Alemin sesiyle uyanmıştım. Üzerimi değiştirip valizimi alıp aşağı indim.Sonra arabaya koydum.Havaalanına gelmiştik .
(Story✈️✈️)
Telefonumdan mesaj geldi
Alper:): yolculuk nereye güzellik?
Siz: Ablamın yanına Newyork'a gidiyorum 1 hafta okula gelmeyeceğim.
Alper:): Göremicem seni yani 😕😕
Siz: Maalesef, bu arada parti için saol umarım sarhoşken saçmalamamışımdır.
Alper:): ...
Siz: Off neyse uçak kalkıyo bb.:)
Alper:): iyi yolculuklar güzelim bb❤️Neee bana kalp atmıştı Allah'ım sen bana yardım et galiba bayılıcam birazdan . Uçak kalkmıştı ben kulaklığımı takıp yolculuk boyunca uyudum. Annem beni uyandırmiştı ve uçaktan inip valizleri almaya gittik ve bir tane de araba kiraladık Newyork'a 2 haftadır gelmiyordum. Bizim hep kahvaltı ettiğimiz bir yer vardı oraya gittik ve karnımızı doyurduk. Ablamın evine geldiğimizde ziline bastım .
"Melek sen gerçeksin dimi lütfen gerçek ol seni çoook özledim çimdikleyin beni rüya mı gerçek mi bu!" Ablamın omzunu çimdikledim ve ona sıkıca sarıldım bende onu çok özlemiştim o benim sanki diğer yarımdı a nne ve babamdan çok sevgi görmüyordum ama ablam bana hep anne ve babam gibi olmuştu benimle hep ilgilenmişti . Gözlerim dolmuştu ve ona "Evet abla benim senin Meleğin geldi bende seni çok özledim."
"Sil o göz yaşlarını aşkom benim ya ablasının Meleği canımın içi ayy çok öldüm hadi geçin içeri ." Ablamla biraz oturduk sonrada dışarıda dolaştık .Melek<3: abla kardeş selfisii ❤️❤️
Yorumlar:
Aylinçınar: çok tatlısınız
Aslı2001: ❤️
Kuzeyin: abla kardeş güzel genetik tabii nxjxn
Alper:): Güzelimmm...Beğeniler gizlenmiştir.
5. Bölüm Sonu
...
Kaç gündür yazamıyorum o yüzden çok özür dilerim ama bugün bir kaç bölüm daha gelecek bekleyin öpüldünüz sizi seviyorum yorum yapmayı unutmayın ve oylamayı. <333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💫Meleğim💫
Storie d'amoreO an anladım ki Alper'in sevgisi hissediyordum ve bu hissi çok sevmiştim. Umarım hikayemi beğenirsiniz öpüldünüzz💖