Sabah olmuştu ben kalkıp rutin işlerimi hallettim ve aşağı ablamla birlikte kahvaltı hazırlamaya gittim . Ablam bana kaşları havaya kalkmış şekilde bakıyordu ."Günaydın abla niye bana öyle bakıyorsun bir sorun mu var ?" derin bir nefes alıp "Melek senin bir sevgilin mi var bana mı söylemiyorsun çünkü her fotoğrafını beğenmiş ve sana güzelim diyo ."
"Alper benim sevgilim değil sadece arkadaşım neyse kahvaltıyı hazırlayalım ."
Kahvaltıyı ettik ve ben dışarı çıkmak için hazırlandım. Telefonum çalıyordu bende ekrana baktığımda Alper yazısını gördüm ve açtım." Napıyosun güzelim ?" Hala güzelim diyo kafayı yicem off."Dışarı çıkıcam ablamla birlikte onun için kendime kıyafet bakıyorum sen ?" "Valla bende 2 derse girip çıktım okuldan şuan evdeyim oturuyorum. " nasıl istediği gibi çıkıyodu okuldan " Sen nasıl çıkabildin okuldan?" Kahkaha sesleri duydum " Güzelim hatırlatırım benim babam okulun sahibi ." Ohaa ben unutmuşum ne güzel vallahi biz eşek gibi okula gidelim beyefendi laylaylom . "Neyse Alper benim kapatmam lazım." "Niye ?" Salak bu çocuk dışarı çıkıcam diyorum ve o bana niye kapatıyorsun diyo sen bana sabır ver benim bundan çekeceğim var . "Boşver neyse görüşürüz. " biraz sesim yüksek çıkmıştı . "Tamam ya sinirlenme hemen görüşürüz günün güzel geçsin güzelim ."Ablamla deniz kenarına gidecektik annemle babam işleri vardı onlar buraya iş için gelmişti her zamanki gibi .
Melek<3: sunshine ☀️
Yorumlar:
97: çok güzelsinn
35: diğer fotolara bakınca ağızım sulandı
Alper:): @35 o ağzından akan suyu geri sokarım şimdi sg okey yoksa ben oraya gelirim.Ateş#: you are so beatiful.
Beğeniler gizlenmiştir.
...
"Alper sana abayı yakmış haberin olsun baksana nasıl sinirlendi ." Birden yanaklarım kızarmıştı " Ya abla sen sussana !" Aslında ona karşı birşeyler hissediyormuyordum emin değildim ama onun yanında rahattım ve galiba ona karşı hislerim olabilir .
6. Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💫Meleğim💫
RomansaO an anladım ki Alper'in sevgisi hissediyordum ve bu hissi çok sevmiştim. Umarım hikayemi beğenirsiniz öpüldünüzz💖