11.Bölüm

126 16 5
                                    

Ayy 10. Bölümde medyam yüklenmemiş o yüzden şimdi size yeni Alper'i göstericem bu arada oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın neyse öptüm iyi okumalarrr...

 Bölümde medyam yüklenmemiş o yüzden şimdi size yeni Alper'i göstericem bu arada oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın neyse öptüm iyi okumalarrr

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Neyse iyi okumalarrr

...

Sabah kendimi Alper'in yatağında birbirimize sarılmış halde buldum . Tam yataktan kalkacağım sırada beni kendine çekti ben ne kadar kendimi zorlasamda çıkamadım onun kollarının arasında ." Günaydın Meleğimmm."
"Günaydın sevgilimde benim kalkmam lazım ." Beni daha da kendine çekti ve " Hayır biraz daha böyle duralım." Diyince yüzünde tatlı bir ifade vardı " Tamam ama 10 dk " kafamı onun boynunun arasına koydum ve biraz böyle durduk. Karnım guruldamaya başlamıştı " Hadi kalkalım artık çok acıktım ." Diye ısrar ettim . "Tamam seni güzel ve seveceğin bir yere götürücem kahvaltı için . Bide ben duşa giricem haberin olsun ." Hemen dün aldığım kıyafetlerden geçirdim üzerime.

"Mavi renk yakışmış benim Meleğime  ." Bende ona " Sana salaş beyaz gömlek yakışmış ."  Saçının ıslak olduğunu görünce
"Alper'im gel saçını kurutayım." Şaşkınlıkla bana bakarken " Sen bana Alper'im mi dedin!"              " Evet demeyim mi ?" Hemen sırıtıp "Her zaman de senin o Alper'im diyen ağızınıöpeyim. " bir anda gülüp " Yavaş gel aslan parçası yavşama hemen hadi saçını kurutalım  ." Elimle saçlarıyla oynamak o kadar güzeldiki . "Yaa hadi çıkalım bak güneşin doğuşunu izlemeye geç kalıcaz ." Topuklu ayakkabılarımı giyip çıktık .Arabayla deniz kenarına gelmiştik ve kumların üzerinde aynı piknik yapmak için malzemeler vardı "Alperr senle güneşin doğuşunu izlerken piknik mi yapıcaz canım sevgilim benim yaa!"

"Evet hadi gel oturalım baksana ne kadar güzel güneş sende aynı onun gibisin ." Dedi bana bakan parlayan gözleriyle .Bana elindeki bikinileri uzattı " Hadi bunları giy güzelim sonra denize girelim ." Heyecanla bikinileri alıp üzerimi bir kabinde değiştirip geldim .

" Heyecanla bikinileri alıp üzerimi bir kabinde değiştirip geldim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alper:): güneşimmm
Yorumlar:

Melek<3: ❤️
EgeZorlu: siz gezin biz eşek gibi okulda duralım
Alper:): sus lan çık hesabımdan
Ateş#: @EgeZorlu ayn kanka ya haksızlık bu ayrıca Melek yakıyorsun aga

       Beğeniler gizlenmiştir.

Alper'le birlikte denizde çok güzel vakit geçirmiştik denizin kokusu ayrı bir güzeldi .Alper benim beyaz atlı prensim di ben ise onun sevgisini elde etmek istediği prensestim.

                                  11.Bölüm Sonu

💫Meleğim💫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin