Uyandığımda aptal gibiydim.Babam odamın kapısını çalmıştı . "Girebilirsin." demiştim
"Akşam eve geç gelmedin dimi ?"
"Parti saat akşam dokuzda başladı baba akşam on birde de eve geldim."
Dediğimde bana emin misin dercesine baktı bende ona gözlerimi devirdim.
"İyi o zaman kahvaltıdan sonra hazırlan seni bir yere götürücem. "Rutin işlerimi hallettim ve kahvaltımı ettim . Dişlerimi fırçalyıp kargo pantalon, siyah büstiyer ,nike blazer ve bol bir siyah hırka geçirdim.
(Kombini bu şekilde )
Evden çıktık ve arabaya bindim jbl kulaklığımı takıp yolu izledim müzik beni rahatlatıyordu.
Büyük bir kitap mağazasına gelmiştik . Hemen babama sarıldım kitaplar beni başka bir dünyaya soruyordu bu hissi seviyordum hoşuma gidiyordu . Kitapçıkları arasında gezindim neredeyse 20 tane kitap almıştım ben günde en az 300 sayfa okuyordum kitabı okudukça beni daha da sarıyordu . Eve gelmiştim bir kaç saat ders çalıştım, kitap okudum , odamı toparlamam lazımdı bu yüzden ilk odamı toparladım sonra kitaplarımı kütüphaneme yerleştirdim büyük bir kütüphane vardı bu bir odanın içindeydi ve bana özel olarak yapılmıştı . Sonra Masal ve Ela'yı aradım biraz dedikodu time yaptık . Bu arada onlar benim anaokulundan beri arkadaşım ortaokula kadar aynı sınıfta aynı okulda okuduk hala arkadaşlığımız devam ediyor.
Onlar benim için özeldi. Sonra da kendime atıştırmalık almak için yakındaki markete gittim elimde dondurmayla birlikte eve yürüyordum. Eve gelmiştim tam odama gidecekken babam yarın yani pazar günü ablamın yanına Newyork'a gideceğimizi söyledi .
Ablam benden 10 yaş büyük ve yurt dışında çalışıyo bu yüzden onu çok sık göremiyorum.
2 hafta onunla vakit geçirecektik o yüzden mutluydum.bavulumu hazırlamaya aklıma nedensizce aklıma sarhoşken ne yaptığım hakkında hiç bir fikrim yoktu ve merak ediyordum umarım saçma sapan bir şey yapmamışımdır diye dua ediyordum . Bunları düşünmeyi bırakıp yatmaya karar verdim.4.Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💫Meleğim💫
RomanceO an anladım ki Alper'in sevgisi hissediyordum ve bu hissi çok sevmiştim. Umarım hikayemi beğenirsiniz öpüldünüzz💖