Parmaklardan dökülen melodi derin bir yalnızlık içeriyordu. İlk başta bunun benim hatam olduğunu, bilinçaltımdan gelen ve sadece derin bir uykudayken duyduğum melankolik bir şarkı olduğunu düşündüm. Ama gözlerimi karanlığa açtığımda sesin şafak sökmeden önce alt kattan geldiğini fark etmek için çıplak sırtımı yataktan kaldırdım. Bu piyanonun sesiydi.
Ayaklarımın altındaki gömleği aldım ve Yoongi'ye ait olsa bile omuzlarıma koydum. Odadan ayrıldım ve aşağı inmek için merdivenlerin üstünde durduğumda aşağıdaki manzarayı görmek için birkaç dakika ayırmak zorunda kaldım.
Beyaz piyanonun başında oturan adamın solgun elleri hayatım boyunca duyduğum en melankolik melodiyi dökmek için tuşların üzerinde yavaşça hareket etti. Sıkıca kapalı gözleri önündeki piyanoya yerleştirilmiş bir bardak viski ile derin bir trans halinde olduğunu gösteriyordu.
Onu rahatsız etmemek ve belki de fark edilmemek için merdivenlerden çıplak ayakla yavaşça inmeye başladım. Yoongi'nin dikkati orada olduğumu fark edemeyecek kadar dağılmıştı ama aynı zamanda kulaklarımı dolduran ve ruhumun özüne nüfuz eden hüzünlü şarkının asla bitmemesini istedim. Beklemeden yanına oturdum. Beni fark edip etmediğini bile bilmiyordum. Ama parmakları tuşlar üzerindeki hareketini son bir vuruşla durdurduğunda bildiğini biliyordum.
"Çok güzel," dedim nefes nefese kalarak, "Bu şimdiye kadar duyduğum en yalnız şarkı."
Yavaşça gözlerini açtı, dudaklarının arasından kırık bir nefes döküldü ama hiçbir şey söylemedi. Yüzüme bakmadı. "Piyano çaldığını bilmiyordum," diye kekeledim, "Seni yalnız bırakacağım."
Ayağa kalktığımda bileğim çok hızlı bir tutuşla kavrandı. "Kal," Yoongi gözlerini kaldırdı ve bana sessizce bakarken karanlık bakışlarının ardında parlayan ıslaklığı görebiliyordum, "Beni rahatlatıyor," dedi derin bir nefes alarak, "Burada olman."
Bileğimi bıraktı, kollarını karnımın etrafına koydu ve başını göğsümün altına yaslarken beni çok sıkı tuttu. Ayaklarım sanki hareket etmeyi unutmuşum gibi orada çakılı kaldı ve ellerim yavaşça başının üzerine çöktü, karnımda hareket eden yumuşak tutamların arasına girdi. Beni aşağı çekti, burnunu burnuma sürttü ve dudaklarıma yaslanmadan önce fısıldadı, "Sana ihtiyacım var, Annabella. Daha önce hiç ihtiyaç duymadığım kadar fazlası."
"Bu gece söylediğin şeyler..."
"Bir daha onlar hakkında konuşma," dedi alt dudağıyla yavaşça benimkini sıyırırken, "Unut gitsin, sadece sen ve ben. Önemli olan tek şey bu."
Durmuş nefesimi dudaklarının arasına çekmek için parmaklarını çenemin altına koydu, başımı yavaşça yukarı kaldırdı, beni bir kez öptü, sonra geri çekildi ve tekrar öptü. Sıcak ağız önce dudaklarımda sonra çenemde ve yüzümün yan tarafında asılı kaldı. "Seni istiyorum," titrek bir nefes verdim, "Tanrım, Yoongi."
Beni görkemli bir ışıkla kutsanmış geniş bedenine çekmek için parmaklarını gömleğin düğmelerine indirdi. Kısmen çıplaktı, sadece eşofmanla yanımda oturan adam gömleğini omuzlarımdan çıkardı, yere attı ve parmak uçlarını yavaşça boynumun etrafında, göğüslerimin üzerinde gezdirdi. İnlememi bastırmak için sıcak dudaklarını üşümüş boynuma bastırdı, damarlı ellerinden biri boynuma sarıldı ve beni yavaşça yukarı çekti, piyanoya oturttu.
Tutku ona her dokunduğumda hücrelerimden geçiyordu, kanım damarlarımdan çok hızlı pompalanıyordu. Dizlerimin arasına girdiğinde elini saçlarımın arasından geçirdi ve sert tutuşu başımı yukarı çekip dudaklarına bastırırken çok yavaş ama beklenmedik bir şekilde kendini içime gömdü.
Bir çırpıda sonuna kadar gitti ve karnımı dolduran dolgunluk hissiyle ağzına inledim. Sadece kasıklarına kadar sıyrılmış olan eşofmanında kalçalarını öne doğru ittiğinde tısladı, her küçük harekette kenarlarında göz alıcı çukurlar oluştu. Dirseklerimde geriye doğru gidiyordum ve bacaklarımı daha geniş yayıyordum. "Ah," Yoongi gözlerini kapattı ve derilerimiz hızla birbirine çarptığında çıkan ıslak sesler nedeniyle başını kaldırırken inledi, "Lanet olsun Annabella, dayanmak istiyorum ama sen bunu çok zorlaştırıyorsun."
Titreyen ellerim sıkı kalçalarına yerleştikçe onu daha sert olmaya teşvik etti. Yoongi dudaklarımı dişlerinin arasına sıkıştırdı, yüzüme bakarken derin bir nefes aldı ve büyük pencerelerin önündeki piyanoda bana ne yaptığını gözlemlemek için kara gözleri aşağı doğru kayarken çenesini sıktı, "Sabahın ilk ışıklarına kadar seni çok sert becereceğim, Annabella. Seni o kadar sert becereceğim ki, benden başka kimseye ihtiyacın olmayacak."
——-
En keskin duyularımızdan birinin koku olduğu söylenir. Sıcak İtalyan güneşinin turuncu ışınları pencereden içeri girerken burnum alt kattan gelen enfes kokularla dolduğunda bunu doğrulamak zorunda kaldım. Taze hamur ve iyi kahve.
Kıyafetlerimi yerden kaldırdım, çabucak giyindim ve odadaki ebeveyn banyosunda kendimi kısa bir süre toparladıktan sonra hızlı adımlarla alt kata indim. Gündelik kıyafetler, sadece siyah bir tişört ve şort giymiş tezgahta bir şeyler yapan adamı gördüğümde kendi kendime gülümsedim, "Yemek yapmaktan anladığını bilmiyordum. Sırada ne var?"
"Annabella," dedi arkasını dönmeden omzunun üzerinden kısa bir bakış atarak, "Uyanıksın."
"Dün gece birkaç kez uyandım," dedim ona doğru birkaç adım atarken, "Ama sen orada değildin."
"Kimseyle uyumam," dedi makinedeki kahveyi sıradan bir şeyden bahsediyormuş gibi bardaklara doldururken, "Bundan rahatsız mısın?"
"Hayır," diye tartışmalı bir sessizlik içinde ona doğru yürüdüm, kollarımı karnına sardım ve çenemi sırtına yasladım, "Hava harika," dedim neşeli bir sesle, "Bugün benimle dışarı çıkmak ister misin?"
"Bunu yapamam," dedi sığ bir sesle bardağı dudaklarına yaslarken.
"Neden olmasın?"
Derin bir nefes aldı, bardağı bir kenara koydu, kollarımı karnında gevşetti, sonra bana doğru döndü ve ellerini yüzüme bastırırken kaşlarını kaldırdı, "Çünkü yapamayacağımı söylüyorum, tamam mı?"
"Şey," dedim biraz endişeli bir sesle, "Bu sadece bir öneriydi."
Yüzümdeki değişimi görünce yavaşça iç çekti ve beni belimden tutup tezgahın üzerine koydu, sonra dizlerimin arasına girdi, avuçlarını masaya bastırdı ve beni kollarına kilitlerken hafifçe güldü, "Seninle dışarı çıkmak isterdim Annabella ama bazı nedenlerden dolayı bunun için geceyi beklemek zorundasın."
Kollarımı boynuna sardığımda burnumu burnuna bastırdım ve fısıldadım, "Kadınlarla yatmıyorsun tamam, onlarla dışarı çıkmıyorsun tamam. Ama hala biriyle banyo yapma konusunda katı bir kuralın yok, değil mi?"
Dudaklarımı sıyırmak için başını bir kez kaldırdı ve öpücükten sonra kıkırdadı, "Bu yüzden kahvaltı bitene kadar beklemek zorunda kalacaksın."
Pes etmeye karar verdim ve beni bileklerimden çekip tezgahtan aşağı indirerek kucağına alıp masadaki sandalyelerden birine yerleştirdiğinde güldüm.
O ve ben, bir rüya bile olamayacak kadar güzeldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐂𝐎𝐋𝐎𝐑 𝐎𝐅 𝐓𝐇𝐄 𝐍𝐈𝐆𝐇𝐓 ╏ 𝐌𝐘𝐆✔
Fanfiction"Benden her şeyimi almak istediğini mi söylüyorsun?" "Hayır, ben sadece karınla yatmak istiyorum."