10|Bitti

1.3K 180 91
                                    

Felix, yeni programına alışmakta zorlanıyordu. Changbin onu bir hayli zorluyordu, fakat bu önemli değildi.

"Hey, Felix! Ara ver biraz." Changbin, elini sallayarak Felix'e sesleniyordu.

Felix, ağırlıkları bırakıp ona seslenen gencin yanına koştu.

"Yemek mi yesek?" Changbin'in yönelttiği soruya karşılık, Felix sakince konuştu.

"Olur, tabii. Kendimiz mi yapacağız?" Changbin kıkırdadı.

"Hayır, tabii ki. Seni onunla uğraştırmam." Felix omuz silkti, Changbin sorarcasına ona baktı.

"Bir şey mi oldu?" Felix, kollarını birbirine doladı. Dudak büzüp onu yanıtladı.

"Yoruldum..." Changbin kahkaha attı,

"Demek ki, bu hırslı kişinin ardında bir bebek yatıyor." Felix, bağırarak konuştu.

"Yah, Changbin!" Changbin'in komik kahkahası, her yerde yayılıyordu. Cidden iyi geçiniyorlardı.

"Gülme!" Felix, kalın sesi ile her bağırdığında, Changbin daha çok gülüyordu.

"Of ya..." Felix, pes edercesine ofladı. Changbin ise, gözlerinden akan yaşları siliyordu.

Changbin ile aynı anda, birisi daha göz yaşlarını siliyordu. HaYoon.

"Oppa ama..." Chan, şakaklarını ovdu.

"HaYoon, anlık olmuş bir şeydi. Birini gördüm, beni görmesin diye refleks olarak sana yaklaştım sonra olan oldu. Ben kızlardan hoşlanmıyorum." HaYoon, yutkundu.

Chan, daha fazla dayanamazdı. 1 gün yetmişti, hatta artmıştı. Ayrıca Seungmin onu öpmüştü, bu aldatmaya da girerdi. Bu iş daha fazla uzamadan, daha fazla yanlış şey yaşanmadan sonlanmalıydı.

"Uhm... Neyse ne." HaYoon, bundan sonra tek kelime etmemiş. Chan'ın koluna, hafifçe vurup gitmişti.

Chan, evinden kapıyı çarpıp çıkan HaYoon ile rahatladığını hissetti. Kalktığı koltuğa geri oturup telefonunu çıkardı. Girdiği mesaj kutusuna göz gezdirdi, iç çekip mesaj yazmaya başladı.

Chan
Selam

Seungmin
Merhaba?

Neden yazıyor bu/

Chan
Bitti

Ayrıldık

Seungmin
Fazla erken olmuş/

Ne güzel de
Bana ne bundan?

Chan
Özür dilerim

Senin suçun/

Seungmin
Her şeyi bana yüklediğini biliyorum/

Neden benden özür diliyorsun

Siktir ol, o duygularını sömürdüğün kızdan özür dile

Chan
Yapma

Seungmin
Neyi yapmayayım Chris

Haksız mıyım?

Hepsini hak ediyorsun

Chan
Sungchan ve sana, ne demeli peki

dans kursu | chanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin