8|close to me

435 51 9
                                    

2032

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

2032

Neon ışıkların vurduğu sokak, sarhoş insanlarla doluydu. Sarhoş bedenler kontrolsüzce savruluyor yüksek sesler birbirine karışıyordu. Karanlık havada, yakılan sigaraların ateşleri parlıyordu. Taehyung, büzdüğü dudaklar çattığı kaşlar ile arabanın camından dışarıyı izliyordu.

Araba durmuş olsa da inmesi gerektiğini unutmuş gibiydi. Bacağında hissettiği temas ile silkelenip yerinde doğrulmuştu. Jimin esmerin dikkatini çekmek için temas kurmuştu. Onun gergin olduğunu biliyordu ama buraya gelmek onun fikriydi. "Gerilecek bir şey yok, kötü hissedersen geri döneriz başka bir şey olursa da hallederiz."

Taehyung, Jimin ile ilişkisini iyileştirmeye karar verdikten sonra hayatında başka yenilikler de yapmaya karar vermiş ve sosyal ortamlara atılmayı bir kez daha denemek istemişti. Jimin'de daha rahat olması adına alkollü bir mekan seçmiş, bir bara gelmişlerdi. Taehyung, insanlarla teması azaltmak adına sınıftan çıkarken bile herkesin çıkmasını bekleyen biri olarak ortama girmekten çekiniyordu.

Hoşuna gitmeyen ortamlarda çok hassas oluyor ve kontrol edemediği bir gerginlik üstüne yükleniyordu. Ama bugün bu kadar gergin olmasının nedeni bir deneme sürecinde olmasıydı. Eğer bu gece de kötü geçerse sosyal ortamlara göre olmadığına karar verip kendini eve kapatmaktan korkuyordu. Kendini toparlamak için aldığı derin nefesle, dudaklarını dişleyip başını sallamıştı. Jimin onun onayı ile  arabadan inmiş Taehyung inince de arabayı kilitleyip giriş kapısına yönelmişti.

Kapının önündeki sigara içip gülüşen kalabalığı aşıp içeri girmişlerdi. Loş ışıklar ve yüksek sesin hakim olduğu ortama girdiklerinde Taehyung durmuş ve içeriyi inceleyerek tam olarak neyin içine düştüğüne bakmak istemişti. Ortam, öğrenciyken uğradığı yerlere nazaran daha nezih duruyordu. Işıklandırma iyiydi ve mekanın verdiği geleneksel atmosfer şık bir havaya sahipti. Jimin arkada kalmaması adına beline eline koyup onu yanına çekmişti.

Barmenin önündeki taburelere doğru ilerlemişlerdi. Taehyung taburelerden birine otururken yüzü, ayakta olan Jimin'e dönüktü. Arkadaşları da onlara katılınca masaya geçeceklerdi, öncesinde ortamı tanımak isteyen esmerden ötürü biraz erken gelmişlerdi. "Kimse gelmeden çok az bir şey içip rahatlamak istiyorum, ama bu gece önceliğim sarhoş olmak değil insanlarla kaynaşmak."

Jimin, dans stüdyosunda sık sık gördüğü Hoseok ve neredeyse her gün onu almaya gelen sevgilisi Seokjin ile düzenli olarak konuşuyordu ama Taehyung davetten sonra onları hiç görmemişti. Bu gece onları çağırması işleri biraz yoluna koymak istemesindendi.

Yakın arkadaşlardı ve sürekli Taehyung'u sormayı ihmal etmiyorlardı, esmer artık arkadaşlık ilişkilerinin de sorumluluğunun  bir parçası olduğunu kavramıştı. Uzun süre etrafta olmamak insanların kafasında soru işareti doğururdu.

Jimin onun aşırı düşündüğünün farkındaydı. "Çok kasma kendini, eğlenmeye çalış, istersen sarhoş da ol sorun yok bu gece senin iyi hissetmen için sınava tabi tutulman için değil."

The Future || vmin ★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin