"Bir hata olmuş olmalı," dedi Jeon Jungkook toplantı odasında parmaklarını huzursuzca alnına vurarak, "İmzaladığım belgeler hisselerin yaklaşık 2.706'sının devrine izin verdiğimi söylüyordu. Ama burada 5.509'dan bahsediyor. Bu oldukça fazla... bu...hepsi demek."
Uzun masanın diğer ucunda oturan ifadesiz adam sessizce arkasına yaslandı. Kollarını deri sandalyenin yanlarına koydu ve çaresiz adama garip bir bakış atmak için başını kaldırdı, "İmzan orada, yanlış bir şey görüyor musun?"
Jungkook sessizce yutkundu, titreyen ellerini gizlemek için dizlerinin üzerine koydu ve yumruklarını sıkarak sinirlerini sabit tutmaya çalışan bir sesle, "Bay Min," dedi, "Size burada yazılı miktarı verirsem şirketimi kaybederim. İmzaladığım belgeler farklı bir şey söylüyordu."
"Ama bu senin imzan değil mi?" diye sordu adam keskin bir gülümsemeyle dudaklarının köşesine bir sigara bastırırken, "Bana birinin belgelerle oynadığını mı söylemeye çalışıyorsun?"
Jungkook titrek parmaklarıyla çenesini ovuştururken kaşlarını çattı, "Şirketimi size satmak gibi bir niyetim yok efendim. Burada bir şeylerin yanlış olduğu açık. Ben böyle bir şeye imza atmadım. Bu yüzden bu sözleşmeyi çöpe atıp yenisini çıkarmaktan başka seçeneğim yok."
Adam sandalyesinde hafifçe ileri geri sallandı, sigarayı dişlerinin arasına sıkıştırdı ve ürkütücü bir şekilde gülümsedi, "Yeni bir tane istemiyorum. Orada ne varsa onu istiyorum. Daha fazla ya da daha azını değil."
Jungkook kulaklarına inanamadı. Kıpkırmızıydı, omurgasından soğuk ter akıyordu ve titreyen bir sesle, "Ama bu nasıl olur?" diye sordu.
Vücudu bir anda sertleşen ifadesiz adam elini yavaşça kaldırdı, masanın üzerinde yatan kağıt yığınından birini aldı ve solgun, damarlı ellerinin iki parmağıyla karşı taraftaki adama doğru itti. Jungkook bunun ne olduğunu bilmiyordu ama tamamen dehşete düşmüştü. Zayıf dizlerinin üzerine kalktı ve tekrar oturdu, masanın ortasında yatan belgeye uzandı.
Bu bir sözleşmeydi. Okumadan önce tekrar kaşlarını çattı, "Neden bunu imzalamamı istiyorsun? Benden her şeyi almak mı istiyorsun?"
Karanlık figür dudaklarının köşesinden bir duman üflemek için başını kaldırdı, sonra gözlerini huzursuz adama dikti, "Hayır," dedi sessizce, "Ben sadece karınla yatmak istiyorum."
Jungkook derin ve ölümcül bir sessizlik içinde bekledi. Duyduklarına inanmayı reddeden zihni yutkundu ve titreyerek tüm taşları müthiş bir hızla yerine oturttu, "Ne?" diye sordu.
İnanılmaz bir kolaylıkla adam sigarasını yanındaki kristal küllük yerine Jungkook'un on binlerce dolarlık toplantı masasına bastırdı ve güldü, "Sizi AfterGlow'da gördüğümde yapmak üzere olduğun şey bu değil miydi?" diye sordu, "Neden şimdi paylaşmaya hevesliyken aniden korkak gibi davranıyorsun?"
Jungkook'un dizleri titrerken devam etti, "Bu sözleşme, eşinizle bir gece geçirmem karşılığında şirketinizin hisselerini yeniden size devredeceğimi söylüyor. İmzalayacak mısın?"
"Bu imkansız," dedi Jungkook nefesini keserek, "Bu belgeleri sen düzenledin. Ama onları nasıl ele geçirdiğini bile bilmiyorum."
"Mesele bu değil," dedi adam büyük avucunu masaya bastırarak ve soluk parmakları hafifçe yüzeyi okşarken, "Ona imzalayıp imzalamayacağını sordum," dedi kararlı bir şekilde.
"Böyle bir şey söz konusu değil," dedi Jungkook ani bir öfkeyle ayağa kalktı ve sözleşmeyi küçük bir top yapmak için yumruğunu sıktı, "Bu olmayacak, Bay Min."
"Bu şeyin yüzlerce kopyasını yaptırdım," dedi adam elini yerde buruşmuş kağıt yığınına doğru sallayarak, "Sanırım şirketini ve şimdiye kadar çalıştığın her şeyi feda etmeye hazır olacak kadar cesursun. Bu utanç verici."
"Benden ne istediğinin farkında mısın?" Jungkook yumruklarını sıktı ve titredi, "Karımla yatman için bir sözleşme imzalamamı mı istiyorsun?"
Min Yoongi kayıtsızca omuz silkti, "Bir düşünün," dedi güven verici bir sesle, "Elimde şirketinizi bana teslim ettiğinize dair sizin tarafınızdan imzalanmış belgeler var ."
Jungkook derin bir panik duygusuyla bir zamanlar kendisine ait olan şirketin toplantı odasından ayrıldı, koridora çıktı ve asansöre binmeden önce şiddetle duvarı tekmeledi.
——-
İşten çıktıktan sonra markete gidip ev için biraz alışveriş yaptım ve arabama bindim. Bir süredir beni rahatsız eden panik atak nöbetleri şimdi uzaklaşmaya karar vermiş gibiydi ve kendimi oldukça iyi hissettiğimi fark ederek panele dokundum ve arabayı müzikle doldurdum. Direksiyonda neşeli bir ritim tutarak eve gittim.
Ev karanlıktı. Jungkook'un bu saatte çoktan gelmiş olması gerektiğini biliyordum. Salonu ışıkla doldurmak için düğmeye dokunmadan önce karanlıkta kaşlarımı çattım. Kocam kanepede yatıyordu. Yüzü bembeyazdı ve elinin yanında boş bir viski şişesi asılıydı. "Beni korkuttun," dedim elimdeki poşetlerle girişte dururken, "Tatlım, neden karanlıkta oturuyorsun?"
Kocamın dudaklarında ölümcül bir gülümseme belirdi, "İflas ettik bebeğim," dedi, aniden elindeki şişeyi çok hızlı bir şekilde duvara fırlatırken çılgınca gülmeye başladı. Parçalanmış cam salonun derin sessizliğinde korkunç bir ses çıkarırken ondan küçük bir hıçkırık geldi, "Her şeyimi kaybettim."
Poşetler yere düştü. Elimden geldiğince hızlı koştum, yere serilmiş eşyalara bastım, kanepenin önünde diz çöktüm ve kocama çok sıkı sarıldım, başımı göğsüne yasladım, "Bebeğim, sakin ol."
"Tüm hisseleri ona devredeceğime dair sahte bir belge hazırladı," dedi kucağımda bir bebek gibi hıçkıran adam hıçkırıklar arasında, "Ama bu imkansız çünkü dün gece onları güvenlik görevlisine teslim ettin."
Kollarım yavaşça yere düştü. Jungkook'un hıçkırıkları durdu ve başını yavaşça göğsümden kaldırırken ıslak gözlerini yüzüme çiviledi, "Bu doğru değil mi, bebeğim? Belgeleri güvenlik görevlisine verdin, öyle değil mi?"
"Tabii bebeğim," diye mırıldandım, sesim bir yabancıya aitti, "Bana söylediğin gibi."
Korkunç bir yanılgıya düştüğünün farkında olmayan kocamın saçlarını okşadım ve ona inançsız bir sesle her şeyin yoluna gireceğini söyledim. Bunların hepsi benim yaptığım korkunç bir hatadan kaynaklanıyordu ve Jungkook bunu asla öğrenmemeliydi. Öğrenmeden önce düzeltmek zorundaydım.
"Hisseleri sana iade etmesinin bir yolu yok mu?" yavaşça sordum.
"Tek bir yol var," dedi ölümcül bir sesle uzağa bakarak.
"Nedir o?"
"Asla bilemeyeceksin," diye nefes aldı, hızlıca yüzümü tuttu ve ellerini yanaklarıma bastırdı, "Bilmene gerek yok çünkü bu asla olmayacak."
Onu daha fazla zorlamak istemedim ve sessizce başını salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐂𝐎𝐋𝐎𝐑 𝐎𝐅 𝐓𝐇𝐄 𝐍𝐈𝐆𝐇𝐓 ╏ 𝐌𝐘𝐆✔
Fanfiction"Benden her şeyimi almak istediğini mi söylüyorsun?" "Hayır, ben sadece karınla yatmak istiyorum."