Prologue

1.4K 60 11
                                    

Pencereden süzülen gün ışığı, Jimin'in vücudunda parlıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Pencereden süzülen gün ışığı, Jimin'in vücudunda parlıyordu. Yumuşacık saçları koltuğun başına yaslanmış, yüzünün kusursuz hatları pencereden süzülen ışığı kucaklıyordu. Üzerindeki tül elbiseden vücudu, bir ustanın ellerinden çıkmış gibi mükemmel görünüyordu.

Parmaklarını karnının etrafında yavaşça döndürüyor ve vücudunun pürüzsüzlüğünü hissediyordu.

"Ah, hadi ama ellerini hareket ettirdikçe çizimimi değiştirmek zorunda kalıyorum."

Taehyung'un son bir saattir onuncu ikazıydı bu. Yaklaşık iki saattir Jimin'in çizimi üzerinde uğraşıyordu ve bunun kusursuz olmasını istiyordu çünkü insan vücudu, ona göre kusursuzdu ve bunu yansıtmayı çok önemli bir görev olarak bellemişti belli ki.

"İki saat hareketsiz kalmanın ne demek olduğunu bilmiyorsun, dansçıyım ben vücudum bu kadar sabit durmaya alışık değil"

"Uyurken hareketsiz kalıyorsun, bunu da bir dinlenme tarzı gibi düşün."
Bunun üzerine Jimin oflamıştı, artık boynu tutulmaya başlamıştı çünkü.

Jimin, poz vermeyi severdi vücudunun takdir edilmesi de hoşuna giderdi ama çalışmadığı sürelerde vicdan azabı çekme gibi kötü bir huya sahipti ve şu an pratik yapmak istiyordu.

Taehyung onun rahatsızlığını sezmişti, bir süre çizme ara verebilirdi ama böyle bir güzelliği tuvaline aktarmayı bencilce seviyordu. Ara ara sızlanmaları, yaptıkları küçük konuşmalardaki kıkırdamaları ona iki saatin iki dakika gibi hızlı geçtiğini hissettirmişti.

Yine de Jimin'in bezmiş yüzüne tekrardan bakınca ona bir süreliğine izin vermek istedi.
"Tamam bugünlük yeter o zaman ama yarın günbatımı ile yine çizim yapacağız."

Jimin bunun üzerine hemen bulunduğu pozisyondan doğrulmuş ve vücudunu esnetmişti, olağan olan bu hareketler; Taehyung için ağır çekimde klip izlemek gibiydi. 

"Kıyafetlerimi odanda değiştirip çıkacağım..." yorgun gözlerini saate dikip sesli bir homurdanma bıraktı. "Sadece bir saat için anlaşmıştık."

Taehyung fırçalarını temizleyip boyalarının kapaklarını kapatmaya geçmişti. 

"Anlaşma iki kişi arasında olur, ben de çok meraklı değilim burada durmaya ama maalesef çalışma arkadaşım sensin."

Jimin yanaklarını şişirip gözlerini devirdi. Ortak çalışmaları dolayısıyla Taehyung'un evine üçüncü gelişiydi. Artık yerini bildiği odaya kıyafetlerini değiştirmek için girdi.

Üzerindeki beyaz tül kıyafeti çıkarıp zarar görmemesi adına dikkatlice küçük krem koltuğa bıraktı. Okullarındaki en iyi moda tasarım öğrencilerinden birinin elinden çıkmıştı elbise. Jimin bu elbisenin modelliğini yapıyor Taehyung'da yıl sonu sergisi için bunu resmediyordu.

The Future || vmin ★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin