Araba tanıdık bahçeye girdi ve evin önünde durdu. Hiçbir şey söylemeden kucağıma kenetlediğim ellerime baktım. Yüzümü yana çevirip ona bakmaktan delicesine korkuyordum. Gözlerinde göreceğim herhangi bir duygu belirtisi beni mahvedebilir, mükemmel bir şekilde parçalayabilir ya da cehennem soğuyana kadar beni yok edebilirdi.
"Üzgünüm," dedim çatlak bir sesle gözlerimi ondan sakınarak, "Seni zor bir duruma sokmak istemedim. Sana baskı yapmak istemedim."
Çenemin altına nazik ve yıkıcı bir başparmak yerleşti, yüzümü ona doğru çevirdiğimde dudaklarıma üflenen sıcak bir nefes, "Özür dileme," dedi hafif bir gülüşle, "Bu kadar boktan bir insan olduğum için tamamen benim suçum."
"Her iki durumda da," dedim bana dokunacağı konusunda biraz tereddüt ederek, "Bunu önlemek benim elimdeydi. Sanırım bunu yapamayacak kadar uyuşmuştum."
"Annabella," dedi adımı yavaşça söylerken, kulaklarımın ulumasını ve kanımın daha hızlı pompalanmasını sağlayarak, "Sen birinin sahip olabileceği en güzel şeysin. Seni kendi karanlığıma hapsedemem."
"Ya bunu istersem?" diye korkakça sessiz arabada nefes aldım, "Ya istediğim buysa?"
"Kimse bunu istemiyor," diye itiraz etti yüzüme çok yaklaşırken, "Kimse bunu istemez."
Dudakları yavaşça benimkini fırçalarken nefesim sıkılaştı. Kaçmak ve yok olmak ya da bütün gece beni kollarında tutmasını istedim. Beni sıcak kollarında dünyadan ve en çok kendi soğuk yüzünden saklamasını. Onun hakkında her şey.
Tam onun kucağına tırmanmak üzereydim ki ikimiz de penceremin kenarındaki tıklamayla birbirimizden hızla ayrıldık. Başımı çevirdiğimde kocamın gözlerinin benimkine kilitlenmesiyle karşılaştım. Zihnim vızıldadı, düşünceler çok hızlı aktı ve şiddetli fırtına bedenimi sallarken panik içinde kapıyı açtım. Ne yapmak üzere olduğumdan emin bile değilken. Dışarı çıktım, Jungkook'un önünde durdum ve Yoongi'nin yan taraftaki kapıyı açtığını zar zor duydum.
"Onun burada ne işi var?" dedi uzun bir sessizlikten sonra çılgınca bir parıltıyla parlayan gözleri Yoongi'ye bakarak bana sordu, "O burada ne yapıyor? Bizim tatilimizde?"
Kelimeler ağzımdan çıkmayı reddettiğinde garip bir içgüdüyle omuzlarını tuttum, "Jungkook, beni dinle."
Gövdesini o kadar hızlı silkti ki avuçlarım sert toprağa batarken yere yuvarlandım. Başımı zar zor kaldırdım ve Yoongi'nin titreyen ellerinin kocamın yakasına yaklaştığını, sıkıca tuttuğunu gördüm ve gözleri korkunç bir öfkeyle karardı, "Tekrar dene," dedi Yoongi korkunç bir sakinlikle çenesini sıkarak, "Ona tekrar dokun ve neler olduğunu gör."
Çabucak ayağa fırladım ve Jungkook onun ellerinin altında tepkisiz dururken gözlerini Yoongi'den ayırmadan bana "İçeri gir Bella," diye seslendiğini duydum.
Ayaklarım yere saplanmış gibi öylece durdum ve Yoongi'nin "Dediğini yap Annabella," diye tekrar ettiğini duydum gözlerini kocamın omzunun arkasından bana doğru kaydırırken.
Jungkook söylediğinde kılımı kıpırdatmadım. Ama Yoongi emri verdiğinde sessizce hareket etmeye başlayan siluetime bakan Jungkook, "Ona ne yaptın?" diye sordu Yoongi'ye çılgınca bir sesle, "Karıma ne yaptın?"
"Ona bak," Yoongi Jungkook'u yavaşça adım atan resmime çevirmek için vücudunu daha sıkı tuttu, "Bir şeyi var gibi görünüyor mu?"
Jungkook'tan garip bir ses çıktı, "Ona ne yaptın?" diye tekrarladı, "Onu garip itaatkar oyuncağına dönüştürmek için ne söz verdin? Ona ne söyledin?"
"Kapa çeneni," Yoongi dişlerini sıkarak sessizce kapıyı açmak için anahtarı çantamdan çıkarmamı izledi, "Bu gece ve daha önce de benimleydi çünkü yapmak istediği buydu. Karınız bana kendi isteğiyle geldi, boktan bir anlaşma yüzünden değil. Bunun nedeni kocasının onu başka bir adamın kollarına atmak istemesi değildi. Kendisi istiyordu."
Jungkook büyük bir hızla başını ona doğru fırlattığında Yoongi'nin hafifçe sendelediğini, tökezlediğini ve yere düşmek üzere olduğunu gördüm. Ama donmuştum. Hiç ses çıkarmadım, ağlamadım ya da hareket edemedim. Yoongi'nin darbenin etkisiyle dudaklarının köşesinden süzülen ince kan demetiyle başını hızla kaldırdığını, dişlerini lekelediğini ve böyle bir anda çılgınca gülmeye başladığını görünce kapıya tutundum.
"Beni dinle oğlum," dedi dişlerinin yanındaki kanı koluyla silerek Jungkook'a, "Seni saniyeler içinde yok edebilirim ama bunu yapmamak için iyi bir nedenim var. Umarım daha iyi bir adam olmak için kendi nedenlerini bulursun."
Jungkook'a konuşma şansı vermeden arabasına bindi ve onu bahçemizden dışarı çıkardı, ayakta duran kocam gözlerini kapıda diz çökmüş sefil resmime çevirdi. Gözlerimi kapattım, başımı kucağıma eğdim ve ses çıkarmadan sessizce ağlarken peşimden eve girdiğini duydum. Kapıyı kapattı ve korkunç yüzüme baktı, benim yaptığım gibi dizlerinin üzerine çöktü, "Bunu neden yaptın, Bella?" diye sordu yavaşça, "Neden onunla gittin?"
Cevap vermek yerine içimde sessizce hıçkırdığımı görünce, "Seni neyle tehdit ediyordu?" diye sordu.
Ellerimi dizlerimin üzerine koydum, onun tarafından yere atılırken kanayan avuçlarımdan titriyordum ve şiddetle sallanırken nefes alamıyormuşum gibi hissettim. Acının boğucu yükünden değildi, fiziksel olarak ölüyordum. Elimi boğazıma bastırdım ve sakin kalmaya çalıştım. Bu şimdiye kadar hissettiğim en güçlü panik ataktı.
Jungkook hızlıca avuçlarını yüzüme koydu, başımı kaldırdı ve ben kollarına çökmeden önce onların bana sarıldığını ve beni üst kata taşıdığını hissettim. Gözlerim karardı, nefesim sıkılaştı ve biraz oksijen almak için çırpınırken beni bir yere oturttuğunu hissettim. Su sesi yüzümün kenarından geldi, vücudumu sıcak suyla dolu bir küvete koymadan önce kıyafetlerimi çıkardı. Kaslarımın gevşemesini beklemeden başımı mermere yasladı ve bileklerimi nazikçe ovalarken, "Nefes al," dedi.
Çalıştım. Çok şiddetli bir şekilde denedim ama o göz kapaklarımı ıslak avuçlarıyla yüzüme kaldırmadan önce yapamadım. "İyi olacaksın," dedi sakinleştirici bir sesle, "Geçecek, hepsi geçecek."
Islak boynumu tuttu, başımı omzuna dayadı, giysilerinin sırılsıklam olmasına aldırış etmedi ve ellerini başıma koydu, nefes almam gerektiğini birkaç kez daha tekrarladı. Şimdiye kadar tattığım en korkunç duyguydu. Başka bir adamın verdiği zarar yüzünden kocamın omuzlarına sığınmak. Bu yüzden beni sonsuza dek affetmeyeceğini biliyorum.
Birbirimizi çoktan kaybettik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐂𝐎𝐋𝐎𝐑 𝐎𝐅 𝐓𝐇𝐄 𝐍𝐈𝐆𝐇𝐓 ╏ 𝐌𝐘𝐆✔
Fanfiction"Benden her şeyimi almak istediğini mi söylüyorsun?" "Hayır, ben sadece karınla yatmak istiyorum."