Zrovna jsem se vracela z práce domů,ale potkala jsem se na chodbě s mojí sousedkou Claire.
„ Aho Zoe. Kolik jste dnes vydělali?” zeptala se mě.
„ Ahoj. No ani moc ne. Pracovat v kavárně je náročné.” odpověděla jsem jí a obě jsme se uchechtli.
„ To naprosto chápu. Mimochodem asi jsi nechala puštěné rádio.” upozornila mě Claire a já se na ni zmateně podívala.
„ Jo uhm děkuju.” řekla jsem jí. Ona jen kývla a odešla pryč. Já se naklonila ke dveřím a slyšela jsem nějakou pomalou píseň. To je divný.
Obešla jsem dům a šla jsem do svého bytu oknem co nejtiššeji. Měla jsem na poličce dvě dýky tak jsem každou vzala do jedné ruku a pomalu jsem šla do místnosti odkud přicházel ten zvuk. Když jsem jen přes roh nakoukla tak jsem viděla svého šéfa. Oddechla jsem si a položila jsem si dýky na stůl.
„ To jste mi prostě nemohl zavolat?” zeptala jsem se ho. On ke mně přišel a hodil přede mne složku na které bylo napsáno PŘÍSNĚ TAJNÉ.
„ Co je to?” zeptala jsem se ho. On vytáhl telefon a něco na něm začal psát. Pak mi ho ukázal.
Máte vyčištěný byt?
Jen jsem kývla a on si oddechl a přesunul se ke složce.
„ Tohle je velmi tajný případ a ví o tom jen pár lidí.” začal a já ho přerušila.
„ A mě do toho taháte proč?” zeptala jsem se ho. Šéf se na mě podíval a pak otevřel složku kde byla fotka velmi pohledného muže.
„ Tohle je Charles Leclerc. Je z Monaka a je závodník formuli 1.” řekl mi. Dala jsem mu pohled aby pokračoval. „ Asi před rokem byl v F1 jeden tým u kterého jsme si všimli že to byla a pořád je Mafie.”
„ Jaká?”
„ Pierréz” odpověděl mi a mě to docvaklo. „ Chci abys ho hlídala. Vím že ses týhle misí chtěla zbavit,ale ten kluk tvojí ochranu potřebuje.” řekl mi a já váhala.
„ Co jim provedl?”
„ Jsem rád že se ptáš. Jak už jsem ti řekl. Měli ve formuli 1 tým,ale tenhle kluk čirou náhodou do jejich vozů pořád narážel. Víme jistě že to nedělal naschvál a že se jezdcům vždy omluvil ,ale poslední závod byl pro ten tým rozhodující. V den závodu pršelo a Leclerc dostal smyk. Dostal se z toho ale za ním jeli oba vozi toho mafiánského týmu a neubrzdili to a oba narazili do stěny. Pierréz za to viní Leclerca a víme že se mu chystá pomstít. Taky víme že Pierréz spolupracuje se Sánchezem....”
„ Ne...” hned jsem mu řekla.
„ Zoe ten kluk za to nemůže. Je mi líto co Sánchez udělal tvému otci,ale ten kluk si to nezaslouží.” šéf mě chtěl přesvědčit což se mu tak nějak povedlo. Chvíli bylo ticho a já uvažovala jestli ano nebo ne.
„ Dobře. Kdy a kde se s ním mám sejít?” zeptala jsem s ho.
„ Zítra mají závod v Austinu. Texas. Ještě dnes tam s tebou poletím a zítra půjdeme s ním a jeho manažerem a šéfem stáje do kavárny.” vysvětlil mi šéf a já kývl.
„ Čím to zakryjete.” zeptala jsem se ho.
„ Budeš nový mechanik Ferrari. Jinak to všechno rozebereme a podepíšeš falešnou smlouvu.” odpověděl mi a já kývla.
* * *
Je Neděle ráno. Velmi brzké ráno a já společně s mým šéfem mířím do ne tak známé kavárny. Vzbudila jsem se asi ve 3:00 a rychle jsem si udělala drdol a vzala jsem si na sebe tohle.
ČTEŠ
WHATEVER IT TAKES / CL16
FanfictionAgentka tajné služby je donucena ochraňovat závodníka Formule 1 za cenu svého života. Co se stane když se postupem času do sebe zamilují a co když to jednoho z nich bude stát život? READ MORE TO FIND OUT!!!