Hayata sıradan bir doktor asistanı olarak başlayan Annabella rüyalarının adamı Jeon Jungkook ile evlendiğinde evliliklerinin birinci yılında işlerin çıkmaza sürüklendiğini fark eder. Başarılı olduğu oranda sıkılgan bir kişiliğe sahip kocası onu başka bir adamla paylaşmak hakkındaki fantezisinden bahsettiğinde Annabella paniğe kapılır, hatta dehşete düşer. Ancak bunun yok olmaya yüz tutmuş tutkularını canlandırmanın anahtarı olduğunu düşündüğü için çaresizce kabul eder. Zehirli bir ilişki içinde olan her kadın gibi çok geçmeden yolunu kaybeden Annabella kocası ile gittiği bir seks kulübünde travmatik bir geçmişe sahip olan tuhaf, karanlık ve aynı zamanda kendisinden başka hiçbir şeyi sevmeyen soğuk kalpli bir adam olan Min Yoongi ile karşılaşır.
En başta kocasını memnun etmek için onunla birlikte olmayı kabul eder ancak çok geçmeden işler kontrolden çıkacak, Annabella kendini bu tehlikeli adamla dolu dizgin bir ilişkinin kucağında bulacaktır. Jungkook'un sınırlarını çizerken hesaba katmadığı bu yıkıcı duygular karısını ondan kopartacak mı yoksa Annabella her şeye rağmen onunla kalmayı mı seçecek?
Bu kitap yetişkin okuyuculara adanmıştır. Cinselliği, aşkı, aldatmayı, sevmeyi ve gerektiğinde terk etmeyi yeniden öğrenen bir kadın hakkındadır. Bazen seksin yalnızca seks olmadığını, başkasını mutlu etmenin bize her zaman mutluluk getirmediğini gösterecek ve aşk sandığımız şeyin her şeyi geride bırakmaya hazır hissettirecek kadar güçlü olmadığında hayatımızdaki her şeyi kökünden değiştireceğinin kanıtıdır.
Buradaki herhangi bir şeyi garipsiyorsanız ya da size yanlış geliyorsa lütfen okumayın. Kitaplarımda sözü geçen temalar bu konudaki görüşlerimi belirlemez. Kafası karışık ve tutarsız karakterler yaratmayı seviyorum. Ve eğer karakterlerimden birinden (özellikle kadın karakterden) nefret ediyorsanız bu işimi iyi yaptığım anlamına gelir.
Unutmayın, bu kurgu karanlık ve tümüyle erotik olacak.
Let's go!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐂𝐎𝐋𝐎𝐑 𝐎𝐅 𝐓𝐇𝐄 𝐍𝐈𝐆𝐇𝐓 ╏ 𝐌𝐘𝐆✔
Fanfiction"Benden her şeyimi almak istediğini mi söylüyorsun?" "Hayır, ben sadece karınla yatmak istiyorum."