14. Bölüm

101 18 3
                                    

Millet yeni bir bölümle karşınızdayım oy ve yorum yapmayı unutmayın iyi okumalar <33

Devamı

...  Ateş elindeki kamera ile Alperlerin yanına gelmişti " Eğer Melek için söyleyeceğiniz bir şey olsa bu ne olurdu ?"  İlk Aylinle başlamıştı
"Melek sen benim için çok değerlisin ve çok iyi bir arkadaşsın seni seviyorum." Sonra Kuzey "Melek sen benim kardeşim gibisin sana abilik yapmak hoşuma gidiyor . Ve seni bu videodaki gibi sarılmayı bekliyorum ." Sıra Borada " Kışa bir sürede arkadaş olsak bile seni sevdim ve seninle oyunda savaşmaya devam edicem ." Sıra Kaanda "Her ne kadar dıştan soğuk görünsende için çok çılgınca bu yanını seviyorum ve arkadaşlarına, sevdiğin kişilere çok değer veriyorsun ." Sıra Egede " Çok eğlenceli ve güzel bir kızsın seninle tekrardan şarkı söylemeyi bekliyor olacağım ." Sıra Ateşte " Evet sıra bende ben seninle birlikte o fotoğraf makinesinde bir sürü fotoğraf çekmeyi bekliyor olacağım .
Sıra Alperde " Seni deliler gibi seviyorum sevgilim seninle gene evde baş başa olmak ve ömrümün sonuna kadar senle hayat yaşamayı bekliyor olacağım beni bırakma ."

2 ay sonra

Alper'den anlatım

Melek hala uyanmamıştı her gün ,her saat, her dakika ve her saniye ona bakmaya geliyodum " Melek beni bırakama ne olur bak neredeyse 3 ay veya daha fazla oldu ben seni geri istiyorum lütfen beni bırakma ." Dışarıdan ona bakıyorumdum ağlıyordum ,konuşuyordum ikinci kez bir kız sevmiştim ilki annemdi canımdan çok sevdiğim ikincisi Meleğim annemi kaybettiğimde kendimi içime kapattım psikolojik destekler aldım okula gidemedim yetmedi jaç defa doktora götürdüler olmadı. Liseye geçtiğimde Ege ,Ateş, Bora, Kaan  la tanıştım onlar beni dışa çıkarmak için elinden geleni yaptılar ve başardılar . Hala psikolojik destek almaya devam ediyorum .Meleğimi asla yalnız bırakmıcaktım ona annemi nasıl sevdiysem onuda öyle sevecektim ben onun gözlerine baktığımda sevgi görmediğini anladım o da benim gibiydi ben onu mutlu etmek için her şeyi yapacaktım ve yaptım o gülüşünü gördüm annemin gülüşüne benziyordu annem öldükten sonra söz vermiştim "Melek sende beni annem gibi beni bırakıp gitme lütfen !" Diye ağlamaya başladım tekrar .

1 ay sonra

1 ay olmuştu bir gün daha ayrıyız sana sarılamıyorum öpüp koklayamıyorum .

Melek ten

Denizin kenarındayım ak sakallı dede yanıma gelmişti " Melek sence gitme vakti gelmedi mi neredeyse 7 aydır uyanmıyorsun Alper'in sana çok ihtiyacı var . Herkesin sana çok ihtiyacı var. "

"Annem le babam bile mi bekliyor beni ?"

"Evet bak artık gitme vakti geldi sana çok ihtiyaçları var Alper'in ağlamaktan gözleri kızardı seninle konuşuyor hergün her saat seni hiç bıramıyo hadi gitme vaktin geldi  gel bakalım sarılalım görüşürüz Melek beni unutma ."

Ak sakallı dedeye veda ettim ve artık o denizin içerisine girdim . Bekle beni Alper geliyorum ...

Alperden anlatım

Hala onu izliyordum o güzel yüzünü bir anda doktorlar koşuşturmaya başladı " Alper bey lütfen çekilir misiniz acil Melek hanım uyanıyo !" Diye sitem etti hemşire  . Melek uyanıyordu beni duymuştu hemen bizimkilere haber vermeye gittim sevinçten havaya uçmuş vaziyetteydim doktor yanımıza gelip " Hastamızı normal odaya alıcaz biraz dinlensin sonra az kişi olamak şartıyla girebilirsiniz geçmiş olsun ve ayrıca bu bir mucize Melek hanım çok güçlü tekrardan geçmiş olsun ."

                                    14. Bölüm Sonu


Bölümü bitirdim umarım beğenirsiniz sizi seviyorum <33333
Alperi sonra atıcam

💫Meleğim💫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin