2032
Rüzgar, ağaç yapraklarının cama vurmasına sebep oluyor bulutlar dışarıdaki zifiri karanlığa sebep oluyordu. Taehyung açık bıraktığı pencereden dışarıyı izlerken yastığına sarılmış karanlıkta tek başına uyumaya çalışıyordu. Bu odada uyumaya başlayalı bir haftadan fazla olmuştu. Bazı akşamlar yorgunluğa direnemese de genelde saatler ilerler ve o uykuya dalamazdı.
Jimin misafir odasında uyuduğu için yatak odası ona kalmıştı bu da ona ait olmayan yoğun anılar barındıran bu odada kapana kısılmış gibi hissettiriyordu. Yorganını tekmeleyip oturur pozisyona geçmişti. Yatakta döndükçe vücudu daha kötü hissediyordu. Yanındaki su şişesine uzanmak için eğildiğinde şişenin boş olduğunu fark etti. Şişeyi doldurmak için kalkıp odadan çıktı.
Mutfaktan gelen hafif ışık onu şaşırtmıştı. Uyumadan önce ışıkları kapattığını zannediyordu. Mutfağa doğru adımlayıp açık kapıdan içeri bakınca masaya oturmuş Jimin'i gördü. Kapıyı arkasına almış cam pencereye gözünü dikmiş dışarı bakıyordu. Taehyung'un geldiğini duymamıştı.
Esmer onu korkutmamak için içeri girmeden önce kapıyı hafifçe duvara çarpmıştı. Bu Jimin'i ürkütse de küçük çaplı bir irkilmeydi. Arkasını dönüp esmerin bakışlarını yakalamış sonra tekrar önüne dönmüştü.
Taehyung dolaptan su alarak şişesini doldurmuştu. Tekrar odaya dönmek istemediği için Jimin'in karşısına oturmuş masada yan durarak tam olarak oturduğu yere yerleşmemişti. Diğerinin rahatsız olma ihtimaline karşı biraz çekingen davranıyordu. Onun oturması ile Jimin'in kalkması bir olmuştu. Taehyung belki yalnız kalmak istemediğinden belki bu tavrın onu üzmesinden içine bir hüznün oturduğunu hissetmişti. Yalnız hissediyordu.
Masaya diktiği bakışları ile boğazındaki düğümün geçmesini bekledi bilmediği bir zamanda olup kimseye bir şey anlatamamak üstüne büyük bir yük olarak biniyordu.
Önüne konan bardak ise bakışlarının yukarı kalkıp Jimin'i bulmasına sebep olmuştu. Jimin düşündüğünün aksine mutfaktan çıkmamış sadece kendisi için yaptığı çaydan esmere de vermek için yerinden kalkmıştı. Tekrar karşısına oturup bardağındaki çayı yudumlamıştı.
"Papatya çayı uyumana yardımcı olur."
Jimin'in bardağı işaret etmesi ile bardağı eline alıp önce çayı koklamış sonra bir yudum almıştı. Rahatlatıcı bir tadı vardı.
"Farklı bir yerde uyumak zor olabiliyor."
Esmer henüz bir şey dememişken Jimin'in onu konuşmaya çekmesi ile o da onaylamıştı onu. "Her şey garip hissettiriyor, hiçbir şey bilmeden burada yaşamak garip."
Jimin esmerin endişelerini paylaştığını belirtecek şekilde onaylamıştı onu. Taehyung'un konuşma ihtiyacını sezmişti. Kendisi ile konuşmasını beklemiyordu dertleşecek kadar yakın değillerdi ama bulundukları konumda birbirlerinin durumunu yalnızca ikisi anlayabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Future || vmin ★
FanficJimin ve Taehyung iyi anlaşamazlardı ta ki on yıl sonraki hayatlarına zaman yolculuğu yapıp otuz yaşındaki hallerinin yerine geçene kadar. İkisi de, evli oldukları bu geleceğe yabancıyken iki de küçük çocukları olduğunu öğrenmişlerdi.