11

300 29 14
                                    

Islak giysilerle siyah Porsche'nin deri koltuklarına battığımdan beri, dirseğim pencereye dayamış bir şekilde sessizce oturuyordum. Arabayı süren adama bile bakmadım ve burada olmak uzaydaymışım gibi garip hissettirdi. Boş sokaklardaki kırmızı ışıklardan birine rastladığımızda gözümün köşesinden ona baktım. Elleri direksiyon simidinin üzerindeydi ve dümdüz ileriye bakıyordu. Yüzü her zamanki gibi okunaksızdı, zihnini meşgul eden şeyleri deşifre etmekten kilometrelerce uzaktaydı. Garip adam.

Başını çevirmeden gözlerini yavaşça bana çevirdiğinde ilk kez bu kadar huzursuz hissediyordum. Siyah gözleri beni inceliyordu. Bunu neden yaptığını bilmiyorum. Ama bu adam hakkında söylemem gereken bir şey varsa, o da bana insanların ruhlarını gözleriyle görebildiğini hissettirdiğiydi. Onunla konuşurken zihinsel olarak çıplak olduğunuzu hissettiniz ve bu oldukça rahatsız edici. Belki de Jungkook'un beni götürdüğü şık yerlere uymayan kıyafetlerime hızlıca bir göz atıyordu.

Hakkımdaki saçma gerçeklerden biri, kocama ayak uydurmak için giydiğim tüm süslü ve pahalı kıyafetlerden nefret etmemdi. Jungkook'la tanışmadan önce kendi tarzım vardı. Ve şimdi kendi isteklerime göre bu şekilde giyinebileceğim tek zaman kendi çalışma saatlerimdi. Sıradan bir kaşe ceket, basit bir gömlek, kot pantolon ve asker postalları. Normal insanlar hayatlarının her günü bir moda çekiminden çıkmış gibi görünmezlerdi.

Ayrıca, sürücü koltuğundaki adam onu her gördüğümde koyu renk takım elbiseler ve deri bir palto ile kusursuz zarif tarzını tamamladı. Bir mafya toplantısından ya da seksenli yılların Hollywood filminden çıkmış bir şeye benziyordu. O kadar düzenli ki acıtıyor. İşini yapmak için gecenin geç saatlerini seçen bir çöp kamyonunun arkasında on dakika bekledikten sonra arabadaki dayanılmaz sessizliği bozmaya karar verdim, "Kim Taehyung'u neden kovdunuz?"

Sanki sormamı beklediği son şey buymuş gibi kaşlarını çatarak kafası karışmış bir ifadeyle yavaşça bana döndü, elleri direksiyonu sıkıyordu, "Neden aniden onun hakkında konuşuyorsun, Annabella?"

"Çünkü onu seviyordum," dedim dürüstçe, "Kocam ve ben onu seviyorduk. O iyi bir adam. Bu şirkete birkaç yıl verdi. Bu kadar basit bir nedenden dolayı kovulmayı hak etmiyordu."

"Nedenlerimi sorguluyor musun?" dedi ağır ağır nefes alarak, "Haklılığımı gülünç buldun mu?"

Sessiz arabada çok yakın duruyorduk ki gözleri yüzüme hapsolmuştu. Bundan çok rahatsız oldum, gergin bir şekilde kıkırdadım ve saçlarımı karıştırdım, "Sadece onun için kötü hissediyorum."

"Bir doktor için çalıştığını duydum," dedi başını ön cama çevirerek ve gergin bir şekilde gülerek, "Bence sadece kendi işini yapmaya devam etmelisin, asistan olarak daha iyi durumdasın."

Yüzündeki aşağılama beni kızdırdı. Çabucak onun o aptal adam tiplerinden biri olduğunu düşündüm. Kadınları beceriksiz olarak gören ve erkeklerin işine karışmalarından hoşlanmayan geri zekalılar. Onun gibi insanlardan nefret ediyorum. "Resmi bir kurumunda çalışamayacağımı düşünmenize neden olan nedir?" Hızlıca sordum, "Kocamın şirketine yatırım yaptığınız için dünyanın geri kalanından daha mı iyi olduğunuzu düşünüyorsunuz?"

Yüzündeki ifade beni biraz şaşırttı. Orada ilk kez kafa karışıklığı ve kibirden başka bir şey vardı. Merak. Ama bu duygu hızla söndü ve yerini aynı kibirli sırıtış aldı, "Kararlarımın sorgulanmasından hoşlanmıyorum Annabella," dedi yavaşça, "Kocan buna izin verebilir ama ben o tür bir adam değilim."

"Neden evliliğim hakkında yorum yapmaya devam ediyorsunuz?" Yardım edemeden sordum, "AfterGlow'daki talihsiz karşılaşmamıza gelince, bunun sadece beni ve kocamı ilgilendirdiğini bilmelisiniz. Ortaklarınızın özel hayatına her zaman bu kadar dahil misiniz?"

"Dahil olmamı ister misin?"

Sevinçle arkasına yaslandı, yüzümdeki korkunç ifadeyle eğlendi. Koltuğuma çivilendim, uygunsuz ve korkunç söylemi karşısında şok oldum. Bana tam olarak ne sormaya çalıştı?

"Seninle dalga geçiyorum," dedi içime huzur yerleştirmekten çok uzak bir gülümsemeyle doğrudan önüne bakarak, "Senin hakkında bazı ilginç önsezilerim var, Annabella."

"Beni tanıyormuşsunuz gibi konuşmanızdan hoşlanmıyorum," dedim açık yüreklilikle, "Bilmelisiniz ki ben sadece ortağınızın karısıyım ve benimle istediğiniz gibi konuşmaya hakkınız yok."

Tek kelime etmeden sessiz kaldı, alt dudağı yavaşça dişlerinin arasına battı ve arabayı çöp kamyonunun sol tarafına doğru yönlendirirken direksiyonu biraz fazla sıkıyordu. Hareketi o kadar hızlı ve sertti ki, yalpalayan arabada elimle tavana tutunmak zorunda kaldım. Gerçek bir deli olmalı. Jungkook'un daha önce onun hakkında söylediği her şeye güvenmeliyim, Min Yoongi etrafındaki herkese hükmedebileceğini düşünen dünyanın parasına sahip bir ucube olmalı.

"Burada duralım," dedim evime giden sessiz yokuşlu sokağın tepesinde, "Burada ineceğim."

"Bu saatte yalnız yürümek hoş değil," diye mırıldandı nefesinin altından, "Evin hangisi?"

"Yürüyebilirim," diye ısrar ettim, "Lütfen burada durun."

"Sana evinin hangisi olduğunu sordum," dedi garip bir şekilde gözlerini kapatıp derin bir iç çekti, sanki öfkesini bastırmaya çalışıyormuş ya da bir şeyle mücadele ediyormuş gibi.

"Bu," dedim elimi ön cama doğru sallayarak uzun çitlerin arkasında sadece çatısı görünen villayı göstererek, "Oraya kendim gideceğim."

"İnatçı insanlardan hoşlanmam," dedi evime doğru sürerken.

Niyetim benden hoşlanması değildi. Yakın bile değil, hayır. Beni buraya getirdiği için ona borçluyum, ama yüzyılın en tuhaf adamı ödülünü kazanabilecek bu adam için bundan daha fazlasını hissetmiyorum. Araba evimin önünde durduğunda ona teşekkür ettim ve sessiz adamı geride bırakıp dışarı çıktım. Min Yoongi bir taş gibi hareketsiz otururken direksiyonda elleri ve  gözleriyle hareketimi takip etti. Karanlık bakışlarını bana çivileyerek, yüksek çitin yanındaki kutuya rakamları girişimi izledi ve kapı açıldığında gecenin gölgelerini karanlık arabasında saklayan sessiz adamla yüz yüze geldim.

Yüzü gölgeliydi, gözleri parlaktı, sanki zihnindeki karanlığı açığa çıkarmaya istekliydi. Neden bana bu kadar dikkatli bakıyor? Bu herkes için rahatsız edici olabilir ama onu tanıyanlar için bundan çok daha fazlasıydı. Herhangi bir nedenle uzak durmanız gereken türden bir adamdı. Onun hikayesi, gerçekleri hakkında hiçbir şey bilmiyordum ve bilmek de istemiyordum. Kendimi kapıdan içeri atarken sağanak yağmurun altında durdum ve sırtımı çitlere yaslayarak derin bir nefes aldım.

Tekrar evde hissetmek harika.

𝐂𝐎𝐋𝐎𝐑 𝐎𝐅 𝐓𝐇𝐄 𝐍𝐈𝐆𝐇𝐓 ╏ 𝐌𝐘𝐆✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin