Yeni bir bölümle karşınızdayım bu bölüm Ey211107 aşkoma gelsin seni çok seviyorum bunu bil neyse iyi okumalarrr
Sabah abimin kıpırdanmasıyla yarı uykulu halimle "Abi biraz daha böyle duralım lütfenn 1. derse girmiyim çok uykum var gitme yanımdan ." Diyerek mızmızlandım biraz daha uyumuştum çok güzeldi yatakta çok rahattı o yüzden kalkmak istemedim "Güzelim hadi kalk artık bak 2 saat geçti ." Demesiyle uyandım lan çok mu geç kaldım amannn neyse zaten geç gitsem bir şeycik olmaz . Abimin yanaklarından öpüp odama geçip hazırlandım "Anne ben aç değilim okulda bir şeyler atıştırırım hadi öptüm bayyyy !" Bağırarak evden çıktım Toprak abim neni okula bıraktı ve hemen sınıfa girdim Aylin'i durgun görmüştüm onun yanına gittim " Aşkomm nasılsın gel bir şeyler yapalım hadii ."diyerek kolundan çekiştirdim ama elimi sertçe çekti canım yanmıştı " İyi değilim tamam mı sürekli Alper le okulu ektiniz Kuzeyle bir şeyler yaptın ama beni başladın ama ben kimim ki zaten dimi sen ne gerizekalı ne bencil birisin ya !" Diye bağırınca sinirim tepeme yükseldi Bizimkiler şaşkın bir şekilde bize bakıyordu " Bak Aylin ben sana her seferinde sordum sen hayır dedin bak sınırlarını aşma kötü olur !" "Aşıyorum sınırı ne olurr ne yaparsın zaten sadece kendini düşünüyorsun kıskanç bencil geri-" ben bu kızın saçını başını yolarım " AYLİN BİRAZ DAHA AĞZINI AÇARSAN KÖTÜ OLUR KENDİMİ TUTAMAM SENDE BİLİYOSUN O YÜZDEN ŞİMDİ KES SESİNİ TAMAM MI !" bağırarak sınıftan çıktım arkamdan Ati ve Selimin sesini duydum " Ya Alper bırak Melek'in yanına gitmemiz lazım ." Bahçeye çıktım ve nefes aldım sonra Kerem abimi aradım bir yandan telefondan onu arıyodum bir yandan sinirden akan göz yaşlarımı siliyodum " Efendim Meleğim ne oldu okulda bir sorun mu var ?" "Abi beni okuldan alır mısın ve eğer çok işin yoksa biraz vakit geçirelim mi kafa dağıtmaya ihtiyacım var ." "Sen niye ağlıyorsun güzelim dur ben seni almaya geliyorum ."
Alper den
"Atakan dur zamana ihtiyacı var bak peşinden gitme sonra aranız bozulur bırak biraz kafa dinlesin o bize anlatır tamam mı ." Onları biraz sakinleştirdim ama aklım Melekteydi nasıldı acaba ve onun yarın doğum günüydü Aylinle arası kötü olacaktı ben de plan olarak Ateş in çektiği videoda Aylin i çıkarıp onun yerine ilk onun fotoğraflarını koyucaktım bu işi ayarlamam lazımdı
Melek ten devamke
Kerem abimle yol boyunca konuşmamıştım beninbir dağ evine getirmişti ohaa lan eve bak neyse içeri girdim ve sadece dışarıya baktım "Abicim artık anlatacak mısın ?" Akafamı olumsuz anlamda salladım sadece onun yanına oturup dizlerinin üzerine kafamı koymuştum o saçımı okşarken bende yavaş yavaş uykuya dalıyodum .
✨️
Biraz vakit geçirmiştik abimle gülmüştük beni kendime getirmişti saat neredeyse akşam dokuza geliyodu "Abi artık eve ni gitsek bizi merak etmesinler zaten Atoyla Selimin aklı bende kalmıştır ayrıca abi sana veya diğerlerine bir şey anlatıcam ama bak zamanı gelince ." Abim tebessüm edip " Kendine geldiysen gidelim güzelim ayrıca bana hazır olduğunda her şeyi anlatabilirsin ." Toparlanıp evden çıktık ve arabaya şarkı açtım birbirimize bakıp söylemeye başladık
" Vodka fondip partile
Gömdük artık tarihe
Çıktım sensiz tatile
Oldum tam bi makineAra beni açamam WhatsApp
Gidiyoruz yoldayız assap
Arabanın içinde hotbox
Çekiyorum gülümse yaklaş ...Arabada deliye dönmüştük çok iyidi ben bu akşam kimseyle doğru düzgün konuşmak istemiyordum . Eve geldiğimizde yemek yiyip odama geçtim ve sadece kulaklığımı takarak uyudum lan bir dakika benim yarın doğum günüm inş hatırlarlar neyse uyuyim artık.
Bana biraz boş geldi sanki ama neyse bir dahaki bölüm uzun olacak merak etmeyin oy ve yorum yapmayı unutmayın sizi seviyom öptümmmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💫Meleğim💫
RomanceO an anladım ki Alper'in sevgisi hissediyordum ve bu hissi çok sevmiştim. Umarım hikayemi beğenirsiniz öpüldünüzz💖