Multimedya:Alper
Evett neredeyse günler oldu yazmayalı yazılılarım daha yeni bitti o yüzden kusura bakmayın şimdi tam gaz devam yorum yapmayı ve oylamayı unutmayınnn sizi seviyorummmm
Devamı
... Merdivenlerden aşağı indim ve bir hırsız gördüm elime vazo aldım ve kafasına geçirdim bir yandan polisi aradım annemler kapıya güvenlik koydular bende tekrar uyumaya devam ettim . Sabah olmuştu okula hazırlandım ve yoldan karşıya geçerken hızla bir aracın bana çarpması bir oldu ve yere serildim yavaş yavaş bilincim kapanıyodu.
Yazarın anlatımından
Çarpan kişi onu uyandırmak için elinden geleni yapıyordu tam Melek'i kucağına aldığında kafasında akan kanı gördü ve bir yandan ambulansı arıyordu. Arabayı son hızla sürüyordu hastaneye geldiklerinde yakınlarına haber verilmişti ve Melek acile alınmıştı annesi ve babası hemen uçakla dönmeye çalıştılar herkes panik içindeydi Alper bir yandan kafayı yiyordu bir yandan Ege onu sakinleştirmeye çalışıyordu.
3 saat sonra
"Doktor çabuk bir şey söyleyin!"demişti Sevgi Hanım (bu arada sevgi hanım Melek'in annesi oluyor) " Durum fazla ciddi ameliyattayken birkaç kere kalbi durdu ama Melek pes etmedi o çok güçlü bir kız bu arada son 1 yılda yaşadığı olayları hatırlayamayacak ve 1 yıldan önce uyanması biraz zor çok sert bir darbeyle başını yere çarpmış ve omurilikte biraz zarar görmüş ama merak etmeyin iyi yani felç kalmadı şimdi yoğun bakıma alınacak ve gözlenlenicek geçmiş olsun ."
Alper ellerini saçlarına geçirdi ve " Ege bizi hatırlamıcak ben onun için artık bir hiçim Melek geri soğukluğuna dönecek ve beşimizi hatırlamayacak!" Diye bağırdı Ege onu tuttu ve kafeteryaya götürdü.Aslında herkes Alper'i çapkın biri sanıyordu ama Alper'in hiç kız arkadaşı veya sevgilisi olmadı o daha küçük yaştayken annesini kaybetti ve babasından durduğu sevgi sözcüklerini eğer bir gün sevdiğim bir kız olursa ona bunları söyleyeceğim demişti . Melek hiç güzel sözler duymadı arkadaşları ona kötü davrandı, sattı, kullandı bu yüzden etkilemişti Alper'den ikisinin kaderi de buymuş demekki .
Melek yoğun bakıma alınmıştı hiç kimse evine gitmemişti ve üzerinden neredeyse 2 ay geçmişti Melek ile ilgili hiçbir değişiklik yoktu. Alper'in gözleri ağlamaktan kızarmıştı. Doktorlar 1 yıl önceden uyanması imkansız olduğunu söylemişti ama herkesin bir umudu vardı ...
13. Bölüm Sonu
Devam edecekEvet bölümün sonuna geldik çok uzun olduğu için böldüm ve heyecanlı kısımlarda gelecek hazır olunnnn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💫Meleğim💫
RomanceO an anladım ki Alper'in sevgisi hissediyordum ve bu hissi çok sevmiştim. Umarım hikayemi beğenirsiniz öpüldünüzz💖