24.Bölüm

43 13 1
                                    

Selammmm oy ve yorum yapmayı unutmayın
İyi okumalar ...

Genelde herkesin hayatı normaldir ama benimki ahh benim hayatım olaylar üzerine kurulmuş resmen kazadan sonra çok düşünmeye başlamıştım nedense yarın direksiyon dersi alacaktım bugün ise okula gidiyodum  İrem denen kız bi türlü yanımızdan gitmemişti sinir oluyodum arkadaş benim olan benimdir sana  ne oluyor yani neyse formamı giyip aşağı indim bugün hiç konuşmak istemiyordum keyifsizdim okula gidene kadar kimseyle konuşmadım sırama geçtim Ato ve Selim bana ne oldu dercesine bakıyolardı .

Alper'in yanına oturmuştum sadece ona sımsıkı sarılmıştım "Meleğim n'oldu iyi misin İrem yüzünden mi keyifsizsin bak bende istemiyorum o kızı ama hep dibimde oluyo instadan engelledim başka hesap açtı ." Sesinde huzursuzluk vardı . Teneffüslerde gizli yerimize gidip eğleniyoduk ve İrem den zor kaçıyoduk  öğlen arasında yanımıza gelmişti artık bu durum beni iyice deli ediyodu anı bir sınır patlaması ile " İrem bak ben artık dayanamıyorum ben sevgilime karışmam ama birisi onu rahatsız ediyorsa buna fena takarım ve sende onlardan birisin ." Derin bir nefes alıp devam ettim "Alper seni istememiyo rahatsız oluyo benden ayrılmaz çünkü kaza geçirdiğim de bana söz verdi anladın mı şimdi artık bizi rahatsız etme lütfen çünkü bu şuan sakin halim  eğer yok ben sınırları aşarım dersen benden günah gider hiç bir şey anlamadan hop kendini başka yerde bulursun o yüzden artık ikile Okeyy !!!!"

Herkes bana bakıyordu ohh canıma değsin Bizimkiler bana hayranlıkla izlemişti  bu sefer hepsi bir ağızdan " Melek kaleye yaklaştı ve topu vurdu ve GOOOOLLLL !! " 

Biliyorum mükemmelim söylemenize gerek yok xjxjjxjxjxj Atolara siz eve gidin ben gelicem demiştim sokakta yürüyordum ve 8.sınıf kabusum Arda  hızlı yürümeye çalıştım beni aniden birisi tuttu " Oooo görmeyeli uzun zaman oldu güzellik gel bakalım ne zamandır vakit geçirmiyoduk ." Kendimi kurtarmaya çalıştım ama başaramadım her ne kadar savunmayı az çok bilmemde olmuyordu "Bırak beni ya bırak !" Saçlarımı kulağımın arkasına yerleştirdi " Şşşş sadece biraz vakit geçircez sakin ol canın yanmıcak ."

Gözlerimden yaşlar akıyodu savunmasız kalmıştım " Sen kimin kardeşini yağız ediyorsun şerefsiz.!" Eren abi yok artık  Arda arkasını döndü ve Eren abim ona yumruk attı iyice dövdü ben sadece izledim . "Bir daha seni kardeşimin yanında görürsem seni öldürürüm anladın mı şimdi uza hadi !"

"Melek abicim gel yanıma hadi güzelim ."
"Dokunma bana dokunma pis eller dokundu bana yaklaşma !" Bir anda afalladı ve benden uzaklaştı arabaya bindik ve ikimizde konuşmadık eve geldiğimde annem beni bir anda kendine çekti ama ben onu ittim "Anne dokunmayın, bana pis eller dokundu yaklaşmayın ." Annemin gözlerinden yaşlar süzüldü ben odama gittim ve banyoya girdim en az 10 kere kendimi keseleyip durulamışımdır üstümü giyindim aşağı inerken bağırış sesleri duydum "Kim Kızıma dokunmuş benim onu öldürürüm ve mezarın içine sokarım Eren ver ismini ver !" Diye sinirle bağrıyodu babam Ali abim bana yaklaştı ama ben geri gittim hepsine baktığımda gözlerinde mahvolmuş bir ifade vardı  bizim gruptan mesaj gelmişti

Mükemmel kuziler toplansın

Aslangibi kükreyen : Melek iyi misin bak bi koşu atlayıp geliriz yanına

Denizim : kuziler biz  büyük eve taşındık

Cansuaşko: evet yarın sizin okula nakil olabiliriz

ÇılgınMirzam: Melek Aslan ne diyo bir şey mi oldu

Rüzgarınaşkı: bişey söylicem ayrı odalardan ve salak gibi mesajlaşıyoz

YavşakAyazcım: Harbi ne oldu Melek

Rüzgargibiesen: Kerim yanına geliyim mi 1 dk 1dk canısı noldu bizim haberimiz yok Aslan  toplanma alanımıza gel

Sarıkafa: Ablamın biraz kafa dinlemesi lazım

Atgibigiden itgibidöner: Biraz yalnız kalsın Aslan biliyo belli ki haberi var

Melek : sadece yalnız kalmak istiyorum lütfen bu arada salona gelip bir şey anlatıcam herkesi topla sarı kafa

Sarıkafa: Ya abla deme öyle ya hoşuma gitmiyo tamam hepsi salona topladım gel

Melek : istediğimi derim sanane neyse geliyom size bayy

  ...

" Evett bu konuşma yapıcam Demir abi sana kendimi hazır hissettiğimde söylerim demiştim neyse başlıyorum . Öncelikle benim bi sevgilim var hemen atlamayın açıklamayı yapıyorum Ato ve Selim biliyo zaten neyse Alper o ben kaza geçirmeden önce birlikte olmuştuk o beni çok sevdi ve beni mutlu etti çünkü ben normalde hiç mutlu olmazdım ablam görmek dışında ama o bana sevgiyi gösterdi küçükken annesini kollarının arasında ölmüş annesini canından çok sevmiş ortaokuldan liseye kadar içine kapanmış diğer arkadaşlarım onu zor geri döndürmüşler . Annesine şu sözü vermiş sevdiğim bir kız olduğunda onu benim seni sevdiğim gibi sevicem sözünü tuttu beni korudu ,sevdi,savundu ben onu çok seviyorum sadece bunu bilin istedim . "

Fazla konuştum he ne çene var mış bende

Hepsi hem şaşkın hemde kardeşimi asla vermem gibi bir ifade vardı  "Bu arada ben iyiyim yani bana sarıla bilirsiniz sıkıntı yok o pislikten kurtuldum ." Dedim ve buçukta gülümsedim  Eren abim bana sarılan ilk kişi olmuştu ve kulağıma fısıldadı "Seni o halde gördüğümde ruhum parçalandı beni artık affettin mi ?" Kafamla onayladım " Beni kurtardığın için saol abi seni seviyorum ."

Hepsiyle sarıldıktan sonra yatağıma geçtim kapı aralığından Ali abimi gördüm bana yaklaşmak istemişti ama ben izin vermemiştim . "Gel abi ." Yanıma koşarak geldi ve beni kendine çekip sarıldı yarın kursum vardı kuziler bizim okula nakil olacaktı güzeldi ne olay yaşasam da hayat beni günün sonunda mutlu ediyodu bugünlük bu kadardı ve daha fazla gücüm kalmamıştı kendimi uykunun kollarına bırakmıştım .

                                        Bu bölüm bu kadardı
                                          Umarım beğenirsiniz
                                             Diğer bölümde
                                                Görüşmek üzere
                                                   Öptümm
                                      

Bu arada bana yazmak isteyenler yazabilir fikriniz olursa ve ya konuşmak isterseniz çekinmeden konuşabilirsiniz neyse bayyyyy

💫Meleğim💫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin