Bismillah gene bir bölüme başlıyom çok bi şey yok aklımda ama hadi bakalım hayırlısı jxjxjxjb oy ve yorum yapmayı unutmayın
İyi okumalarYine uyandık bakalım bugün hangi belaya bulaşıcam Ali abim yanımda yoktu buna takılmaya gerek yok asıl benim bugün direksiyon dersim var sanırım saat 14.30 da ve şuan saat 12.00 yandık büyük zort hemen üzerime beyaz crop üstüne kot tulumu geçirdim altına converse ufff müq oldum tabii güzel kızım şimdi Allah nazarlardan saklasın pü pü pü maşallah bana bugün de ayna karşısında kendimizi övdüğümüze göre aşağı inebiliriz .
"Günaydınnn familya ben hemen bir şeyler atıştırıp kaçar çünkü 14.30 da derse gidicem annecim ben kendime bir şeyler hazırlarım sen şu oğullarından birisini benim yanıma yollarsın ."
Çok acıktım lannn neyse ben şimdi kendime krep onun içine Nutella, muz,bal ,çilek kombosu yapıyım yanınada kapsül kahve ohh bi güzel gömerim .
20 dakika sonra
" Melekkk hadi abicim geç kalıcan oraya gitmemiz 1 saat zaten bak saat 13.00 ."
"Geldim abi geldim relax yetişiriz biz Kerem abiyle kaçar hepinizin yanaklarından öptüm var sayın bayyyy !" Arabaya bindik ve ben radyodan şarkı açtım (bla bla bla şarkı sözü yazmaya üşendim jdjfhfj)
Valla biraz hız yaparak hocayı delirttim ama güzel sürdüm şimdi onu dedi helal be bana valla taş gibi kızım mübarek şoför beni kurstan alıp alış veriş merkezine bırakmasını söyledim .
Elimdeki berry hibiscusum ve poşetlerle telefona bakarak yürüyordum bi anda biriyle çarpıştım " Lan önüne baksana 1.76 boy var görmüyorsun pes artık ." Dememle kafamı kaldırdım ve karşımda Mirza yı gördüm .
"Aaaaa çılgınMirzam napıyon burda gel bi yere oturalım ." Diye onu çekiştirdim
"Melek şey sen iyi misin ?" Niye herkes bu soruyu bana soruyordu niye ben işte hayatım hep bu sorularla geçmişti ruhum artık kaldıramıyodu bu olayları ama dıştan hep iyi olmak zorundaydım daha küçük yaşlarımda eve gelen misafirlere hep güler yüzle karşılamak zorundaydım babam bana çok sık psikolojik şiddet uyguluyordu bu düşünceleri bi kenara atıp bu sefer gerçeği söyledim ben duygularımı hep içimde saklayan bir kızdım sonra aslında kendimi gördüm Alper sayesinde her şeyimi ona borçluyum o benim hayatımı başlatan kişi çünkü. " İyi değilim anlıyo musunuz hemde hiç iyi değilim küçükken çok psikolojik şiddet gördüm ben Mirza duygularımı hep içimde sakladım dışım ne olursa olsun iyiyim de dedi bu ne kadar zor bir şey biliyo musun ben artık bıktım usandım kendimde değilim ANLIYO MUSUN YETER ARTIK İYİYİM DEMEKTEN BIKTIM HAYATIMDAN BIKTIM BEN KEŞKE O KAZADA ÖLSEYDİM BELKİ KURTULURDUM !!"
"Melek tamam güzelim sakin ol telefonun nerde heh bana ver bizimkileri ariyim mi ?."
Sakinleştirmek için bana sarıldığında " Sadece Alper'i ara o gelir Melek'in kurtulmaya ihtiyacı var de .""Tamam tamam aradım heh Alper ben Melek'in kuzeniyim Melek dedi ki kurtulmaya ihtiyacım var dedi ayrıca hemen gel ."
Dakikalar sonra Mirzanın omzunun üstünden Alper'i gördüm Mirzayi bırakıp Alper'e sarıldım " Alper lütfen gidelim kafa dinlemem lazım söyle ailem de merak etmesin .""Tamam Meleğim şey adını bilmiyorum ama Melek kafa dinlemesi gerekiyor yani buda benimle birlikte ailesi merak etmemesini söyledi ."
🪬🪬🪬
Alper'in evindeydim elinde kahvelerle birlikte karşıma oturdu "Meleğim n'oldu anlatmak ister misin ?" Kafamla onayladım
"Alper ben kendimi iyi hissetmiyorum ruhum mahvoldu içimde kötü bir his var ablama bi şey olacak sanki kalbim ağrıyor. "
"Meleğim ablanı arayalım mı o zaman hem için rahat eder sonra eğlenceli bir şeyler yaparız kafanı dağıtalım biraz ne dersin ?"
"Olur ve saol Alper her şey için seni çok seviyorum bunu sakın unutma olur mu ."
Ve ablamı aradım
" Abla nasılsın ?""Alo galiba siz hanımefendinin kardeşisisiniz ağır bir uçak kazası geçirdi kendisini şuan ameliyatta ." Ablam kaza geçirmek n -nasıl gözlerimden yaşlar dökülmeye başladı "N-nasıl kaza geçirdi hangi hastane peki çabuk haber verin !"
"Özel *********** hastanesi ."
"Alper ablam uçak kazası geçirmiş *********** hastanesine gitmemiz lazım çabuk nefes alamıyorum hadi acele et !!"
Hastaneye geldiklerinde
"Hastamız şuan kontrol altında tutuluyor riskli bir ameliyattı o yüzden kısa sürede uyanıcağını düşünmüyorum minimum uyanma süresi 1 hafta veya 2 hafta bulur şimdiden geçmiş olsun ."
Tek yarım gitmişti ablam yoktu kalbimi sanki alıp sökmüşlerdi bu hayatta 2. Düşüş daha nasıl yaşıcam ben onsuz canım ciğerim olan ablam şuan yoğun bakımda onun anne babası bile gelmemişti ben artık kaldıramıyodum ölmüştüm sanki o uyanmadığı sürece ben ölüydüm ve ölmeye devam ediyorum ."Kızım iyi misin bak doktora söyliyim seni onun yanına götürsünler mi ?"
"İYİ DEĞİLİM ANNE BEN ÖLDÜM YAŞAMIYORUM ARTIK ABLAM YA ABLAM CANIM CİĞERİM HAYATIM O BENİM BEN ONSUZ ÖLÜ BİRİYİM KOSKOCA 17 YILIMI BEN ONA BORÇLUYUM BENİ MUTLU ETTİ İLGİLENDİ BENİMLE BEN İYİ DEĞİLİM KÜÇÜKLÜĞÜMDEN BERİ PSİKOLOJİK ŞİDDET GÖRDÜM BEN HİÇ BİR ZAMAN İYİ OLMADIM BIRAKIN YALNIZ KALIYIM LÜTFEN İSTEMİYORUM HİÇ BİRİNİZİ !!!" Bağırmaktan boğazım acımıştı herkesin gözleri dolmuştu hayatım boktan öteydi şimdi ise ölü gibi .
"Alper bak çok yoruldun sen git dinlen ." Dedim bi ara sakinleştirici vermişlerdi bana bütün aile bana şuan eve dönelim dinlenmek lazım diyodu ama ben inatla burada kalıcam diyodum hayat bana gülmüyodu hiç bir zamanda gülmedi aslında yoruldum içimden bağırarak ağlamak geliyodu en sonunda gene gözlerim doldu Toprak abim yanıma gelip "Melek bak içinden bağırarak ağlamak istediğini biliyorum bu hayattan bıktığınıda gel hastaneden çıkalım öyle ağla gel abicim ." Basınla onayladım ağladım bağırdım sinir krizi geçirdim en sonunda beni eve dönmeye ikna etmişlerdi . Odamın içine kapandım yastığımı ve bana kalan ablamın tişörtünü aldım kokladım bi yandan ağladım Selim yanıma geldi güldürmeye çalıştı ama olmadı .
...
Direksiyon dersine kendi isteğimle gitmiştim sonra ordan ablama geçtim camdan izledim 6 gün geçmişti hala uyanmadın abla ben hala ölü gibiyim sensiz olmuyor gel birlikte gezelim yemek yapalım eğlenelim beni bırakma .2 hafta sonra
"Melek güzelim hadi gel dışarı çıkalım hem kendini odaya kapattın bide hep ders çalışıyosun biraz kafa dağıtalım ."
"Eren abi bırak gelmicem ben istemiyorum ."
"Hastaneden haber geldi ablan uyanmış hadi gel bak yemin ederim uyanmış hadi çıkalım."
Abalm uyandı ben gene canlandım iyi döndün abla beni bırakmadın öldürmedin bizi helal lan Yusufi
Hastaneye geldik ve ablamın yanına geçtim ona sarıldım "Beni bırakma bi daha sakın !"
"Sana söz veriyorum Melek seni asla bırakmıcam ömrüm boyunca senin yanında olacak her zaman. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💫Meleğim💫
RomanceO an anladım ki Alper'in sevgisi hissediyordum ve bu hissi çok sevmiştim. Umarım hikayemi beğenirsiniz öpüldünüzz💖