2. Bölüm

318 29 6
                                    

Sabah alarmıma uyanmıştım hemen alarmı kapattım ve hazırlandım . Araba gelmişti bile kapıyı açıp bindim.
Okula gelmiştik sınıftan içeri uykulu bir şekilde girmiştim hala çok uykum vardı masama baktığımda en sevdiğim kahve ve üzerinde bir not vardı : " Uyan uykucu bu kahve belki sana iyi gelir :)Alper" yüzümde belli belirsiz bir gülümseme oluştu gözlerim onu arıyordu gene bana bakıyordu .

Dersimiz edebiyattı sınıf hocası oydu ve yer değişikliği yapmıştı beni Alper'i yanına oturtmuştu . Ders boyunca Alper'i bakışlarına katlanmıştım . Zil çalar çalamaz kendimi bahçeye attım . Kalbim çok hızlı atıyordu bir anda yanıma Aylin geldi bütün şeyleri ona anlattım . Dersler devam etti ... Bitti 6 ders boyunca ona katlanmıştım tam okuldan çıkarken birisi benim bileğimi tuttu ve kim olduğunu bile bilmeden bileğimden o eli kurtardım

...
Eve gelmiştim ve bugün ders çalışmayacaktım cuma günleri istediğim her şeyi yapa biliyordum . Kulakğımı, telefon,fotoğraf makinemi ve resim defterimi almıştım yakındaki bir ormana gidecektim bir süre tek başıma vakit geçirdim ve bir fotoğraf çekicekken fotoğraf kareme Alper girmişti resmen ağzım açık kalmıştı . "Merhaba güzelim nasılsın?" demişti ."Alper sen beni nereden buldun hem niye benle takılıyorsun ki sınıfta o kadar kız var ve beni kolay kolay et-" dicektim eliyle ağzımı kapattı "Tamam anladım. Susta konuşayım. " "Am-"gene beni susturdu "Ben ne dedim az önce . Bak Melek bu akşam parti var ve seni bekliyorum . Lütfen benim için gel."gene susmam için elini ağızıma koymuştu " Okul partisi olacak ve cevap ?" Yüzünde öyle bir tatlı ifade vardı ki dayanamıyordum . "Bakarız. "

2.Bölüm Sonu

Ara sıra zaman geçişleri olacak ve yorum pls hadi öptüm bayy

💫Meleğim💫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin