"Neden bu kadar düşünceli görünüyorsun?"
İşverenim günün son hastasını evine gönderdikten sonra aletleri dezenfekte ederken endişeli bir yüz ifadesi yaptı, gölgeli yüzüme bakarak, "Bella, bununla ilgileneceğim. Eve git ve biraz dinlen. Gerçekten solgun görünüyorsun."
Onun benim için endişelendiği açıktı ama ben de kendim için endişeleniyordum. Bu yüzden bu gece kocama Cassie'nin ofis işlerine yardım etmek için geç kalacağım konusunda yalan söyledim ve yakında buradan çıkıp Min Yoongi'nin süslü evine gitmem gerekiyor. Beni mideme kadar hasta ediyor. Ama hepsi benim hatam olduğu için bunu yapmak zorundayım, kocamı kurtarmak zorundayım.
Bu bilinçle arabama gittim ve dikkatsizce ofisimden yirmi dakika uzaklıktaki evine doğru sürmeye başladım. Yargılama yok, kocama o istiyorsa başka bir adamla yatacağımı söylemek iyi bir fikir değildi çünkü ilk etapta bunu gerçekten istedi ama şimdi olanlar bundan çok daha fazlasıydı. Yani o gece AfterGlow'da bir partner bulup eve gitseydik her şey onun kontrolü altında olurdu. Kartlarımız masaya dağılmış durumda, bu yüzden bu hile sayılmaz. Ama geceyi ona yalan söyleyerek başka bir adamla geçirmek farklıdır.
Kendi düşüncelerimde kaybolduğum yirmi dakikalık bir yolculuğun sonunda tıpkı dün gece olduğu gibi kapısındaydım. Bu sefer ne koruma, ne Meksikalı hizmetçi çıkıyordu, ikimizden başka kimse yoktu. Yağmurdaki bahçe ıssız görünüyordu. Nefesimi yakalamak için bir süre duraksadım ve sonsuzluk havuzunda yağmur damlalarının çatırdamasını dinlerken kapı kendiliğinden açıldı.
Arkasında beliren koyu kahverengi gözler çaresizliğime hafifçe güldü, "İyi akşamlar Annabella," dedi ağır sesi yavaşça kenara çekilerek içeri girmeme izin verirken, "Aç mısın?"
Saçlarımdaki nemi silkelemek için başımı hafifçe sallarken sessiz kaldım. Sanki sık sık gördüğü bir arkadaşıyla yemek yemeyi teklif ediyormuş gibi rahattı. Midemi bulandırdı ama ayaklarım beni içeri aldı. Onu salona kadar takip ettim. Yerden gökyüzüne uzanan büyük pencerelerin önüne bir yemek masası kuruldu. Biraz şarap ve mum ışığı vardı. Bu nedir, sıkıcı bir randevu?
"Otur," dedi buyurgan ses benim için yavaşça bir koltuğu geri çekerken, "İtalyan mutfağını seveceğini sanıyordum," dedi masadaki lezzetli yemeklere hızlıca bakarak, "Bruschetta ve beyaz şarap başlamak için. Ve tabii ki ana yemek için Somon Carpaccio. Deniz ürünlerine alerjiniz yok değil mi?"
Dudaklarımı kıpırdatmadan kısa bir başımı salladıktan sonra oturdum ve o da karşıma oturdu. "Bu gece personelimin gitmesine izin verdim," diye açıkladı pahalı şaraba uzanıp kadehleri servis ederken, "Buraya geldiğinde rahat hissetmeni istedim."
Rahat? Benimle dalga mı geçiyor? Şimdi huzursuz ellerimi dizlerimin üzerine koyup titremenin geçmesini beklerken rahat olmaya bile yakın değilim. Bunun dışında bu adama yakın olmak tüylerimi diken diken ediyor. Onun hakkında doğru olmayan bir şey olduğunu hissediyorum ve bunu tanımlamak için doğru bir kelime yok.
"Neden benimle yatmak istiyorsun?"
Şarabı bardaklardan birine dökerken gözlerini kaldırdı ve kaşlarını çatarak bana çok garip bir şekilde baktı, "Seni rahatsız ediyor muyum?"
"Hayır," dedim sessizce, "O kadar da kötü olduğunu sanmıyorum. Yani göz alıcı bir hayatınız var ve istediğiniz herhangi birine sahip olabilirsiniz. Neden ben?"
Şişeyi masanın üzerine koydu, yavaşça geriye yaslandı, bardağı eline aldı ve havada birkaç kez sallarken gergin bir şekilde kıkırdadı, "Bu bardağın yarısının dolu mu yoksa boş mu olduğunu düşünüyorsun?"
"Ne?"
Yüzümü taramak için gözlerini kaldırdı, "Soruma cevap ver, Annabella."
"Dolu," dedim sıkılmış bir iç çekişle.
"Bahsettiğim şey bu," gözlerinde dans eden karanlık gölgeleri olan adam mum ışığının altında sinir bozucu bir sırıtışla bana baktı. "Çok depresif görünüyordun," dedi, "Seni AfterGlow'da ilk gördüğümde. O yer sana göre değildi ve beden dilinden hemen anladım. İnsanları iyi okurum, oraya kocan istediği için geldin."
"Peki?"
"Ama bu geceki gibi değil," dedi bardağı masanın üzerine koyup dirseklerime yaslanarak yumuşakça tısladı, "Buraya istediğin için geldin. Kimse senden bunu yapmanı istemedi."
"Kendini bu şekilde rahatlatmaya çalışıyor olabilirsin ama evine istediğim için gelmedim. Bana bir seçenek sunmadığın için geldim. Bir seçeneğim olsaydı, bunu asla yapmazdım."
"Hmm," derin bir mırıldanma dudaklarından döküldü ve kaşlarını çattı, yemeğini yemek için çatal ve bıçak aldı, "Ama ona söylemedin mi? Neden bunu ondan saklama ihtiyacı hissettin? Belgeleri bana verdiğini söylersen sana kızacağından mı korkuyorsun?"
Ona cevap veremeden önce bir ısırık aldı, çiğnedi ve yuttu, sonra tehditkar bir bakışla gözlerini bana kaldırdı, "Yoksa buraya geldiğini söylersen sana müdahale edeceğinden korktuğun için mi?"
"Bana ne sormak istiyorsunuz, Bay Min?" dedim şaraptan bir yudum alarak.
Beni duymamış gibi, "Geceyi benimle geçirmek istediğini söylersen seni durduracağından korkuyor musun?" diye devam etti.
"Çok yanılıyorsun," diye itiraz ettim çabucak, "Seninle yatmak istemedim."
Ağzına bir ısırık götüren eli havada asılı kaldı ve o sinir bozucu sırıtışlardan biri dudaklarını kapladı, "Yani seni o gece başka bir adamla dans ederken gördüğümde bu konuda herhangi bir şikayetin yoktu. Kocandan başka bir adamın sana dokunmasından rahatsız olmuş gibi görünmüyordun."
"Bu farklı," diye çabucak yutkundum, "Oraya gönüllü olarak gittim, Kim Taehyung ile dans ettim çünkü yapmak istedim."
"Ve şimdi böyle davranıyorsun çünkü kocanı kurtarmak için bir yabancıyla yattığında bundan hoşlanacağından mı korkuyorsun?"
Ben cevap veremeden yan tarafta yatan kağıtlardan birini aldı ve nazikçe bana doğru itti. "Bu nedir?" korkuyla kekeledim.
"Geceyi benimle geçirirsen hisselerini kocana iade edeceğime dair bir söz," dedi uzun parmaklarını çenesine koyarak, "Bana güvenmeyebilirsin ve bunu anlıyorum."
İmzası uzun sözleşmenin altındaydı. En azından böyle düşündüğünü bilmek rahatlatıcıydı. Bu yüzden burada otururken kendimi çok rahatsız hissederek ayağa kalktım ve oturan adamın önünde durdum, "Şimdi sanırım sevişmek için beni yatak odasına götüreceğin kısma geldik."
Bana uzun süre baktıktan sonra ayağa kalktı ve büyük avuçlarını masaya bastırdı, "Bir şeyi netleştirelim," diye tısladı, "Sevişmiyorum. Duygularınız ve kişisel ihtiyaçlarınız benim için hiçbir şey ifade etmiyor çünkü onlarla ilgilenmiyorum. Benimle birlikteyken sınırlarını keşfetmen, önemsediğim tek şey. Mesele bu. Ve eğer hoşunuza gitmeyen bir noktada durmamı isterseniz, kesinlikle duracağım. Ama bu bir ilişki değil ve kadınlarımı oldukça sert beceririm, Annabella. Bununla ilgili bir problemin var mı?"
Dizlerimdeki ani titreme nedeniyle koltuklardan birine hafifçe tutunurken, "Sanırım yok," diye kekeledim alçak sesle.
Garip bir sırıtışla yanıma geldi ve bana elini uzattı. Benden tam olarak ne beklendiğini bilmeden elimi avucunun içine koydum ve yukarı çıkmak için beni merdivenlere doğru çekerken parmaklarımız iç içe geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐂𝐎𝐋𝐎𝐑 𝐎𝐅 𝐓𝐇𝐄 𝐍𝐈𝐆𝐇𝐓 ╏ 𝐌𝐘𝐆✔
Fanfiction"Benden her şeyimi almak istediğini mi söylüyorsun?" "Hayır, ben sadece karınla yatmak istiyorum."