13. rész

445 45 8
                                    

Elvileg csak erősebb idegzetűeknek ajánlom, akik nem félnek egy kis... Ha olvasod, megtudod.


Vee

Arra eszmélek, hogy jeges vízzel nyakon öntenek. Egyből magamhoz térek, és prüszkölve veszem a levegőt.

– Felébredt a semmirekellő! – Jön közelebb egy feketeruhás férfi, belekapaszkodik hajamba, és hátrarántja fejemet.

– Nézzenek oda! – Kiálltja a másik. – Meg se kottyant neki az elrablása.

– Ugyan! Miért viselte volna meg? – Beszélni kezd az egyik távolabbi támadom. – Még el se kezdtük!

– Nem öljük meg egyből? – Jön hátulról egy újabb ismeretlen hang.

Elengedi fejemet, és az azonnal előre bukik. Nem érzem tagjaimat, megmerevedtek. Kezeimet vasbilincsek szorítják, amit egy lánccal a plafonhoz rögzítettek. Megpróbálom a lábaimat mozgatni, de riadtan észlelem, hogy azokra is súlyokat rögzítettek, nehogy mozdulni bírjak. A vas érintésére érzem a belőlem kiáramló energiáimat, ami elkeserít. Nem fogok tudni megszökni, ha lesz rá egyáltalán alkalmam.

Félve emelem fel tekintetemet, hogy körbe tudjak nézni. Hála az égnek Yoot sehol sem találom, és a legjobbakat remélem. Biztosan megszökött, mikor megtámadtak. Más magyarázat nincs, vagyis nem akarom, hogy legyen.

Feltérképezem a helyet, ahol fogva tartanak. Egy üres raktárépület, gondolom távol mindentől. Támadóim úgy tucatnyian lehetnek, de nem vagyok benne biztos. Mindegyik fekete ruhát visel, símaszkkal fejükön. Csak a szemük és a szájuk látszik ki, ebből sokat nem tudok meg róluk. Majdnem egyforma magasak, a testükből látszik, hogy jó formában vannak. Nem tudom kik lehetnek, és mit akarhatnak tőlem.

Latolgatni kezdem esélyeimet, de sajnos csalódottan kell sóhajtanom, ezt nem úszom meg szárazon.

– Miért nem öljük meg egyből? – Kérdezi az egyik.

– Ez egy jó kérdés! – Köpöm a szavakat, amiért egy jobb horog lesz a jutalmam.

– Nem adtunk szót neked, úgyhogy maradj csendben. – Sziszegi a hozzám legközelebb álló.

– Mit csináljunk vele? – Hallom az undorodó hangot a hátam mögül.

– Szép példány, meg kell hagyni. – Mér végig a mellettem lévő, és végighúzza ujjait mellkasomon.

Ekkor tudatosul bennem, hogy nincs rajtam ruha. Lejjebb pillantok, és megnyugszok, hogy legalább az alsómat rajtam hagyták. Valami méltóságomnak azért csak maradni kell.

– Ha végeztünk eljátszadozhatsz vele! – Jön messziről a válasz.

– Kik vagytok ti? – Kérdezem.

– Mi sem egyszerűbb, a kivégzőid. – Szólal meg az egyik.

– De miért? Mit ártottam nektek?

– Nekünk ugyan semmit, de a királyunk hallottan akar látni. – Feleli. – Mi pedig teljesítjük kérését.

- Mi az, már egy vadász nem is elég? – Gúnyosan kacagok fel. – Legutóbbi is kudarcot vallott.

– Ne merj így beszélni a hercegünkről! – Vág szájba az ismeretlen.

Olyan erősen ütött, hogy egy pillanatra megszédültem, és szám felrepedt. Kiköpöm a vért, majd folytatom.

– Miért is? Tudtommal, nagyon élvezte a találkozást! – Vigyorodok el. – Legalábbis a nyögéseiből ítélve!

Ezt talán nem kellett volna, újabb sorozást kaptam, és miután befejezte, egy rövidebb tört vett elő, ami az égő fényében ezüstösen csillogott.

A vér jogánحيث تعيش القصص. اكتشف الآن