28

215 25 4
                                    

Akşam İtalya'nın üzerine çöktüğünde, güneşin kırmızı ışıkları yerini yeryüzüne inen karanlık gölgelere bıraktığında Yoongi beni bahçeye çekti ve evinin önündeki koyda bekleyen küçük yatı göstermek için kayalıkları işaret etti, "Bunun hakkında ne düşünüyorsun?"

"Bu gece seninle çıkmayı çok isterim," dedim nefesimi tutarken.

"Daha önce hiç Korsika'ya gittin mi?"

"Cehennem, hayır."

Parmaklarını parmaklarımın etrafına kenetlerken hafifçe güldü, "Seni oraya götürmeme izin ver, Annabella. Korsika adası bir rüya gibi, balık tutabilir ve koyları ziyaret edebiliriz."

Gerçek dünyada neler olup bittiğini düşünmek için bana kısa bir an verdi. Gözlerim kenetlenmiş ellerimize ve orada suçlulukla parıldayan yüzüğe kayarken yutkundum, "Ama- İşinin başına dönmen gerekmiyor mu? Londra'ya geri dönmen gerekmiyor mu?"

"Kocan bir süre daha Chicago'da kalacak," dedi yüzümü okuyarak, "Eğer endişelendiğin şey buysa."

Tamam dercesine başımı sallarken onu takip ettim ve kıyıya demirlemiş yata atladıktan sonra peşinden gidebilmem için bana uzandı. "Zıpla," dedi ve ellerini üzerime çekerken sırıttı, "Bu gece havanın açık olacağını duydum, yaklaşık bir saat dolmadan orada olacağız. Hiç gece yüzdün mü? Su neredeyse sıcaktır."

"Bikinimi getirmedim," dedim güverteye tırmanırken.

"Seni temin ederim Annabella," dümene gitmeden önce sessizce gülümsedi, "Bu gece ona ihtiyacın olmayacak."

Tekne yükselip tekrar sığ dalgaların üzerine inerken güverteye tutundum ve Yoongi bana dümenden küçük bir bakış atarken sırıttım. Tatlı rüzgar yüzümde dans etti, sonsuza dek anda sıkışıp kalmak istediğiniz o küçük zamanlardan biri. Soğuk bir gerçeğin size ulaşamayacağını hissettiğiniz özel zamanlar, savunmasız olduğunuzda kendinizi güçlü hissettiğiniz zamanlar. Onunla birlikteyken hissettiklerimi tanımlamak için doğru kelimeler bunlardı. Çoğu zaman öyleydi, çoğu zaman beni ve onunla ilgili diğer gizemleri karıştıran sıkıcı sorular olmadan serinkanlılığımı koruyabildim.

Yalan söyleyemem, burada olmak hiç zarar vermiyormuş gibi, onun hakkında yüzlerce cevaplanmamış soru yokmuş gibi ve Chicago'da her şey bilmeyen bir kocam yokmuş gibi davranmak kalp kırıcıydı. Ama kalbim çarpıyordu, duygularım zaten onun hakimiyetindeydi. Bunu itiraf etmek utanç verici olduğu kadar endişe verici de, gerçek oradaydı. Gözlerimde, ona bakıyordu.

Sessiz bir yolculuktan sonra tekneyi sakin bir koya demirlerken birkaç metre ötedeki büyük kayalıkları işaret etti, "Acele et, bu gece bir meteor yağmuru olduğunu duydum."

Tekneden ihtiyacımız olanları yanımıza aldıktan sonra tırmanmaya başladık. Bir şişe şampanya, lezzetli şeylerle dolu bir piknik sepeti, ikimiz için bir battaniye ve biraz su. Kayalıklara tırmanırken elimi tuttu, beni kendi hızında peşinden sürükledi ve ikimiz tepeye ulaştığımızda nefesimizi sakinleştirmemiz için biraz zaman verirken güldü, "Burası yıldızları en yakından görebileceğin yer."

"Daha önce burada bulundun mu?"

"Sadece bir kez," dedi ilginç bir şekilde ve kafamdan neler geçtiğini fark ettiğinde kaşlarını kaldırarak güldü, "Yalnızdım."

Yoongi sepetten çıkardığı battaniyeyi yüksek kayaların üzerine koydu ve oturduktan sonra şampanyayı açarken sırıttı, "Üşüyor musun?"

Çıplak ayaklarımı uzatarak gözlerimi kapattım ve başımı salladım, "Hayır, her şey mükemmel."

Sepetteki bardaklardan birini şampanya ile doldurduktan sonra bana uzatırken yüzüme baktı, "Tamam, sanırım bu gece biraz konuşmak istiyorsun."

𝐂𝐎𝐋𝐎𝐑 𝐎𝐅 𝐓𝐇𝐄 𝐍𝐈𝐆𝐇𝐓 ╏ 𝐌𝐘𝐆✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin