20

233 30 1
                                    

Her şeyi geride bıraktığımı düşünmeme neden olan sessiz bir hafta sonunda kısmen rahatlamış olarak Jungkook için akşam yemeği hazırlıyordum. Min Yoongi'yi bir daha asla göremeyeceğimi düşünerek iyi bir ruh halindeydim çünkü böyle düşünmek için iyi bir nedenim var. Gizlice evine gittiğim gece bana söylediklerine inanmak zorundayım. Artık herhangi bir samimiyetimiz olmayacağını söylediğinde. Parmağımda bir yüzük varken dürüst olmak adildi. Yeniden ortaya çıkması için hiçbir neden yok.

Hazırladığım salata kasesini masaya götürürken duştan yeni çıkmış olan kocama seslendim, "Düşünüyordum da, sanırım Cassie'nin önerisini dikkate almalıyız."

"Neden bahsediyorsun?" Jungkook sırtıma yaslandı ve kolları boynuma sarılırken başıma bir öpücük koydu.

"Bize küçük bir tatile çıkmamızı söyledi," dedim. Ağzımdan çıktı. O ana kadar aklımda sadece bir öneri olarak kalmıştı, düşünmedim.

"Bence bu harika," dedi sırıtarak, "Nereye gitmek istiyorsun bebeğim?"

"Bana şirketten ayrılabileceğini mi söylüyorsun?" Buna dayanamadım ve heyecanla birkaç kez koltuğa atladım.

"Neden olmasın?" diye sordu hazırladığım kaseye uzanıp ağzına bir şeyler atarak, "İtalya'ya ne dersin? Her zaman İtalya'yı görmek istemişsindir."

Aslında, bu yolculuğa çıkmak birkaç hafta boyunca planlarımda yoktu. Ama itiraf etmeliyim ki bunu ilk kez o zaman fark ettim, o adamı bilinçsizce geride bırakmak, ondan kaçmak istedim. Eğer şanslıysam orada kocamla konuşma cesaretini bulacağım. O gece onu evliliğimizi kurtarmak için evine gittiğim adam. Ama sonrası? Kocama onunla yattığımı söyleyebilecek miyim? Yapamayacağımı bilmeme rağmen içimi kemiriyor.

Akşam yemeğinden sonra Jungkook ve ben İtalya'daki bazı otelleri araştırdık, ancak bir saatlik araştırmadan sonra bir otelde kalmaktan ziyade bir ev kiralamanın daha iyi olduğuna karar verdik. Oradaki bağ evleri her zaman dikkatimi çekmiştir. İnanılmaz mimarisinin yanı sıra göz alıcı manzaralar, üzüm bağları ve el değmemiş bakir doğası nefes kesici olmalıydı.

"Sardinya mı olacak?" diye sordu beni kucağına çekerek sırtımı göğsüne koydu ve nazikçe saçlarımı okşadı, "Bazı yerlerin neredeyse bir liman kasabası ya da köy gibi olduğunu duydum. Sanırım bu senin için bebeğim."

"Sardinya harika," diye mırıldandım saçlarımla oynarken.

Kucağında bir parça huzur bulduğuma sevindim. Ama eğer o gece belgeleri Min Yoongi yerine gardiyana teslim etseydim şimdi ruhumu kemiren bu açlık, bu pişmanlık duygusu orada olmazdı. Bununla yaşamak zorundayım. Kocamla geçirdiğim her dakika böylece bir işkence nöbetine dönüştü. Ona anlatmak, Min Yoongi'nin evine gittiğim gece ne yaptığımı anlatmak istedim. Muhtemelen ona hisselerini geri vermesinin nedeninin sadece küçük bir fedakarlık olduğunu düşünüyordur ve kocamın böyle boş bir rüya görmesine izin verdiğime inanamıyorum.

"Jungkook," dedim birdenbire yavaşça kucağına uzanarak, "Başka birini dahil etmemizle ilgili fikrini değiştirmene neden olan şey neydi?"

"Neden bunu soruyorsun?" diye sordu. Ellerinin saçlarımdaki hareketi durdu ve derin bir nefesi saçlarıma doğru bıraktı.

"Sadece merak ediyorum," dedim düşünceli bir şekilde, "Benimle AfterGlow'a gitme konusunda tartıştın ama sonra aniden bunun artık sana göre olmadığına karar verdin."

"Sadece biraz düşündüm," dedi sığ bir sesle.

Yalan.

Ne zaman doğruyu söylediğini ve ne zaman yalan söylediğini sesinden anlayabiliyorum. O sesi biliyorum.

"Ne olursa olsun bana gerçeği söyleyeceğine söz verdin," dedim parmaklarımızı birbirine kenetlerken birbirine çarpan yüzüklere bakarak, "Fikrini değiştiren her şeyle başa çıkabilirim."

"Neden seni başka biriyle paylaşma fikrini bıraktığımı bilmek istiyorsun?"

"Çünkü bu konuda çok ısrarcıydın," dedim, "Söyle bana."

"Peki," Jungkook beni yavaşça kucağından kaldırdı ve kanepeye yaslandı, bir süre bakışlarını kaçırdı, çenesini ovuşturdu, sonra "Bu Min Yoongi hakkında," dedi.

"Öyle mi?" diye sorduğumda ondan biraz uzaklaştım, kaşlarımı çattım ve yere bakarak saçlarımı düzelttim, "Bunun onunla ne ilgisi var?"

"Şirketimi benden almaya çalıştığı geceyi hatırlıyor musun, sana hisselerimi bir şartla bana geri vereceğini söylemiştim?"

Düşünceli bir şekilde başımı sallarken devam etti, "Benden bir şey istedi," dedi nefesini tutarak.

Çok iyi bildiğim şeyi sorarken dudağımı çiğnedim, "Senden ne istedi?"

"Sen," dedi kanepede huzursuzca hareket ederek, "Seni istiyordu."

"Sen ne dedin?" elimden geldiğince sakin görünmeye çalışarak sordum.

"Şaka mı yapıyorsun?" diye homurdandı kocam öfkeyle biraz kızarırken, "Böyle bir şeyin asla olmayacağını söyledim."

Şimdi ona anlatacağım kısma geldik mi? Burada yapmam gerekiyor mu? Ona şu anda söylemeli miyim?

"Biliyorum."

"Biliyor musun?" Jungkook kafası karışmış gibi boynunu kaşıdı, "Ne biliyorsun?"

"Bütün bunlardan ben sorumluyum," diye kekeledim, "Sana teklif ettiği anlaşmayı biliyorum, çünkü bu belgelerin eline geçmesine neden olan benim."

Hayatımın geri kalanında yüzüme nasıl baktığını asla unutmayacağımı biliyorum. İfadesi boştu, bocalamadı, hiçbir şey yüzünden tereddüt etmedi. Sadece sessiz kaldı, sanki ruhu ondan alınmış gibiydi. "Lütfen bir şey söyle," dedim ağlamak üzere olduğumu fark ettiğimde, "Bunu yapmak istemedim. O gece şirkete gitmemi istediğinde güvenlik görevlisi dışarı çıkmıştı. Min Yoongi oradaydı ve belgeleri ona teslim etmemi istedi."

"Bunu gerçekten yaptın mı?"

Yanaklarımdan dökülen gözyaşlarına gözlerimi kapattım, kucağımda dururken ellerimi birbirine bağladım ve omuzlarım hafifçe sallanırken bir kez hıçkırdım.

"Bella," dedi sertçe, "Bunu gerçekten yaptın mı?"

"Evet, ama hepsi bu kadar değil."

"Aman Tanrım."

"Jungkook bekle!"

Kanepeden o kadar hızlı kalktı ki arkasından giderken birkaç kez tökezlediğimde bir yerlere dayanmak zorunda kaldım. "Yapma," dedi sırtını dönüp dalgalı bir ses çıkararak, "Söylemeye devam etme. Bu hisseleri neden bana geri verdiğini merak ediyordum ve sen... Sen buna izin verdin. Biliyordun, onunla yatıyordun."

İşler kontrolden çıkmadan önce orada durdum ve sanki söylediklerim bana ait değilmiş gibi, "Sana söylemezsem öleceğimi sanıyordum," diye itiraf ettim, "Bunu yaptım çünkü olanlardan sorumlu hissettim. Geri almak zorundaydım."

"Bütün bunlar ne zaman oldu?" Jungkook sırtının arkasından garip bir ses çıkardı.

"Cassie'ye yardım edeceğimi söylediğim gece. Ve sonra partiye gittiğimizde..."

"Bekle bekle," ellerini beline koydu, vücudunu bana doğru çevirdi ve gergin bir şekilde gülerken dilini yanağının yanına bastırdı, "Onunla bir kereden fazla yattın mı?"

Dizlerimin üzerine çöktüm, koltuğa kıvrıldım ve yüzümü ellerimle örttüğimde, "Üzgünüm" dedim. Dudaklarım daha yüksek ses çıkarmadı ya da gözlerimi açmadım. Kocamın ne kadar zamandır orada durup beni boş gözlerle izlediğini bilmeden başımı kaldırdım ve gözlerinde korkunç bir vahşet okundu. Arkasında biriken gözyaşlarıyla dolu bulanık görüşünü başka bir yöne çevirdiğinde titreyen parmağını bana doğru salladı, "Bir süre gözüme görünme Bella. Bana bunu yapmamı söyleme."

Salondan çıktı ve gece boyunca yatağa gitmemi engelleyen boğucu bir kalp ağrısıyla gözyaşları içinde uyuyana kadar ağladım.

𝐂𝐎𝐋𝐎𝐑 𝐎𝐅 𝐓𝐇𝐄 𝐍𝐈𝐆𝐇𝐓 ╏ 𝐌𝐘𝐆✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin