1

473 34 6
                                    

AfterGlow, Londra şehrinin arka sokaklarına sıkışıp kalmış küçük bir seks kulübüdür. Bu ismi kocamın ağzından ilk duyduğumda evliliğimizin dokuzuncu ayındaydık. Bir süredir oradaki yasadışı partilerden birine katılmaktan bahsediyoruz. Komik olan şu ki, böyle bir etkinliğe katılmak için uygun kıyafetlerim bile yok ama baskı altında iyi iş çıkarmanın bir yolu var.

Tarzımın dışında siyah bir ceket takım elbise, jartiyer çoraplar ve göğüslerimi dantelle kaplayan bir askı. Çıkarabileceğim en iyi işti. "İyi olacak mısın?" Arabadan indikten sonra kapımı açmaya gelen kocam ellerini yüzüme koydu. Kanepede birkaç uykusuz gecenin faturası ona bir süre önce korkunç bir sırt ağrısı verdi. Bu tartışmalar birkaç hafta sürdü ve sonunda kazanan o oldu. Kocam her zaman kazanır. "İyiyim," dedim gömleğinin kıyafetlerimle eşleşen yakasını ayarlayarak, "Sorun değil."

Çift terapisi için gittiğimiz danışmanın gösterişli kanepesinden başka bir yerde, yabancı yüzlerin arasında dolaştım ve seksin hala heyecan verici olabileceğine dair kendime güvence vermek için içeri girmeden önce birkaç dakika geçirdim. "Bella," diye mırıldandı Jungkook dudaklarından, "Düşünceli görünüyorsun. Emin değilsen, şimdi gidebiliriz."

Anlayışlı olmak için elinden gelenin en iyisini yapıyormuş gibi hissettim ama yüzü farklı bir hikaye anlattığından çekingen bir şekilde saçlarımı düzelttim, "Hayır, istiyorum. Bizim için."

"Bizim için," diye tekrarladı içeri girmem için kolunu açarak. Pahalı Louboutinlerimin üzerindeki ışıltılı tabelanın altından geçerek kadife halı kaplı koridoru onunla birlikte geçtim, renkli locaların bizi beklediği neon ışıklı karmaşaya adım attım.

Yetim kaldığımda dokuz yaşındaydım. Babasız büyüyen kızların hep biraz eksik olduğu söylenir. Ne yazık ki kesin olarak bilmedikleri bir şey var; O kızlar sadece eksik değil, aynı zamanda kendi kendini yok etmeye de yatkın. Onunla tanıştığımda daha yirmi yaşında bile değildim. Yaşam ışığı hücrelerimden taşıyordu. Ve şimdi, Jungkook ile evlendikten sadece bir yıl sonra, yıldızlarımızın bizi bir araya getirmek için eşleştiği o talihsiz günün sonunda, bir seks kulübünde, kocamın parmaklarını sıkıca tutuyorum.

"Hadi bir şeyler içelim," dedi beni barın ortasına doğru çekerken. Bazı çiftlerin yanından geçtik, ellerini birbirlerinin üzerinde dolaştıran türden. Kadınlar ve erkekler. Erkekler ve oğlanlar. Bu insanlar, bir sonraki hamleleri için kulübün arkasındaki özel odalara gitmeyi beklerken kendilerine herhangi bir av ararlar. "Ben ve karım için iki Margaritha," dedi Jungkook uzun boylu barmene.

Burada, eşlerini değiştirmek, sınırlar koymak, sadece atmosferin tadını çıkarmak veya derin bir suçluluk duygusundan kaçınmak için yüzüklerini ceket ceplerine saklayan evli erkekler var. Eksik olan sadece yargılayıcı bakışlardır. Herhangi bir kınamadan kaçınıyorlar, sizinle aynı şeyi yapmak için buradalar ve bunda belirli bir rahatlık var. Jungkook içkilerimizi aldıktan sonra localardan birine giderken bana döndü, "Bir şeyler yapmak ister misin? Biliyorsun, biriyle tanışmak ya da..."

"Sadece bunu içmek istiyorum," dedim gerginliğimi demir bir maskenin arkasına gizleyerek, "Önce içelim." Kocam ve ben dansçıların sahne aldığı sahnenin önündeki kabinlerden birinde oturduk. Kulağıma eğildi ve güven verici bir şekilde bu gece ne kadar güzel göründüğümden bahsetti. Güvenimi kazanmak için küçük bir yalan mıydı bilmiyorum ama her zaman iyi göründüğümü söylerdi. Belki de bu gece muhtemelen yapacağımız şey için suçluluktan kaçmak için küçük bir girişimdi.

İster inanın ister inanmayın, dünyanın bazı bölgelerinde bizim gibi yaşayan insanlar var. Kutsal evlilik bağı altında birbirinize 'sonsuza dek' söz vermek, onun için her şeyle yüzleşmeye hazır olduğunuz anlamına gelir, değil mi? Jungkook evliliğimize biraz heyecan katmak için bunu yapmamız gerektiğini söylediğinde hazır olduğumu sanmıyordum. Ama bana bunu sık sık yapan insanlar olduğunu, eşiniz hakkında cinsel fantezilere sahip olmanın ya da olmamanın tamamen normal olduğunu ve aşk gerçek olduğu sürece fedakarlıktan kaçınılmaması gerektiğini söyledi.

𝐂𝐎𝐋𝐎𝐑 𝐎𝐅 𝐓𝐇𝐄 𝐍𝐈𝐆𝐇𝐓 ╏ 𝐌𝐘𝐆✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin