Herkese merhaba öncelikle gece_derler sana çok teşekkür ederim bu bölüm sana gelsin hazırsanız başlıyorummmm
Sabah Atoyla üstümüze su dökülmüş ya bir gün de güzel uyanıyim şimdi her kimsen yaktım çıranı ve bağırdım "EEEE yeter ama yabir sabah da düzgün uyaniyım lan yaktım çıranı Kerem abi sen bekle bunu sana ödetmezsem bana da Melek demesinler !" Kereme abi koşmasıyla benden peşinden gidiyordum ve merdivenlere geldiğimizde o inerken ben üstün zekamı kullanarak Kerem abimin üzerine atladım ve sonuç yere yapışmak jxjfjfjjf annem bu sesle yanımıza geldi bir bana bir abime baktı sonra abimin üzerinden kalkıp annemi yanağından öpüp bahçeye geçtim " Günaydın sevgili ailem nasılsıniz keyfiniz bol olur inşallah şuan niye bu haldeyim SEVGİLİ KEREM ABİM Atoyla üzerime şu dökerek uyandırdı hepiniz niye gözlerinizi kapattınız çok mu kötü tipim !" Eren abim üstündeki hırkayı çıkarıp bana verdi "Al şunu üstüne giy hem hasta olacaksın hemde için gözüküyordu o yüzden gözlerimiz kapalıydı şimdi hemen giy şu hırkayı ." Zortttt büyük zorttt hemen üzerime hırkayı geçirdim çok utandım yaa hemen kahvaltımı ettim hiç birinin bir şey demesine izin vermeden yukarı çıktım o sırada Eren abimin sesini ve Toprak abimin sesini duydum " Kerem bittin sen ya kızın üstünde beyaz tişört vardı içi gözüküyordu kız utancından öldü sen bittin ulan !" Hihahahihaha kötü gülüşümle dışa girdim üzerime okul formalarımı giydim bakalım okulum nasıl olacaktı neyse en azından bizimkiler orada hele Alper'in olması ayyy hemen çantama defterlerimi kitaplarımı vs vs şeyleri doldurdum Selim ve Atoyla evden çıktık Demir abim bizi okula bıraktı ve Alper'i görmemle onun boynuna atladım sonra ayrıldım ve sıkıca Kuzeye ve Aylina sarıldım o sırada Selim ve Ato Alpere öldürücü bakışlar attılar Alper de tırsmadı değil şimdi Allah kolaylık versin ne diyim başka Selim ve Atoyu bizimkilerle tanıştırdım baya iyi anlaştılar hatta Selim Aylinden galiba hoşlanmıştı ayyy yeni shippp. Ama şöyle bir gerçek var ki Alper'in benim sevgilim olduğunu öğrendiler şuan ben ikisinden ürktüm bdjdjdj ama abimler öğrenirse fena aynen şöyle diyebilirim : Cafer sıçtık bez getir nxnxjxjjxjx ama kıskanmadi değiller şimdi bende okul güzeldi ama çok sıkıcıydı .
"Ato Selim bakın şuan abimlere söylemek yok ben şimdi size anlatıyım benim eski ailen ablam hariç biri sevgi göstermiyodu Alper beni çok sevdi ilgilendi üzgün anlarımda ablam yanımda olmadığı için Alper yanımda oldu benim ona büyük bir borcum var bu hayatta ben kaza gecirdiğimde hergün bana yalvarmış uyanmam için ben uyandığımda onu hatırlamadım bu büyük pişmanlık bende maa elimde değildi 1 yılı hatırlamiyodum ama o bana hatırlattı . Alper küçükken canından çok sevdiği annesini kaybetmiş ve beni koruyacagına söz vermişti beni onun gibi seveceğine ve yaptıda o yüzden lütfen bir şey demeyin ben zamanı gelince söylicem söz. " onların bir şey demesine izin vermeden Toprak abimin yanına gittim belki eğlenirim diye kapıyı çalmadan açtım ama abim fark etmedi bile masa başında evrak dosyalarla uğraşıyordu çok bitik gözüküyordu bende mutfağa inip ona bir kaç bir şey hazırladım ve tabağı önüne koymamla bana baktı "Melek sen miydi özür dilerim fark etmemişim çok teşekkür ederim bana bunu hazırladığın için yarın işim biterse senle bir şeyler yapalım olur mu gel buraya bu mükemmel abine bir enerji öpücüğü ." Demesiyle yanağına bir öpücük bıraktım " Toprak abi biliyo musun egomu senden almışım ." Ve birlikte biraz konuştuk güldük .
Akşam Toprak abimle uyuyacaktım resmen uyuma sırası yaptılar ya deliler ama seviyom bunları biraz kitap okuyup abimin yanına uyumaya gittim beni yatajta heyecanla bekliyodu kollarında açmıştı tabii ben hemen abimin yatağına atladım ve kollarının içine girdim sonra birlikte sıkı bir şekilde birbirimize sarıldık en son uykuya dalmadan önce " Sana bir şey olmasına asla izin vermicem . "
Bu bölüm bittiii umarim beğenmişsinizdir oy ve yorum yapmayı unutmayın bu arada karakterlerede nail olduğuyla yorum pleaseee sizi seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💫Meleğim💫
RomanceO an anladım ki Alper'in sevgisi hissediyordum ve bu hissi çok sevmiştim. Umarım hikayemi beğenirsiniz öpüldünüzz💖