Jungkook ile uçağımız yaklaşık bir buçuk saatlik bir uçuştan sonra İtalya'ya indi. Bizi kiraladığımız eve götürecek olan araba havaalanının kapısında duruyordu. Konaklayacağımız bölge dünyanın geri kalanından izole edilmiş bir bağ evi olduğundan arabanın bizimle kalması için önceden ödeme yapıldı.
İngiltere'nin kasvetli, her zaman karanlık ve biraz boğucu havasından sonra İtalyan güneşi bizim için bulunmaz bir şeydi. Sürücü konuşkandı ve bize iyi şarabı ve iyi balığı nerede bulacağımız hakkında bilgi verirken arka koltukta oturdum. Güneş gözlüklerimin arkasından büyüleyici doğa manzaralarını izledim. Huzurluydu. Cassie'ye bir hafta boyunca köpeklere bakmayı kabul ettiği için minnettardım. Ve sonra kocamla yapacağımız şu minik tatil vardı. Tamamen Cassie'nin işiydi.
"Bu patika kiraladığınız eve çıkan orman yoluna götürüyor," diye açıkladı kel adam,bozuk bir İngilizce konuştu, "Buraya geldiğiniz için çok şanslısınız ama birkaç gün boyunca yağmur yağacağını duydum."
"Ah, yine mi?" elimi yüzüme koydum ve iç çektim, "Her neyse, sanırım buna alıştık."
"Burası gerçekten cennet gibi," kocam sürücü koltuğunun kenarından bana elini uzattı, "Öyle değil mi bebeğim? Her zaman buraya gelmekten bahsediyordun."
Araba nefes kesen bir tuğla dubleksin önüne çekilmeden önce sürücü dışarı çıktı ve avluya açılan çift kanatlı çitin kapısını açtıktan sonra koltuğuna geri döndü. Bahçe o kadar büyüktü ki verandaya gidene kadar oraya asla ulaşamayacağımızı düşündüm. "Jungkook, havuzlu bir ev tuttun!"
Mutlu bir şekilde kucağına atladığımda bavullarını yere düşürdü ve beni gelin tarzında kucaklayıp içeri götürürken dudaklarımdan küçük bir öpücük aldı. Hala şoförle birlikte olduğumuzu umursamadan, "Bayan Jeon, sürprizimi mahvediyorsunuz." diye kıkırdadı.
Beni büyük salonda ayaklarımın üzerine koyduktan sonra şoföre yüklü bir bahşiş vermek için ellerini ceplerine götürdü. Bu arada, sevinçle zıpladım ve hepsi yerden tavana uzanan yüksek pencerelerin önünde birkaç kez dönerken, "Her zaman böyle bir yerde yaşamak istedim."
"Yatak odasını görene kadar bekle," dedi bizi yalnız bırakmak için veda ettiğinde biraz gülen şoförün arkasından kapıyı kapatırken.
"Küçük bir tura ne dersin?" Parmaklarımı onun etrafına sararak sordum, kocamı üst kata çıkan merdivenlere çektim.
"Sanırım hayatımızın geri kalanını burada geçirebiliriz," diye şaka yaptı Jungkook arkamdan gelirken.
"Ne demezsin," küçük oyununa katılmak için gözlerimi devirdim ve "Şirketinden ayrılıp benimle buraya taşınmanın bir yolu yok," dedim.
Beni yatak odasına çekerken kocaman bir sırıtış bıraktı, "Eğer bir bebek sahibi olmak isteseydin düşünmeden bile kabul ederdim."
"Benimle pazarlık mı ediyorsun, pislik?" Yatakta yuvarlanırken onunla dalga geçtim. Oturdum ve kocam omzunu kapıya yaslayıp parlak bir gülümsemeyle beni izlerken giydiğim ince bluzun düğmelerini açmaya başladım, "Bay Jeon."
İçimdeki mavi dantelli sütyeni ortaya çıkarmak için beyaz tül kumaşı açtım ve dizlerim yavaşça açılırken bana doğru gelmesini izledim. Jungkook avuçlarını yatağa bastırırken kıkırdadı ve beni kollarına kilitlemek için başını yüzüme doğru eğdi, "Çok seksisin. Doğru kızla evlendiğimi biliyordum."
"Öyle mi?" gömleğinin yakasını tuttum ve dudaklarını dudaklarıma bastırmak için onu yavaşça bana doğru çektim. Bu bizim en iyi tatilimiz olacak gibi hissettiriyordu.
——-
Jungkook ve ben o gece sıcak şarap tatma etkinliğinden dönüyorduk. İkimiz de ayaklarımızı göremeyecek kadar sarhoştuk ve gecenin bir yarısı açık yolda çok yüksek sesle şarkı söylemek ikimizi de çok iyi hissettirdi. "Böyle bir şey yapmayalı ne kadar zaman oldu?" diye sordu beceriksizce dudaklarıma uzanmaya çalışırken.
"Yola bak aptal," diye başını benden uzağa ittim ve ciğerlerimdeki oksijen bitene kadar onunla birlikte şarkı söylemeye devam ettim.
"Kahretsin işemek zorundayım," Jungkook arabayı ıssız yolda tesadüfen gördüğü benzin istasyonuna çekti.
"Bu eve kadar bekleyemez mi?" Huysuzluk yapmak için dudaklarımı büzdüm.
"Buradaki ilk gecemizde kiralık arabayı batırmak istemiyorum."
Ellerini direksiyon simidine koyarak üzerime eğildi ve dudaklarıma küçük bir öpücük koyduktan sonra istasyonun arkasındaki banyoya gitmek için dışarı çıktı. Dikiz aynasındaki görüntüsü kaybolana kadar ona baktıktan sonra başımı pencereye yasladım. Birçok şeyi çözdüğümüz için mutluydum ve zaman zaman aklım hala Londra'daki geçmişime kaysa da üstesinden geliyorum. İyi gidiyordum.
"Kahretsin," diye homurdandım göz kapaklarımı saniyeler içinde geri kaldırırken, "Böyle bir yerde kim uzunlarını yakar ki?"
Dirseğimi pencereden kaldırdım ve arkamı döndüm, kolumu sürücü koltuğuna yaslayarak bu mutlu sarhoşluk anını kesintiye uğratan arkadaki arabaya huzursuz bir bakış attım. Bazen olan şey budur, arabanızın çölün ortasında benzini bitebilir. Buna fazla dikkat etmedim ve başımı kanepeye yasladım. Baş dönmemi yatıştırmak için gözlerimi kapattım. Sağımdaki pencereden küçük bir tıklama yükselene kadar yaptığım şey buydu.
Issız bir benzin istasyonunda, gecenin bir yarısında bana böyle bir şaka yaptığı için kocamı daha sonra öldürmeye söz vererek koltuğumdan fırladım ve pencereyi hızla indirirken ciyakladım, "Ne yaptığını sanıyorsun pislik?"
"İyi akşamlar Annabella."
Aralık pencereden içeri doğru uzanan kafaya bakarken midemin baş aşağı döndüğünü hissettim. Ellerim kanepenin kenarlarına yapıştı ve birkaç kez göz kırpmak zorunda kaldım.
"Ne?"
Min Yoongi dirseklerini pencereye yasladı ve arabanın içine kısa bir bakış attıktan sonra kaşlarını kaldırdı, "Çok fazla içmemelisin. Her neyse, kısa tutacağım. Kocan birkaç gün içinde Chicago'ya gitmesi gerektiğini söyleyen bir telefon alacak. Onun önünde durma."
"Ne?"
Siyahlı adam sarhoşluğuma gözlerini devirirken cebinden çıkarttığı bir şeyi avucuma sıkıştırdı ve sırıttı, "O gittiğinde beni arayabilirsin. Burada bir mülk satın alıyorum ama o zamana kadar Rocabella'da kalıyor olacağım."
Panikle başımı çevirip istasyonun arkasındaki tuvaletlere birkaç kez göz attıktan sonra delice bir hızla ona döndüm. Boş gözlerim arabaya yaslanan adamın yüzünü taradı. Başını tamamıyla içeri doğru uzattığında dudakları yüzümün yan tarafına çarpmak üzereydi. Tanıdık pahalı parfümün kokusu burnuma doldu. O kadar uyuşmuştum ki ne yapmak üzere olduğunu anlamıyordum.
Yoongi emniyet kemerine uzandı, onu karnımın üzerinden geçirdi, nazikçe bir kolumu tuttu, havaya kaldırdı ve klipsi kapattıktan sonra geri çekildi, "O zamana kadar güvende kal."
Bu nasıl oldu? Jungkook dikiz aynasında görüş alanıma girmeden önce Yoongi'nin arabasına bindiğini ve istasyondan tam hızla uzaklaştığını gördüm. Şok içinde başımı kucağıma eğdim ve avucumdaki küçük siyah kartın üzerinde yazılı olan telefon numarasına baktım.
Aman tanrım.
Beni nasıl bir şeyin içine çekmeye çalışıyor? Onun burada ne işi var? Ve daha da önemlisi... Neden peşimden gelmek için İtalya'ya giden bir uçağa bindi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐂𝐎𝐋𝐎𝐑 𝐎𝐅 𝐓𝐇𝐄 𝐍𝐈𝐆𝐇𝐓 ╏ 𝐌𝐘𝐆✔
Fanfiction"Benden her şeyimi almak istediğini mi söylüyorsun?" "Hayır, ben sadece karınla yatmak istiyorum."