006

757 29 7
                                    

Uběhlo necelý týden a s klukama jsme zase zpátky mezi lidmi. Hodně jsem se za ten necelý týden sblížila s Landem,Carlosem a Danielem, ale i s Charlesem. Vytvářeli jsme vtipy o závodech a dalších věcech. Teď ale zpátky k věci.

Dnes jsem s Charlesem a Carlosem přijela do SPA v Belgii. Zrovna jsme v autě a jedeme na náš hotel.

„ Takže zítra máme trénink a ty jdeš asi s náma že?" zeptal se mě Carlos.

„ Jo. Jsem přece váš Mechanik." odpověděl jsem mu a Charles se začal smát.

„ Proč se směješ? Já to nechápu." postěžoval si Carlos a já se taky uchechtla.

„ Jednou to pochopíš kámo." řekl mu Charles a Carlos vůbec nevěděl o co se jedná.

Po nějaké chvilce jsem konečně dorazili na hotel. Charles a Carlos jakožto správní gentlemani mi vzali kufr a já jim úsměvem poděkovala.

„ Tak jdeme." Charles zavelel a šel jako první a za ním jsem šla já a Carlos.

„ Hej Zoe na jaký sporty se díváš když nepočítám F1?" zeptal se mě Carlos.

„ Nooo fotbal, volejbal,tenis... hodně tohi,ale nejvíc fotbal." odpověděl jsem mu zatímco co Charles řešil s recepční naše pokoje.

„ A jakému klubu fandíš nejvíce ?" zeptal se mě znovu.

„ Jasná Barcelona " odpověděla jsem mu a Carlos předstíral uraženého.

„ Cooo? VARcelona?"

„ Jo. Předpokládám že jsi fanoušek Real VARdridu. Že ano?" zeptala jsem se ho a na jeho šokující obličej jsem se zasmála.

„ Jak jsi mohla urazit ten nejlepší tým." řekl a já se pořád chechtala.

„ Přesně takhle." odpověděla jsem mu. Carlos chtěl ještě něco říct,ale Charles k nám přišel s hotelovýma kartama.

„ Každej má svůj pokoj a máme je naštěstí u sebe takže se nemusíš bát Zo." řekl mi Charles a já kývla. Chvíli bylo ticho ale Charles začal zase mluvit. „ Co jste řešili?" zeptal se nás a já se podívala na Carlose a vyzvala ho kyvnutim hlavy k mluvení.

„ Tak dobře. První otázka. Real Madrid nebo Barcelona?" zeptal se ho Carlos. Charles se na mě zmateně podíval a já se na něj jen pousmála a zašeptala „ Barcelona "

„ Já nevím fandím Monacu." řekl nám ale Carlos se nechtěl vzdát.

„ No jo ale kdyby sis měl vybrat mezi těma dvěma, který by sis vybral?" zeptal se ho znovu.

„ Já nevím Carlosi asi Barcelonu." odpověděl Charles a Carlos zase nasadil ten svůj šokující výraz a ted se zasmál i Charles.

„ Vy zrádci." řekl a šel ke svému pokoji. „ Jsem velmi uražený takže na mě ani jeden nemluvte." dodal a když vešel do pokoje tak hned za sebou zavřel a my jsme se s Charlesem na jeho chování zasmáli.

„ Půjdeš s náma do paddocku?" zeptal se mě najednou Charles.

„ Samozřejmě. Jen mi řekni kdy a doprovodím tě tam." odpověděla jsem mu a Charles se najednou zastavil a já taky. „ Co je?" zeptala jsem se ho mile.

„ Je to blbost..." začal.

„ Ne. Jen mi to řekni." snažila jsem se být co nejmilejší protože mi na tomhle člověku možná trochu záleží.

„ Já...no byl bych rád kdybys celou dobu stála při mě." řekl mi nervózně a já se pousmála a šla jsem blíž k němu. Opatrně jsem vzala jeho ruce do těch mých a podívala jsem se mu do očí.

WHATEVER IT TAKES / CL16Kde žijí příběhy. Začni objevovat