"Bu gece özel hizmetlerimizden yararlanmak ister misiniz, Bay Min?"
Adam önünde diz çöken deri kıyafetlerle kaplı dansçıya küçük bir kafa salladı ve onu yalnız bırakmasını söyledi, sonra geri oturdu. Geçen gece evine gelen o kız zihninde vızıldamaya devam etti. Onun için çok fazla beklentisi yoktu, kocasına hisselerini iade edeceğini söylediğinden beri düşünceleri hakkında hiçbir şey yapmadı çünkü böyle olması gerekiyordu.
Buzlu bardağı dudaklarına bastırırken hafifçe gözleri kısıldı, birkaç gece önce aynı dudakların nerede süzüldüklerini düşündü. Bilinçsiz dili dudaklarının köşesinden çıkıntı yaparak alt dudağına kıvrıldı, parmağının ağzını nazikçe okşadığını fark etmedi. Bir kez daha düşündü, midesine soğuk bir yudum yuvarladı. Zavallı şey, Yoongi üzerine tırmandığında kancanın ucundaki bir balık gibi çırpınıyordu ve bunun çok uyandırıcı olduğunu itiraf etmek zorunda kaldı. Ama onunla yatmak asla bir seçenek değildi çünkü Yoongi karısı gittiğinden beri bunu hiç yapmadı.
Kadınlarla çıkmazdı. Onlarla eğlendiği doğru ama her zaman belirli bir seviyede tuttu. Otuz altı yaşında bir adam olarak sadece yirmi bir yaşında evli bir kıza ne yaptığını düşünerek dizlerini büktü, deri koltuğa yaslandı ve yumuşak bir şekilde gülerken dudağını ısırdı.
Onun gözleri zihninin karanlık odalarında gezinirken viskinin tadını dudaklarından silmek için bir yudum daha aldı. Onun yumuşak teninin ellerinde nasıl hissettiğini, dudaklarındaki ıslaklığının tadını düşündü. Çenesini sıktı ve dudaklarının köşesine bir sigara koymak için hareket etti. Düşünmesi gereken yüzlerce şey, yeni satın aldığı şirketle ne yapacağı gibi bazı belirsizlikleri vardı. Bunun yerine oturmaya devam etti ve bir süre sonra pantolonunun içinde ne kadar sertleştiğini görünce şaşkına döndü. Onu bu şekilde açabilecek bir kadınla hiç tanışmadı.
Belki de Amerikalı olduğundan ya da bunun gibi bir şeyden. Sebepleri ve olasılıkları ne olursa olsun onu kötü durumda bıraktı. Kendi yatağında, giysilerinden sıyrılmış. Ruhu da bedeni kadar çıplaktı. Ama daha fazla bir şey yapamazdı. Kendini hiçbir kadına açmadı. Karısı hariç. Her zaman zirvede olacak, kendine söz verdi ve kendini daha fazla saçmalığa bırakmamak için elinden geldiğince sarhoş oldu.
——-
Cassie'nin ofisinden ayrılmadan on dakika önce telefon çaldı ve eşyalarımı dezenfekte etmeyi bırakarak plastik eldivenleri çıkardıktan sonra aramaya cevap verdim, "Bebeğim?"
"Merhaba bebeğim," dedi kocamın sesi her zamankinden daha canlı geliyordu, "Şirketteyim ve buradan çıktığımda seni akşam yemeğine götürebileceğimi düşündüm."
"Bana biraz pizza alacaksan neden olmasın?" diye sordum şakacı bir sesle. "Bir dakika, kapı çalındı. Cassie az önce ayrıldı ve buna bakmak zorundayım tatlım. İşim bittiğinde seni arayacağım."
Cassie'nin ofiste bir şey unuttuğunu düşündüm, bu yüzden telefonu kapattıktan sonra kapıyı kontrol etmeye gittim. "Telefon değil mi?" Kapıyı hızlıca açtığımda sordum, "Telefonunu yine unuttun, her zaman telefondur."
"İyi akşamlar Annabella."
Kapıyı açmak için acele ederken elimde unuttuğum metal pense yere çarparken yutkundum ve panik içinde birkaç adım geri çekildim. Burada ne işi var?
"Bay Min," diye soludum, "Burada ne yapıyorsunuz?"
"Kötü bir diş ağrım var," diye güldü gergin bir şekilde kapıyı kapatırken, "Sanırım bununla ilgilenebilirsin."
"Doktor az önce gitti," diye yutkundum, "Size yardım edemem."
Siyah takım elbiseli adam sessizce önümde durdu ve loş koridorda derin bir nefes aldı, yüzünü kaplayan hafif bir sırıtış. "Hadi," dedi içeriye hızlıca göz atmak için başını odaya sokarak, "Eminim bununla başa çıkabilirsin."
Onayımı beklemeden koridorda yürümeye başladı. Onu takip ederken bacaklarımın zayıfladığını hissettim ve bu konuda yapabileceğim hiçbir şey yoktu. Beni bir yatağın ortasında bıraktığında onu bir daha göreceğimi hiç düşünmemiştim. Bir haftadır iyi gidiyordum. Onu ofise kadar takip ettim ve nemli avuçlarımı önlüğüme sildim, adam dişçi koltuğuna oturdu, "Bu konuda çok bilgili değilim," dedim titrek bir sesle, "Sorunun kaynağını anlayamam."
"Sadece yakından bak," dedi bacaklarını uzatıp koltuğa yerleşirken, "Seni ısırmayacağım. Yapmamı istemediğiniz sürece."
Bundan şüphe ederek kaşlarımı çattım. Sandalyenin önündeki portatif masayla ışığı yakınlaştırdım ve oradaki bazı aletleri kaptım. Daha yeni dezenfekte edilmişlerdi. Küçük bir ayna ve spatula. Işığı yüzüne getirdim. Gözlerini kısarak bekledi ve bunun için yüzüne doğru biraz eğilmem gerektiğinde koltukta hafifçe yer değiştirdi. "Ağzını aç ve hareket etme."
Dediğimi yaptığında başını koltuğa sabitlemek için çenesini tutmak istedim. Elim yüzüne değdiği anda başını hızla geri çekti. Gözlerini kaçırdı ve bunu yaparken çenesini sıktı. Yutkundu, boynunun yanında çıkıntı yapan birkaç kalın damar vardı. Bu şekilde kaçmasının canı yandığı için mi olduğunu bilmiyorum ama muhtemelen onun tuhaflıklarından biriydi.
"Dokunulmaktan hoşlanmıyorum," dedi ağır bir sesle gözlerini tekrar bana çevirerek.
"Üzgünüm," diye hızlıca ellerimi geri aldım ve önlüğümün eteğini sıkıtım, "Kontrol etmeme izin verir misin?"
Duygusuz bir yüzle başını sallayarak ağzını geri açtı. Bu sefer biraz daha temkinli bir şekilde üzerine eğildim, ona çok yakın durmaktan korktum. "Sanırım burada küçük bir çürüğün var," dedim hafif bir öksürükle, "Cassie'den senin için bir randevu ayarlamasını isteyebilirim."
"Bu acıya dayanamıyorum," diye sözünü kesti, "Bugün sona ermesi gerekiyor."
"Bu konuda hiçbir şey yapamam," diye kekeledim aletlerimi masaya koyarken. Nedense korkakça adımlarım ondan uzaklaştı. Sırtını koltuktan kaldırdı ve neler olup bittiğini anlayamadan beni çok hızlı bir şekilde üzerine çekerken kucağına düştüm.
Nefesim ciğerlerime takıldı. Kara gözleri yüzümü tararken büyük ellerini sırtıma bastırdı. Dudaklarından çıkan sıcak nefes yanağımın köşesini okşadı. Hafif nane aroması ve taze viski. "Bugün," dedi komuta eden sesi, "Sana güvenmek zorundayım."
"Neden buraya geldin?" Bacaklarım koltuğun kenarında ters bir şekilde sarkıyordu, onun kalın uyluklarına baskı yapıyordu, "Neden o gece..."
"Seni neden mi becermedim?" Dudakları yanlara doğru kıvrılırken elleri sırtımdan kalçalarıma doğru kıvrıldı, "Çünkü altımda lanet olası bir yaprak gibi titriyordun Annabella ve güzel bacaklarının arasına ne kadar girmek istediğimi bilmiyorsun. Ama bunu yapamam."
Tırnaklarım koltuğun kenarlarını sıyırırken bilincimin dışındaydım. "Neden?" Nefesim kesildi.
"Çünkü ben o adam değilim," dedi sertçe gözlerini yüzüme doğru birkaç kez sürükleyerek, "Senin için asla o olamam ve olmayacağım."
Ona neden bahsettiğini sormak istedim ama masanın üzerindeki telefonun çalması bunu kesintiye uğrattı. Kucağından çok hızlı bir şekilde kalktım ve arayanın kim olduğunu bilerek yavaşça, "Gitmelisin," dedim, "Kocama paylarını geri verdiğin için teşekkür ederim. Senin için doktorla konuşacağım."
"Dediğiniz gibi," dedi kanepeden kalkıp ceketini omzuna koyarak, "Bekliyor olacağım, Annabella."
Jungkook'un çağrısına cevap vermeden önce yavaşça kapıya doğru yürüyen adamın arkasına baktım ve bilinçsizce nefes almak için elimi göğsüme koydum.
Min Yoongi benim için tek bir şey ifade ediyordu; Sınırsız kafa karışıklığı ve ruhumdaki kara delik, onu her gördüğümde yetersizliğimle yüzleşmemi sağlıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐂𝐎𝐋𝐎𝐑 𝐎𝐅 𝐓𝐇𝐄 𝐍𝐈𝐆𝐇𝐓 ╏ 𝐌𝐘𝐆✔
Fanfiction"Benden her şeyimi almak istediğini mi söylüyorsun?" "Hayır, ben sadece karınla yatmak istiyorum."