022

579 30 7
                                    

One week later

Za ten týden co jsme strávili v New Yorku jsem poznala mého bratra a jeho přítelkyni víc a víc a jsem za tu příležitost ráda, protože oba jsou skvělí kamarádi,ale ještě lepší lidé.

Ale kdybych měla přejít na kapitolu Charles a Já upřímně nevím co bych měla o našem vztahu nebo ať je to co chce říct. Jo mám ho ráda, záleží mi na něm a jsem si jistá, že on to cítí stejně a ten týden co jsem tady s ním strávila jsem se konečně rozhodla.

Chtěla bych se stát jeho přítelkyní opravdu ano,ale je tady mnoho rizik ,na které jsme vázáni oba a navíc se ještě ani nevyslovil což je z části možná tak trochu moje vina. Třeba změnil názor a možná si našel jinou.

Ne, nemůžu takhle myslet. Tohle myšlení mě připraví o mojí práci a to já nechci, protože svojí práci miluju,ale jemu začínám propadat ještě víc.

Z mého myšlení mě vyrušilo vyzvánění mého telefonu a když jsem uviděla jméno Wesley,hned jsem to zvedla.

„ Ano pane?” zeptala jsem se vážně do telefonu a čekala co můj nadřízený odpoví.

„ Dobré ráno Kravitz. Jste ještě v New Yorku?” zeptal se mě a já mohla vycítit jeho vážnost v hlase.

„ Ano pane jsem. Stalo se něco?” z té vážnosti jsem si musela sednout, protože jsem do tohohle momentu ležela.

„ Zjistili jsme, že Sánchezovi a Pierrézovi muži jsou v New Yorku a jsou po vás, vašem bratrovi a vašem příteli.” na jeho poslední slova mi spadla brada a zajímala se kde na tohle přišel.

„ Tak zaprvé Leclerc není můj přítel a za druhé udělám cokoliv abych je ochránila,jen mi řekněte co potřebujete.” dostala jsem že sebe tyhle slova bez přemýšlení a uvědomila jsem si, že jsem právě svému šéfovi řekla mojí největší slabinu.

„ Páni bylo to lehčí než jsem si myslel.” na jeho slova jsem se uchechtla, protože mě jen tak snadno někdo nepřesvědčí . „ Ale teď k věci, potřebujeme abyste tu skupinu našla a nechala se unést. Odláká to jejich pozornost od vašeho bratra a přít.... kamaráda a mezitím je přijde vyzvednout agent a dovede je na základnu ve Washingtonu. Venku na vás bude čekat Steve. Vysvětlí vám vše podrobněji. Za deset minut až jste před vaším hotelem. Hodně štěstí Kravitz.”

„ Děkuju pane.” tipla jsem to, zhluboka se nadechla a šla se nachystat. Vzala jsem si na sebe černé džíny, černé tílko a oblékla si koženou bundu. Podívala jsem se na hodiny a zjistila jsem že je 10 minut pryč tak jsem si rychle vzala telefon a zbraň a vyšla jsem z mého pokoje.

Vyšla jsem před hotel kde už čekal Steve a když mě uviděl tak se na mě usmál a objal mě.

„ Ahoj. Wesley ti už volal že ano?” zeptal se mě teď vážněji když se ode mě odtáhl a já kývla v souhlas.

„ Jo řekl mi, že mi řekneš potřebné informace.” odpověděla jsem mu a Steve teď taky kývl v souhlas.

„ Bude to takhle. Dám ti lokaci kde se nachází a následně ti píchnu sledovač, který nemůžou vysledovat....je to nový model. Připrav se že z tebe budou chtít vytáhnout nějaké informace,ale jakmile přemístíme Gaslyho a Leclerca do bezpečí tak zautočíme a zachraníme tě. Chápeš?” zeptal se mě a já kývla.

WHATEVER IT TAKES / CL16Kde žijí příběhy. Začni objevovat