33.Bölüm

44 12 1
                                    

Sonunda buraya yazabildim bismillah başlıyoz oy ve yorum yapmayı unutmayın İyi okumalarrr...

Yeni bir sabah yeni bir gün off kalkalım bakalım yanıma baktığımda Alper yoktu bi zarf vardı içini açıp kağıdı okudum :

"Sevgilim canım 1 ay yokum sakın kendini eve kapatma üzülme ve ağlama her akşam konuşucaz bazen müsaitte olmaya bilirim Melek biliyorum çok şey yaşadın hatta yaşadık ama ben geri gelcem seni çok seviyorum biliyo musun sen tam anneme benziyorsun neyse duygusallığı bi kenara bırakalım sana kahvaltı hazırladım mutfakta duruyo eğer konuştuğumuzda hele bi gözlerinin kızardığını göreyim fena kızarım neyse ben gidiyorum kendine çoooook İyi bak  döndüğümde seni İyi görmek istiyorum neyse bayyyy :))) gelecekteki kocan "

Şapşal mutfağa geçtim ve kahvaltı ettim sonra da hazırlanıp çıktım zaten arabama binip eve döndüm abilerimle biraz vakit geçirdim ikizle biraz takıldık en son odamda oturuyodum .

"Abla odama gelir misin ?"

"Noldu sarı kafa bi şey mi var ?"

" Abla gel işte !"

"Ablaya bağrılmaz sus geliyorum ."

Selimin odasına gelmiştim elinde gitar tutuyodu o nu ilk defa böyle görüyodum

"Ben hiç kimseye gitar çalmadım ama em sonunda karar verdim ben sadece sana çalcam abla bana geldiğinden beri en iyi ablalığı yaptın teşekkür ederim her şey için ."

"Eee hadi çal çok merak ediyorum ."

"Son iki üç dört ."

...

"Vay amına koyim çok güzeldi lannn ."

"Saol. "

"Neyse sarı kafa ben bi depresyona gireyim ne zamandır girmiyorum zaten salında güzel güzel depresyona gireyim. "

Odasından çıktım ve odama geri döndüm odayı karanlık yapıp üzücü filmler açtım akşama kadar seyrettim napiyim güzeldi ama çok ağladım lan neyse uyuyim ben.

Bir kaç hafta sonra

Alper'le akşamları konuşuyorduk İyi bir üniversiteyi kazanmıştım bazen ağlıyodum abimler yanıma gelip beni güldürmeye çalışıyorlardı şimdi tatile gidiyoduk maldivlere güzel yer para bok zaten bizde o yüzden no sıkıntı bavulumu hazırlamış özel uçağımıza biniyoduk ben uçakta uyudum her zamanki Melek işte bxbxbxjxjxbjc neyse bi ara uyanıp  yemek yemiştim sonra abimlerle takılmıştım ikizle film izledik veeee en sonunda geldikkkkk şükür yarabbi

Lan burası mühtişim bi yer vay anasını ilk odalara yerleştik kiminle kalıyorum sizce büyük ısrarları sonucu Ato ve Selim evet sanki üçüz gibiyiz bxbxhxhhx neyse şimdi hazırlanıp go to beach hepimiz denize inmiştik ben şu an güneşleniyodum ani bi kararla Demir abimin elinden tutup denize koşmaya başladım ve onu denize ittim sonra diğer abileride çağırıp deve güreşi yaptık güzeldi eğlenceli geçmişti açıkçası sonra yemek ye zaten parti yaptık ve gece uyumadan önce Ato ben ve selimle birlikte yastık savaşı yaptık sonra galiba dağılmış bi biçimde uyumuştuk...      

💫Meleğim💫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin