Kendimi soluk soluğa bıraktığım zemine yapışmış, öylece duruyordum. Şakaklarımdan sıyrılıp, saçlarıma temas eden ter damlalarını hissediyordum.
"Yah! Lanet olsun!" Sinirle bağırıp doğruldum, sonrasıda başımı iki yana salladım.
"Pek etmek yok, devam!" Ben böyleydim, yorulsam bile kendimi zorlardım. Eh tabii, kendimle beraber öğrencilerimi de.
"Chan Hocam hayır! Lütfen, dinlenelim biraz!" Sinirle bir nefes verdim.
"Şartım neydi, hm?" Yerde yatan Jeongin, gözlerini kaçırdı.
"Neydi hocam?"
"Pes edecekseniz gelmeyindi, değil mi?" Bağırmamla herkes irkilmiş, hep bir ağızdan bağırmışlardı.
"Evet hocam!" Ben buyum, insanları zorlarım. Sınırlar, zorlanmak için vardır. Ben de o sınırları, zorlayan kişiyim.
"Hocam! Yeni stajyer geliyormuş eğitim için." Mükemmel, zorlanacak bir kişi daha.
"Fakat, öğrenci henüz seçim yapmamış." Siktir...
"Tabii ki bizi seçecek. O yılışık Kim Seungmin'in kursuna kim gider?" Nefret ediyorum o heriften, nefret.
"Kim gider benim kursuma ya?" Kim Seungmin... Duvara yaslanmış, sırıta sırıta bana bakıyordu. Yavaşça yanına adımladım, onu çekiştirip diğer odaya götürdüm. Kapıyı kapamamla, konuşmaya başladı.
"Ah doğru, kursumda senin kursundan fazla kişi vardı... Unutmuşum."
"Kaybol buradan, Seungmin." Seungmin kıkırdayıp konuştu.
"Üzülüyorum ama... Olmuyor böyle."
"Ukala ukala davranmayı kes, git kendi bölgene." Kurslarımızın karşı karşıya olması, o kadar boktan bir durumdu ki...
"Gidiyorum merak etme. Ha bu arada, yeni gelen stajyer beni seçti. Sana kölelerinle kolaylıklar dilerim." En yapmaması gereken şey... Öğrencilerime laf etmek.
Gitmeye yeltendiği sırada, onu koluntan tutup çektim. Sırıta sırıta bana baktığını görünce, ellerimi beline koyup kulağına yöneldim.
"O iğrenç dilini, öğrencilerimden uzak tut." Kollarını boynuma doladı, bir nefes verip konuştu.
"Tüh, bilmeden oldu Chan Hocam. Affedin beni!"
"Kore'nin en ünlü eğitmenine hiç yakışıyor mu, köleler falan?" Seungmin dudak büzüp kafasını iki yana salladı. Sonra kollarını boynumdan çekip, beni ittirdi.
"Komiksin, Bang."
~~~
Selaam
Tik Tok ve Instagram'a pov yollamıştım
Tik Tok'ta tuttu fic istendi ben de ilk bölümünü yazdımm -ilk bölüm olduğu için kısa yazdım normal bölümler 1k kelimeye yakın olacak-
Umarım seversinizz oy verip yorum atmayı unutmayın
Başlangıç Tarihi: 16 Nisan 2023
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dans kursu | chanmin
Fanfictionİki dans eğitmeni arasındaki rekabet, onları bir çıkmaza doğru itiyordu. # 1 - kimseungmin