3

339 30 9
                                    

"Şirketin son bir yılda küçüldüğü düşünüldüğünde devretmemiz gereken hisse miktarı 2.706..."

"Çok iyi," dedi Jungkook ve sonunda parmaklarının arasında çevirdiği kalemi masaya koymaya karar verdi, "Neyse ki Min Yoongi onunla ilgileniyor." 

Yüzünü hiç görmediği bu garip şöhretli adam Londra'da adeta bir şehir efsanesiydi. Herkes onun adını biliyordu ama çok azı onu gördü. Jungkook bir süredir onunla bir toplantı ayarlamaya çalışıyordu. Şirketinin hisseleri düştüğünden beri yapılacak en akıllıca şey yeni bir yatırımcı bulmaktı ve Min Yoongi'den daha iyi bir seçenek yoktu.

"Birleşmeye karar vermiş olmamız heyecan verici," dedi şirketin kıdemli çalışanlarından Sunoo.

Patron avuçlarını toplantı masasının cilalı yüzeyinin üzerinde gezdirdi ve birkaç saat içinde şirketinde olacak adam için güzel bir viski sipariş etti. Asistanlardan biri çaresizce markete gönderilirken Jungkook da toplantı odasından ayrıldı, sekreterine karısından veya başka birinden telefon almak istemediğini söylemek için başını koridora soktu ve kendi ofisine gitti.

Bir süredir odaklanmakta zorlanıyordu. İş yerindeki sıkıntılar, şirketinin küçülmesi ve karısıyla yaşadığı sorunlar onu yorgun hissettirdi. İşte Annabella ve onun bir süredir konuştuğu şey. Açıkçası, AfterGlow'a gittikleri gece eve eli boş döneceğini düşünmemişti. İkisi bu konuda hemfikirdi, en azından Jungkook öyle düşünüyordu ve onu ilk etapta bir Koreli yerine bir Amerikalı ile evlendiren şey şimdi kişisel kabusu haline geldi. Annabella biraz korkaktı. Amerikalıların seks ve aşk konusunda daha açık fikirli olduklarını düşünüyordu ama kim bilir, belki de üç aydır tanıdığı biriyle evlenmeden önce düşünmeliydi.

Onu seviyordu. Jungkook Annabella'yı gerçekten seviyordu ancak evliliğin düşündüğü kadar heyecan verici olmadığını fark etmesi uzun sürmedi. Onunla bir dişçi koltuğunda tanıştı, belki de en başından beri büyük bir uyumsuzluk. Ancak Jungkook, küçük bir kanal tedavisi için gittiği ofiste onu gördüğünde büyülendi. Bu duyguyu biliyorsunuz, sanki orada sadece ikisi varmış gibi hissetti.

Harika bir yüzü vardı. O güne kadar Asyalı kadınlarla çıkmaktan bıkmış olan Jungkook tüm soğuk yatak arkadaşlarını tek seferde unuttu ve koyu kahverengi gözlerindeki tüm acıyı ağzında ateşli bir doktorla bıraktı. Parlak harika dalgalı saçları, gür, kesinlikle doğal, endişelendiğinde alnına doğru kırışan düz kaşları, bir çift parlak göz, kendi kendine parıldayan dolgun dudakları ve sütlü çikolata rengindeki hafif bronz teni Jungkook'u doktorun ağzına püskürttüğü ilaçtan daha fazla uyuşturdu.

Oraya tekrar gitti ve herhangi bir sorun olmamasına rağmen işlemle ilgili bir sorun olduğunda ısrar etti. Ertesi gün tekrar ve tekrar. Parası ve görünüşü yüzünden hiçbir kadının peşinden koşmak zorunda kalmadı ama Annabella sert bir kayaydı ve vardiyası bittikten sonra bir akşam çalıştığı ofisin kapısında bir Lamborghini görmekten mutlu olacak bir kadın da değildi. Sadece yirmi yaşında olan Annabella, Jungkook'un daha önce çıktığı kalp kırıcı adamlardan biri olduğunu düşünerek bunu çok kibirli buldu. Ama adam kararlıydı ve kızı onunla akşam yemeğine çıkmaya ikna ettiğinde ona farklı bir tarafını gösterdi.

Ona karşı her zaman nazik olmuştur. Jungkook arabadan inerken kapısını açmak, soğukken kendi ceketini onun omuzlarına koymak, en sevdiği renkten en sevdiği şarkıya kadar onun hakkında her şeyi bilmek gibi küçük ama önemli detaylarla etkilediği kıza evlenme teklif ettiğinde biraz gerginleşti. Birbirlerini çok az zamandır tanıyorlardı. Fakat Jungkook parçalanmış, orta sınıf bir aileden gelen bu kıza takıntılı olduğundan başka bir şey düşünemedi.

Onunla evlenmeyi başardı ancak Annabelle uyruk farklılığından ziyade sahip oldukları statü farkıyla daha fazla ilgileniyordu. Basit bir dişçi asistanı olmasına rağmen milyoner erkeklerle çıkma konusunda oldukça deneyimsizdi. Yine de Jungkook zamanla uyum sağlayacağını düşündü. Şaşırtıcı olmayan bir şekilde, onunla evlendikten sonra yaşam standartları radikal bir şekilde değişen Annabella, bazen eski hayatını özlüyormuş gibi davrandı ancak Jungkook bunu tamamen gülünç buldu.

Bu yüzden ona dünyayı, parayı, iyi bir hayatı, şehrin eteklerindeki küçük dairesinden çok daha büyük bir evi, büyük bir yüzüğü, kocaman bir arabayı ve harika mücevherleri verdi. Bir kadının isteyebileceği her şey. Ve günler geçtikçe Jungkook düşünmeye başladı. Onunla evli olmak harika olsa da eski hayatını da özlüyor. Herhangi bir zengin, bekar erkeğin yaptığı gibi boş zamanlarında sürdürdüğü sosyal hayatına veda etmek ona iyi gelmedi. Başka bir kadınla yatmak ya da karısını aldatmak istemiyordu çünkü ona körü körüne aşıktı. Ancak ilişkileri ve evlilikleri heyecanla taçlandırmanın bir zararı yoktu.

Muhasebe departmanındaki Bay Fredrich'ten duyduğu AfterGlow adlı yasadışı kulüp hakkında düşünmeye başladığında düşüncelerini karısına açıklamaya karar verdi. Annabella'nın nasıl tepki vereceği konusunda endişeliydi, onunla evleneli sadece dokuz ay oldu. Fakat Jungkook korkakça davranmayı reddetti ve ondan biraz anlayış bekledi. Biraz eğlenmenin nesi yanlış? Ayrıca, bunu sevgili eşinizle yapıyorsanız bu aldatma değildir, değil mi?

Açık evlilikler hakkında çok şey duymuştu ama bu her ikisinin de başkalarıyla ilişki kurabileceği anlamına geliyordu ve Jungkook gülünç bir şekilde onu kıskanıyordu. Bunun hakkında hiç konuşmadılar, zehirli kıskançlık yüzünden bir kez bile kavga etmediler ama Jungkook hayatlarının geri kalanında birbirleriyle yatacaklarsa, kontrol edilmesi gerektiğine karar verdi. Diğer erkekler karısına ancak gitmesine izin verdiği ölçüde dokunabilecekler ve Annabella bununla ilgili bir sorunu olmadığını söyleyebildiği için şanslıydı.

Aşırı tepki vermekten kaçınan karısına itiraf ettiğinde bir restoranda yemek yiyorlardı. Jungkook, karısının yüzündeki ifade yüzünden neredeyse şarabında boğuluyordu. Tanrı'ya şükürler olsun ki Annabella sadece düşünmek istediğini söyledi ve Jungkook ona sonsuzluk verdi. Sonunda, bir gece, konuyla ilgili üçüncü tartışmalarından sonra, Annabella geceyi karısıyla yatakta geçirmek yerine bir kanepeyi tercih eden kocasına geldi ve yapacağını söyledi.

Jungkook mutlu hissediyordu. Tabii ki, bu karanlık fantezinin de herhangi bir kadını kolayca rahatsız edebilecek kadar incitici bir yanı vardı. Hangi adam karısının gözlerinin önünde başka bir adam tarafından becerilmesini izlemek ister? Onu hiç sevmiyor mu? Bu tür saçma düşüncelerin aklından geçmesine izin vermemek için durumu karısına iyice açıkladığından emin oldu. Bu sadece fantezi, hepimizin ruhunda gizlenmiş kara delikler var.

"Bay Jeon," sekreterin cızırtılı sesi masanın üzerindeki küçük çağrı cihazından geldiğinde ürktü, "Bay Min burada."

Lanet olsun! Jungkook hızla ayağa kalktı, yakasını ve kravatını düzeltti, karısının birkaç gece önce kulüpte ona yaptığı gibi. Ceketini giydi ve ofisinden çıktı. "Onu toplantı odasına götürdüm," dedi siyah bir dosyayla koridorda onu kovalayan kadın, "Herkes sizi bekliyor efendim."

Jungkook ona teşekkür ettikten sonra toplantı odasının cam kapısını itti, uzun masadaki personelini tek tek selamladı ve gözleri odanın diğer ucunda bir çift karanlık göz yakalarken adamı selamlamadan önce bir an düşündü. 

Onu daha önce nerede gördüm?

𝐂𝐎𝐋𝐎𝐑 𝐎𝐅 𝐓𝐇𝐄 𝐍𝐈𝐆𝐇𝐓 ╏ 𝐌𝐘𝐆✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin