"Bence kısa bir mola vermelisin."
"Beni kovuyor musun?"
Aletleri temizlemeyi bıraktığımda endişeli görünen Cassie'ye döndüm. Gözlerinde son zamanlardaki durumumdan pek memnun olmadığı açıktı, "Evde bir şeyler mi oluyor Bella?"
"Hayır her şey yolunda," dedim ve elimi omzuna bastırdım, "Benim için endişelenmene gerek yok, Cassie. Bir süredir panik atak geçirmedim, kocamın ailesi Kore'ye geri döndü ve Jungkook şirketini geri aldığından beri benimle hiç olmadığı kadar iyi oldu."
"O zaman sorun ne?" diye ısrar etti, "Seni anlamıyorum. Mutlu görünmüyorsun."
"Dikkatimin dağılmış olması mutsuz olduğum anlamına gelmez," dedim bunu örtbas etmeye çalışarak, "Aklımda sadece birkaç şey var."
"Nedir bunlar? Hadi, benimle konuşabileceğini biliyorsun."
Biliyor muyum? Kocamın yeni patronun evine gittiğimde, Yoongi birkaç gece önce aniden Cassie'nin ofisinde göründüğünde ve bir dişçi koltuğunda onun kucağına oturduğumda olan korkunç şeyleri ona anlatabilir miyim? Bütün bunları ona anlatabilir miyim?
"Benim için endişelenme," dedim yine, "İyi olacağım, daima olmuşumdur."
Bir bakalım. Her insanın yapması gerektiği gibi ince çizgilerim var. İşimde mutluyum, kocamı seviyorum ve hayatım daha iyiye gidiyor. Ama herkesin çizgiyi geçmek istediği bir zaman geliyor. Bu hepimiz için böyledir. Karınıza/kocanıza korkunç seks yaptığını, patronunuz siktirip gitmesi gerektiğini söylemek istediğiniz zamanlar. Veya annenize daha sonra onu arayacağınızı söylediğinizde bu çağrı asla gerçekleşmeyecektir. Hassas bir katmanla kaplı gizli gerçekliğimiz, nereye gidersek gidelim bizi takip ediyor. Şimdi benimki beni yiyor. Düşünmemem gereken şeyleri düşünmeye devam ediyorum ve bunun beni hiçbir yere götürmediği açık.
"Kısa bir tatile çıkmalısın," dedi Cassie beni düşüncelerimden uyandırmak için, "Bir hafta, belki on gün. Kendi başıma idare edeceğim. Kocana onunla yalnız kalmak istediğini söyle ve evliliğin üzerinde çalış."
"Yapamam," dedim gülerek, "Jungkook işini bir saniye bile bırakmayacak."
——-
"Kaç dakika içinde hazır olabilirsin tatlım?"
Çantalarımı koridorda bırakırken kocamın oturma odasındaki bilgisayarın başında oturduğunu görmek için başımı uzattım. "Tam olarak ne için?"
"Sadece bir iş toplantısı," dedi ayağa kalkarak, "Tatlım, çok yorgun olmalısın ama bu Bay Min."
Mutfağa koştum ve kocam içeri girerken yüzümü görmemesi için kendime biraz su doldurdum. Ellerini omuzlarıma koyup beni ona doğru çevirirken neredeyse dilenen bir köpek yavrusu gibi görünüyordu. Bu adam...
"Lütfen bebeğim," dedi, "Bu benim için çok önemli."
"Ne kadar zamanım var?" Rahat kıyafetlerimden sıyrılıp resmi bir şeyler giymek için üst kata çıkmadan önce sordum.
"Yaklaşık," diye yanıtladı kaşlarını kaldırarak kolundaki büyük Rolex'e, "Yirmi dakika."
——-
Koltuğumda huzursuzca hareket ettim, Jungkook arabayı tanıdık bahçede sürerken bir hafta önce neden burada olduğumu tam olarak hatırlıyorum. Garip gizli buluşmada olan şeyler. Dirseğimi pencereye koydum ve huzursuzca dudaklarımı ısırdım. Siyah bir elbise, topuklu ayakkabılar, dağınık bir topuz ve küçük bir el çantasındaki görüntüme bakan Jungkook, yüzüme düşen saçları kulağımın arkasına sıkıştırırken "Uzun kalmayacağız," diye söz verdi.
Ona inanmak istedim ama baskı altında yalan söylemesinin ve hatta yalanlarına kendisinin de inanmasının komik bir yanı var.
Birlikte dışarı çıktık ve pahalı arabaları geride bırakıp kapıları tamamen açık olan büyük eve girdik. Çok kalabalık görünmüyordu. Öyle ki ilk başta gözüme çarpan tek şey, kocamın elini tutarken odanın öbür ucundan yüzüme kilitlenen kara gözlerdi. Siyahlı Min Yoongi önünde içkisini yudumlayan esmer kadınla konuşurken güldü, elini onun sırtına bastırdı, başını sallayarak bir şeyler söyledi ve sonra onunla konuşmaya devam ederken gözlerimin içine baktı.
"Bir içkiye ihtiyacım var," diye hızlıca Jungkook'tan ayrılmak için harekete geçtim. Ama çok hızlı hareket etmiş olmalıydım. Bu arada, yoldan geçen birine çarptım ve adam takım elbisesinin üzerine dökülen şampanyalara bakarken kırmızıya döndüm. "Çok üzgünüm," diye kekeledim birkaç seçkin insanın gözünde utançla kekelediğim için, "Bununla ilgilenmeme izin verin."
"Gerek yok," dedi nazik siyah saçlı adam garsondan bir mendil alıp ceketine bastırarak, "Benim hatam."
Onunla ilgilenirken gözlerimi kaldırdım ve odanın diğer ucundan hala bana bakan Min Yoongi'nin yüzünde küçük bir sırıtış yakaladım. Çok utandım. "Bay Min," dedi Jungkook yanında ne kadar zorlandığımı görmezden gelerek ona doğru yürürken, "İyi akşamlar."
Yoongi sigarasını kristal küllüğe bastırdıktan sonra kocamın elini sıkmak için kadının yanından ayrıldı, bunu yaparken elini bir kez daha onun omzuna koydu. Vay.
"İyi akşamlar Bay Jeon," dedi alaycı bir tavırla, "Sizi burada ağırlamaktan onur duyuyorum. Karınız iyi mi?" Bana ve üzerine bir kadeh şampanya döktüğüm adama bakarken sahte bir endişe içinde gibi görünüyordu.
"Ben iyiyim," diye araya girdim Jungkook cevap vermeden önce ve sesim beklediğimden daha sert çıktığı için biraz kızardım.
Kocamı ve sıkıcı işyeri gevezeliğini dinlemek zorunda kaldım, dudaklarımı birbirine bastırdım ve garsondan kendim için bir içki aldım. Gözlerimi kaldırıp bardağı dudaklarıma bastırırken, kocamla konuştuğu sırada Yoongi'nin gözlerinin sadece benim üzerime sabitlendiğini görmekten biraz rahatsızlık duydum. Bu, onunla ilgili gizemlerden sadece bir tanesiydi. Çok garip gözleri vardı, olmadığınızda bile onun önünde çıplak hissetmenizi sağlıyorlar. Sanki bu odaya ikinci kez geliyormuşum gibi, neler olup bittiğini dikkatsizce izlemek zorunda kaldım.
"Tuvalete gidiyorum," dedim elimi kocamın omzuna koyarak. Jungkook kolunu belime sardı, beni ona doğru çekerek kasıtlı bir şekilde Min Yoongi'nin gözünün önünde yanağımın yanına bir öpücük koydu. Koşan adımlarım merdivenlere ulaştığında aşağıdaki salondan bana bakan iki delici gözle karşılaştım. İnanılmaz derecede yoğun ve öngörülemezlerdi. Karanlıktaki inciler gibi öfkeyle parlıyorlardı. Ağzına başka bir puro yerleştirirken sert bir şekilde yutkundu.
Bir süre gösterişli lavaboya yaslandım ve biraz nefes almak için yüzümü yıkadım. Bu eylem, berberine on dakikalık küçük bir makyaj yenileme seansı getirdi. Oradaki işimi bitirdikten sonra kapıyı açtım ve dışarı çıktım. Karanlık koridorun ortasında duran adamı, arka odalardan birinden gelen ışıkta görmek içindi.
Bakışları ilkel bir içgüdüyle parlıyorlardı. Birkaç sessiz adım attım ve ayaklarım yavaşça loş bir ışık demetinin sızdığı odaya doğru ilerledi. Arkamda olduğunu biliyordum. Adımlarını sırtımın gerisinde hissedebiliyordum. İçeri girdim, sırtımı yavaşça duvara bastırdım ve ellerimi kalçalarımın arkasına koydum. Gözlerimi kapıyı kapatan adama diktim. Ayakta dururken ve derin gözleri tek bir noktaya sabitlenirken sessizce yutkundu.
Eteğimin altından aşağı çektiğim ve şimdi ayakkabımın topuğuna sıkışmış olan küçük iç çamaşırı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐂𝐎𝐋𝐎𝐑 𝐎𝐅 𝐓𝐇𝐄 𝐍𝐈𝐆𝐇𝐓 ╏ 𝐌𝐘𝐆✔
Fanfiction"Benden her şeyimi almak istediğini mi söylüyorsun?" "Hayır, ben sadece karınla yatmak istiyorum."