11|motorcycle and music bar

467 45 61
                                    

2032

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

2032

Jimin: Aşağı in bir sürprizim var

Taehyung: inanılmaz klişe bir mesaj

Taehyung: Elinde yüzükle bana evlenme teklifi mi edeceksin

Jimin: Zaten evliyiz üzgünüm :(

Taehyung: Biz değiliz, on yıl sonraki hallerimiz evli

Jimin: Bana ters cevap vermiyordun güya

Taehyung: Bu bir ters cevap değildi yalnızca doğrular...

Jimin: Taehyung gel şurada ağaç oldum

Taehyung kitabını kapatıp uzandığı koltuktan kalkmış kapıya yönelmişti. Jimin'in ne planladığını bilmiyordu ama ona sürpriz yapacak kadar yakın olmaları dudaklarının kıvrılmasına sebep olmuştu. Bakıcıya çıktığını haber verdikten sonra dış kapıyı açmıştı. Bahçe kapısına gelip kapıyı araladığında Jimin'i siyahlar içinde giyinmiş, kırmızı bir motosiklete yaslanmış şekilde bulmuştu. Yüzündeki sırıtışla Taehyung'a bakıyordu.

Taehyung onun üniversite zamanlarını hatırlatan  bu tarzı karşısında kaşlarını kaldırmıştı. Kırmızı-siyah renklere sahip şık ve zarif görünümü olan motosiklet, tamamen siyah giyinmiş ve deri ceketini üstüne almayı unutmamış olan Jimin'le birlikte filmlerden fırlamış bir görüntü sunuyordu.

Taehyung kollarını bağdaştırıp Jimin'in karşısında dikilmiş alıcı gözüyle onu süzmüştü. "Bu sıcakta insanları etkilemek için deri ceket giydiğine inanamıyorum."

Onun alayla söylediği sözlere Jimin göz devirmişti. "Bu görüntü karşısında takıldığın noktaya bak ya."

"Jimin çok havalısın deyip arkana mı atlamam lazımdı çünkü sen ve arkadaşların yüzünden motosiklet nefretim var kusura bakma."

Jimin motorun üstüne bıraktığı kasklardan birini alıp esmerin yanına gitmişti, diğeri daha tepki vermeden kaskı başına geçirmiş kaskın kayışlarını ayarlamaya başlamıştı. "Bugün bu ön yargılarından da kurtulmak için hava çok güzel." Kayışları birbirine geçirdikten sonra çenesini sıkıp gülerek geri çekilmişti.

Kaskın vizörü açık olduğu için Taehyung'un takındığı tavır görünüyordu. Kaşlarını çatmış gözlerini büyütmüştü. "Sürüşüne güvenip arkana bineceğimi sana düşündüren ne?"

Jimin kendi kaskını da başına geçirirken kendinden emin duruyordu. "On altı yaşımdan beri motosiklet kullanıyorum, ayrıca üniversitede kullandığım model Yamaha YZF-R3'tü şu an garajda bulduğum motosiklet ise Ducati Panigale V4 yani her türlü daha gelişmişi, güvende olursun merak etme."

Taehyung motosiklet modelleri hakkında pek bir şey bilmiyordu ama Jimin'in motora bakışlarına bakılırsa önünde durdukları motor kaliteli bir şeye benziyordu. Bir süre kararsızlıkla ortamı süzmüştü daha önce hiç motosiklete binmemişti, sakin hayata sahip biri olduğu için hız tutkunu da değildi yine de çok korktuğu söylenemezdi. Ayrıca Jimin'in ustalıkla sürüş yaptığını birçok defa üniversitede görmüştü. 

The Future || vmin ★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin