Když jsem se vzbudila v Maxovým pokoji,byla jsem trochu zmatená,ale hned na to jsem si vzpomněla co se včera večer odehrálo,takže není divu,že mě tady Max nechal spát. Ale od té chvíle co jsem se vzbudila,ve mně koloval divný pocit,že něco není v pořádku,nebo že se něco stane,ale prozatím jsem to nechala plavat a šla jsem do mého pokoje. Dala jsem si rychlou sprchu,převlékla se do čistého oblečení a šla jsem na snídani do restaurace.
Už jsem byla skoro v restauraci,ale zastavila jsem těsně před ní,protože mi zavibroval telefon a já se podívala co mi přišlo a zprávu a byla jsem celkem zaskočena,když jsem se podívala,že mi píše neznámé číslo. Rozklikla jsem zprávu a zmateně se na svůj telefon podívala.
ID number
ID:
Měla jsi to Leclercovi říct hned. Ted' toho budeš litovat.
Hned jsem věděla kdo to napsal,ale nechala jsem to plavat,protože co mi ted' Sanchéz může udělat? Nic,takže jsem prozatím v pohodě,ale to jsem ještě v tu dobu nevěděla,že jsem se šeredně spletla...
Přišla jsem ke stole kde seděl Max,Danny,Lando,Pierre,Carlos a Charles a já si sedla vedle Charlese,vtiskla mu jeden polibek na tvář,než přede mě dal talíř s jídlem ,za což si vysloužil ode mě zmatený pohled,ale on se na mě jenom usmál a pořád jedl to svoje.
"Dobrý?"Zeptala jsem se Pierra,když jsme navázali oční kontakt a on na mě kývl hlavou nahoru a dolů,tak jsem na něho kývla nazpátek a pak se poprvé zakousla do jídla,který mi Charles nachystal a musím říct,že bylo výborný.
Viděla jsem,že chce Charles něco říct,ale byli jsme vyrušeni nějakým skřípáním z televize,na kterou jsme se všichni synchronizovaně otočili a za chvíli jsme viděli obličej,který se pořád měnil na jiný a já věděla,že něco rozhoně není v pořádku.
"Dobré ráno vám všem,ale hlavně vám Agentko Kravitz." Když jsem poznala,kdo to na mě mluvil,hned jsem se zvedla ze židle a s vážností v obličeji jsem se dívala na televizní obrazovku.
"Hodně z vás si všimlo,že závodník Formule 1 a stáje Ferrari,nedávno začal chodit s jednou dívkou. Ano Charles Leclerc chodí se slečnou Zoe Kravitz,která měla za úkol ho udržovat v bezpečí přede mnou a to se jí až do této chvíle podařilo. Ale každý agent má svá tajemství,které nikomu neříká. A já jsem tady proto,abych vám řekl tajmeství naší milované agentky Kravitz."
Nervozně jsem se podívala na Maxe a Dannyho,keří jako jediní věděli co se stane dál,a pak jsem se podívala na Charlese,který se na mě zmateně díval,ale já jenom čekala co Sanchéz řekne dál.
"Všechno se vlastně motá kolem Formule 1,kde to taky všechno začalo. Já jsem chtěl zavraždit Leclerca a Kravitz ho pořád chránila takže průběhem času k sobě začali cítit více a více až jeden bez druhého nemohl být,ale pak se do toho připletl ještě jeden závodník Pierre Gaslyy,nebo spíše Pierre Kravitz,protože Pan Gasly je ztracený bratr agentky Kravitz,ale to pan Leclerc nevěděl,takže si pořád žil svůj vysněný život a troufal bych si říct,že ani neví,že jeho přítelkyně čeká jeho dítě. Ale pane Leclercu nemusíte být naštvaný.Otcem se ani nestanete,vzhledem k tomu,že slečna Kravitz předevčírem zabila nevinného člověka a každý ví,že je to protizákonné. To je všechno co jsem vám potřeboval říct."
S těmito slovy se televize opět vypnula a já se nervozně podívala na Charlese,který se už na mě díval s pěkně vytočeným pohledem a já věděla,že to nedopadne dobře,ale nevěděla jsem co mu na to říct.
"Charlesi udělala to pro tvé dobro."Max se mě zastal jako první a Charles se hned na něho otočil zase s naštvaným pohledem.
"Ty-ty jsi to věděl a nic jsi mi neřekl? To si říkáš kamarád Maxi?"Charles po něm hned vyjel a já viděla,že to Danny nenechá jenom tak.
"Nechtěla tě vyděsit."Danny se přidal do hádky a hned na to si uvědomil,že udělal blbost.
"Ty jsi to taky věděl?Co ještě nevím? To mi tak moc nevěříš Zoe,že jsi mi neřekla,že čekáš dítě nebo to,že Pierre je tvůj bratr? Vážně?"Charles se podíval na Pierra,kteryý byl celou dobu vklidu a já věděla,že chápe proč jsem to nikomu neřekla a myslím si,že kdyby byl na mým místě,udělal by to samé.
"Ty jsi o tom taky věděl,že ano?"Pierre jen lehce kývl hlavou a Charles se ironicky uchechtl. "Na tohle fakt nemám." A Charles začal docházet z místnosti,ale hned se zastavil,když do místnosti vlítla policie a agresivně mě dokopali až na zem a já viděla jak se mi Max a Danny snaží pomoct,ale dva chlapi na ně vytáhli své pistole a já se v ten moment dostala z jejich sevření a začala s něma bojovat. Mým jediným úkolem bylo odkopnout ty zbraně,tak aby už na Maxe a Dannyho nemířili,což se mi taky povedlo,ale hned potom jsem se přestala bránit a nechala je at' mi nasadí pouta.
"Zoe Kravitz. Jste zatknuta za zabití nevinného člověka. Cokoliv co řeknete může být později použito proti vám. Samozřejmě máte právo na právníka,jakmilese dostaneme na stanici." Jeden policajt mě zvedl a agresivně mě táhl. Když jsem prošla kolem Charlese,jenom jsem se na něho podívala pohledem"je mi to líto",ale znovu jsem byla odtažena a než jsem se nadala,už jsem byl v policejním autě a jeli jsme na policejní stanici.
Ale to taky nešlo podle plánu,protože jsem an milisekndu viděla jak na auto letí střela a zabila dva policajty,kteří seděli vepředu a já měla menší tušeni o tom co se právě děje. Nějaký chlap,který měl na sobě masku otevřel dveře od auta,dal mi přes hlavu nějaký pyten a dal mi tři rány do obličeje a já pak upadla do bezvědomí.
Vzbudila jsem se v nějakém sklepě a chvíli mi trvalo,než jsem zjistila,že tenhle sklep až moc dobře znám a že jsem připoutaná k židli,ale nemám svázané palce,takže budu muset jen počkat na tu správnou chvíli.
Jenže když jsem přemýšlela o tom jak se odtud' dostat,slyšela jsemotevření dveří a já věděla,že to on sem přišel,tak jsem jenom nasadila odvážný výraz s úšklebkem,který,ale on měl taky a jen si přede mě stoupl a pořád se na mě šklebil.
"Dlouho jsme se neviděli Slečno Kravitz."
A doprdele.....
ČTEŠ
WHATEVER IT TAKES / CL16
FanfictionAgentka tajné služby je donucena ochraňovat závodníka Formule 1 za cenu svého života. Co se stane když se postupem času do sebe zamilují a co když to jednoho z nich bude stát život? READ MORE TO FIND OUT!!!