğunu anlamak için Rin'e baktı. Rin, Reo'ya "bu gerçek kanka" dercesine baktı. Reo gözlerini birkaç kez kırpıştırır. En sonunda kendisine gelir ve Nagi'ye cevap verir.Reo: Ah.. sana da merhaba Nagi. Burada ne işin var?
Nagi: Markete gidiyordum, karşıdan geçerken seni ve yanındaki bu kişiyi görünce, sana selam vermek istedim.
Reo: İyi yaptın, bu yanımdaki kişinin adı Rin. Canım RinRin'im <33.
Rin: Bu adla seslenmemeni söylemiştim.
Reo: Dedin ama bunu demeye devam etmeyeceğimi söylemedim.
Rin: Sen gece bize gelsene ya ben seni şöyle bir güzelinden sikimde sen artık konuşama bence.
Reo: Valla çok iyi olur 😘😘.
Rin: Sapık.
Reo: Diyene bak.
Rin: Tamam.
Reo: Tamam.
Nagi: ....
Reo: Neyse, Nagi. Bize katılmak ister misin?
Nagi: Markete gidicem dedim ya.. balık hafızalı falan mısın?
Reo: Ah.. doğru, üzgünüm..
Rin: ....Ah! Reo.
Reo: ??
Rin: Tokan niye bende?
Reo: Ehh... bilmiyorum Rin..
Rin: .....
Reo: Versene bari, saçımı toplayayı- EHH!? N-napıyorsun?!
Rin: Bi susta saçını toplayayım!.
Reo: E- peki..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"a melody that warms my heart"
RandomSorunları olan mor irisli genç ve sesiyle onun kalbini çalan gri irisli genç Mor irisli genç gerçekten gri irisli gence aşık mıydı? Yoksa onun sesine hayranlık mı duyuyordu? Bunun cevabından henüz emin değildi ama kendisini aşık sandığından, aşık ol...