18. Bölüm

92 17 6
                                    

Yeni bölümle karşınızdayım oy ve yorum yapmayı unutmayın iyi okumalarrr

Atakan dan
Sabah uyandım ve Melek'i uyandırmak için odasına gidiyordum .Melek tam benim ikizim gibiydi daha ilk geldiği gün gözlerinden ne kadar iyi biri olduğunu anlamıştım . Kapıyı açtığımda bide.ne göreyim Selim sıpası benim canım ikizimle yatmış " LANNN Anneee ,abi ,babaaaaa  çabuk gelin !" Dememle hapsi bir anda odaya dolmuştu annem telefonunu alıp " Ayyy Oğuz baksana ne kadar tatlılar ." Diyip fotoğraf çekmişti sonra Selimi dürtüp " Lan sıpa ikizimle ilk ben yatıcaktım gittin ikizimide çaldın sana bunu ödetmessem bende Ato değilim lan !"      Selim irkilerek uyandı " Ya abi  napıyosun başımızda dır dır dır bi susmadın ayrıca ilk sen Melek ablama beraber uyumayı teklif etseydin bana ne şimdi çık bak ablam uyancak hadi kış kış."       Toprak abi hemen araya girdi " Lan Selim yaktım seni nasıl yaparsın bunu bize ya Ato haklısın ödememiz lazım Pişt Demir acaba Selimi camdan aşağı mı silkelesek bence iyi fikir ." Hemen başımla onayladım Demir abi Selimin ayaklarından tutup yataktan düşürdü " Ahhh abi ya naptın ! Güzelim popom acıdı anne şunlara bir şey de ." Annem ben karışmıyorum dercesine baktı

Melek ten devamke

"Lan bi susmadınız car car car bırakınca uyuyayım Ato bu gece sende benimle yatarsın tamam mı şimdi çıkın odamdan rutin işlerimi halledip geliyorum." Hepsi çıktı bende duşa girdim ve mini etek ve crop geçirdim aşağı indim Toprak abi " Güzelim bak bu olmamış neyse tamam karışmıyorum bugün Demir ,Ato ,ben ve Selim dışarı çıkıcaz gelmek ister misin hem seni daha iyi tanımış oluruz Selim sıpası zaten akşam söylemiştir neyse ne diyorsun?" Toprak abime güldüm "Tamam geliyorum eğlenceli bir şeyler yapalım ama ayrıca diğer brotherler sizin bana olan ön yargınız ne zaman kalkacak ben benimle ilgilenen bir aileyi çok istiyorum ben hepinize abi demek istiyorum ama  bunun için bana kendinizi kanıtlamanız lazım ." Dedim ve Eren hariç hepsi bana bakarak onayladı kahvaltı ettik sonra dışarı çıkmak için hazırlandık Demir abimin arabasına bindiğimizde " Abi nereye gidiyoruz?" İlk başta ağızını araladı sonra bana bakıp " S -sen bana abi mi dedin ben mi yanlış duydum Allahım Melek bana abi dedi hemen eve gidince bunlara söylemem lazım Toprak kıskannnnnn bana ilk abi dedi ." Bu hallerine güldüm Toprak abim bana bakıp dudak büzdü Selim güldükten sonra " Yalnız ablam bana yatmadan önce canım kardeşim dedi asıl siz çatlayın oh oh canıma değsin ."  Ato da aynı şekilde bana dudak büzdü ben onların gönüllerini seve seve alırım bir kafeye gelmiştik yol boyunca şarkı söyledik Torak ve Demir abim beni faha da yakından tanıdılar bu sefer Toprak abimin yanına gidip ona " Abi hadi beni sırtına alıp uçur ." Dedim ve beni sırtına aldı çok eğlencelilerdi  . "Ee İkiz akşama hazır mısın bi arada benim canım pasta çekti ondan sipariş verebilir miyiz ?" Demir abim garsona söyleyip siparişi verdi Toprak abim bir anda " Melek sana bir şey sormam lazım Selimi nasıl bir ceza versek mesela o yüzüne bir şey yapılmasından nefret eder sence senle onun yüzüne bir portre mı yapsak ne dersin ?" Selim Toprak abime sinirli bakışlar attı ve hepimiz güldük " Abi o zaman eve gidince hemen yapalım mı benim için çoknzevkli olacak çünkü Ato sen ifşaları çekersin ayy hep böyle bir şey yapmak istemişimdir !"   "Abicim sen iste biz hergün senle abilerime şaka yaparız o zaman eve gidince sen bittin Selim Demir sende Selimi kaçmasın diye sandalyeye bağlarsın kaçamaz hiç bir yere ." Selim omzuma  vurup " Abla bak gördün mü noldu şimdi Toprak abi ve siz bittiniz insan kardeşine hiç böyle şeyler yapar mı insafsızlar!" Hepimiz sohbet ettik Kahkaha attık Toprak abim ve egosu =ben  nxnxjxjcj çok eğlenceliydi hepsi arabaya bindik eve gittik Demir abim hemen Selimi kaçmasın diye elinden tuttu ve bağladı sonra Toprka abimle ben ona makyaj yaparken diğer abi üyeleri de gelip bize katıldı Ato video kaydı alıyordu Eren abimden hiç böyle şeyler beklemezdim demek ki onun da bir kalbi vardı hayret Kerem ve Ali abimle de kaynaşmıştık hepsi çok iyidi   en son Atonun çektiği kaydı izledik Selim hepimize surat yapıyordu biz ise sürekli dalga geçip gülüyoruk   yemek vakti gelmişti masaya geçtik ve babam " Kızım yarın okul başlıyor sen istersen arkadaşlarının isimlerini bize var bizde onları nakil olarak sizin okula geçirelim ."  Yemekte herkes bana sıcak davranmıştı ama Eren bana yine laf etmişti sonrada ettiğine pişman olmuştu beni  kırmıştı    Sinem ile beni aynı sanıyodu hep böyle cümleler kuruyordu en sonunda " Eren abi bak saygımdan böyle diyorum beni hep Sinemle bir tutuyorsun sanki onun yaptıklarını ben sana yapmışım gibi beni çok kırdın daha beni doğru düzgün tanımadan kalbi çok kırdım ben sana da abi demek istiyorum tamam mı ama maalesef sen son hakkını kaybettin bundan sonra beni daha da paramparça etme çünkü ben zaten kırıldım daha da kırılmıyim elinize sağlık ." Eren abi arkamdan üzgün bir şekilde bakmiştı annem ve babam onu uyarmıştı Ato peşimden geliyodu ama ona yalnız kalmak istiyorum sonra ben sana haber veririm diyip odama çıktım ve balkonda oturdum kapımın açıldığını hissettim " Ben yalnız kalmak istiyorum lütfen sizi kırmıyim ." Yanımdaki sandalyeye birisi oturup " Peki ben özür dilemek için gelemez miyim en azından konuşsam ."karşımda Eren abimin görmemle şaşırıp kaldım " Bak özür dilerim yani seni Sinem le aynı sandığım için ama onun bana yaptıkları korkunçtu ben daha fazlasını kaldıramazdım lütfen Melek bana bir şans daha ver kendimi affettirmek için elimden gelen her şeyi yapıcam ama yeter ki bir şans ver bana ." Dedi ama ben sessizliğimi korudum en son yanağımdan öpüp odadan çıktı . Bu sefer Ato öle beraber uyuyacaktım hemen yatağa geçtik ve " İyi geceler Meleğim seni çok seviyorum ." Dedi ve birbirimize sıkıca sarılıp uyuduk .

Bir bölüm daha bitti umarım beğenirsiniz diğer bölümde görüşmek üzere alta Melek i koyuyorum .

💫Meleğim💫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin