17. Bölüm

89 17 2
                                    

Selammmm yeni bir bölümle karşınızdayım 16. Bölümde olaylar yaşandı şimdi ise kaldığımız yerden devamke yapıyoruz yorum ve oy yapmayı unutmayın keyifli okumalar <33

Devamke

"Merak etmeyin bende size çok meraklı değilim zaten 18 olunaca giderim belki bu evden . Neyse bu arada bende kendimi size tanıtayım  ismim Melek müzik ,kitap okumayı , resim ve fotoğraf çekmeyi çok severim hatta kendi evimde bir odada kütüphanem var sonra benim kıyafetime ve
biriyle olan arkadaşlığım   veya ilişkime karışılmasını sevmem bide emir verilmesinden . Bide şey karabibere alerjim var eğer karabiber olan bir yemeği yersem nefesim kesilir ve bu ölüme belki gidebilir ama şu ana kadar hiç öyle bir tehlike olmadı söyliceklerim bu kadar izninizle ben dinlenmek için odama geçmek istiyorum . İyi geceler. " dedim ve herkes yüzüme bakakaldı bende hızla yukarı çıktım odama geçtiğimde geniş ve güzeldi bu hoşuma gitmişti üstümdekileri değiştirmeden direk yorganın içine girdim ve kendimi uykunun kollarına bıraktım .

Kafamın dibinde bir uğultu vardı

"İkiz kalk hadi bak saat 10.00 kahvaltı edicez hadi kalk tamam üzerine atlamamı sen istedin ." Diyince Atakanın üzerime atlaması bir oldu

" Hay ben senin - neyse lan öküz niye atladın üzerime çıksana üstümden öldüm ne ağırmışsın sen be ! Hadi kalk !" Diye bağırdım sonra onu yataktan zorla aşağı ittim şükür bugünde yaşıyoz  nxnxnnxbx  Atakan odadan çıktı bende duşa girdim ve üzerime eşofman ve büstiyer geçirip aşağı indim bahçede herkes beni bekliyordu " Günaydınnn ." Dedim enerjili bir şekilde herkes Günaydın diye karşılık verdikten sonra Oğuz Bey yani babam "Kızım biz annenle şöyle bir karar aldık eğer sende istersen seni Atakanın ve Selimin olduğu okula alalım istersen arkadaşlarını da o okula nakil edebiliriz ." Kafamla bunu onaylandıktan sonra Özge Hanım " Kızım istersen okul için bugün alışverişe çıkalım hemde anne -kız günü yapmış oluruz ne dersin?"

" Olur benimde zaten parti için elbise almam gerek teşekkür ederim Özge Hanım ." Dediğimde Özge Hanımın yüzünde üzgün vır ifade oluştu ona henüz Anne demediğim için olmalıydı birazdan avmye gidecektik şoför bizi bıraktıktan sonra mağazalardan bir kaç bir şey aldık en sonda okul formamı alıp çıktık . Bugün parti için hazırlanmam için Özge Hanım bana makyaj için ve giyimim için yardımcılar getirecekti ona anne demek istiyordum fakat parti bittikten sonra demeyi düşünüyodum  neredeyse akşama geliyordu yardımcılar çoktan eve gelmişti ve hazırlanmaya başlamıştım şık diz üstünde biten bir elbise giydim hafif bir makyaj yaptım ve aşagı indim brotherler hepsi buradaydı kendi etrafımda döndüm ve " An- pardon ee nasıl olmuşum ?"
Eren "Yok üşürsün bunla Melek olmaz bu bak hem bu çok kısa sen niye eşofmanla gitmiyorsun." Özge Hanım hemen atlayıp " Kızım bakma sen ona çok olmuşsun. " Diyince ona bir tebessüm ettim hemen sinirle abilere dönüp "Ben size kıyafetime karışılmasından hoşlanmadığımı söylemiştim yani ya hayır diyin ya da evet diyin ek bi açıklama yapmayın Okey ." Diyip saçlarımı savurup evden çıktım Alper beni bekliyordu "Vay çok güzel olmuşsun bu geceyi hatırlamaya hazır mısın ?"       "Hazırım ve teşekkür ederim. " sonunda parti yerine gelmiştik alkollü oyunlar oynadık Egeyle şarkı söylemiştim.  Çok eğlenceli geçmişti her şeyi ahtırlamaya başlamıştım çünkü olaylar bu gece başlamıştı havuzdaki şezlonglara oturdum Alperinden arkamdan geldiğini fark ettim ." Artık her şeyi hatırliyo musun Meleğim ?" Ndensizve küçük bir kahkaha attım "Evet hatırladım saol her şey için bana yaşattığın o güzel şeyler için .Bu arada o elindeki kutu ne ?" Kutuyu bana uzatıp " Aç bakalım beğenecek misin ?" Kutuyu açtım ve içinden

Bu arada o elindeki kutu ne ?" Kutuyu bana uzatıp " Aç bakalım beğenecek misin ?" Kutuyu açtım ve içinden

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Böyle bir hediye çıkmıştı çok güzeldi ." Alper Bu bu çok güzel bir hediye teşekkür ederim."

Diyip boynuna atladım od bana karşılık verdi " Eee sen böle e her şeye teşekkür ederim dersen çok işimiz var ." İkimizde güldük sonra aklıma aile meselesi geldi " Alper ben başka bir kızla küçükken karışmışım o yüzden şimdiki ailemde 5 tane abi bir kardeşim vır de ikizim var haberin olsun kardeşim ve ikizim kafa dengine benziyo lar daha tanımadım doğru düzgün ama sen yinede dikkatli ol derim ." Ağzı açık bir  şekilde beni dinledi " E yuh ananın amı lan üşenmemişmi kadın yapmaya ." Diye sorunca Kahkaha attım harbi ya nasıl oldu bu kadar bizim bu aileden çekeceğimiz var nxjjxjxjxhx Alper beni eve bırakmıştı annem kapıyı açmıştı " Hoş geldin Kızım nasıl geçti hatırladın mı bir şeyler?" Hemen ona sarıldım " Her şey için teşekkürler anne evet çok güzel geçti sevgilim sayesinde hatırladım çok iyi bir insan sonra anlatırım sana şimdi çaktırma babamlara ." Benden geri çekilip " Sen bana anne mi dedin ben yanlış duymadım dimi çocuklarrr Melek bana anne dediii  şuan acayip mutluyum !" "Evet sna anne dedim çünkü diğer annem bana annelik yapmadı benimle ilgilenmediler ama sen benle ilgilendin ve anne -kız ilişkisi kurdun benle o yüzden anne denmeyi hak ediyorsun neyse ben çok yorgunum iyi geceler hepinize sana da iyi geceler baba ." Babam bana şaşkınlıkla baktı yukarı çıktım o sırada Selim yanıma geldi " Abla senle yatabilir miyim ben inanıyorum sen Sinem gibi değilsin  o yüzden beni kardeşin olarak layık goruyo musun ?" Saçını karıştırıp " Gel buraya canım kardeşim ama önce üzerimi değiştiriyim sonra yanıma gel uyuyalım ." Dedim ve hızla odasına gitti bende üzerimi değiştirdim makyajı çıkarıp yatağa Selimle birlikte girdim yaptığımız anda bana sıkıca sarıldı bende ona " Seni çok seviyorum abla beni kardeşin olarak gördüğün için Sinem bana hiç ablalık yapmadı bana hep kötü şeyler yaptı ama sen sen çok farklısın alimlere zamanla alışırsın hele ki Toprak ve Demir abim çok iyiler senle bu akşam konuşucaklardı ama sen yoktun o yüzden yarın Atakan abim ,sen, ben ,Toprak ve Demir abimle bir şeyler yapalım mı ?"   "Tamam yaparız hadi uyuyalım artık iyi geceler canım kardeşim. " Diyip saçından öptüm . 

💫Meleğim💫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin