12.Bölüm

121 18 3
                                    

Alper'le bizim eve götürdüm sonuçta annemle babam yoktu . Ben duş aldım rutin işlerimi hallettim Alper beni salonda koltukta bekliyordu . O sırada annemden yapmam gereken şeyler listesi geldi

☆ evi temizle
☆ mutfak alışverişini hallet
☆ ders çalış
☆ odanı temizle
☆ ve ödül olarak istediğin şeyleri yap

"Alper evi temeizlememiz gerekiyor annem bana liste gönderdi ve mutfak alışverişi , ders çalışmam lazım hadi hemen halledelim ."
Evi temizlemeye başladık, alışverişe gittik ,ben ders çalıştım  Alper beni izledi .
"Alper akşam bizimkiler gelsin  mi hani Ege ,Ateş falan ne dersin bir oyun gecesi yapalım ."        "Olur sevgilim ben haber veriyim o zaman ama bana enerji lazım bugün çok yoruldum bir öpücük pleaseee."
Kollarımı  boynuna sardım ve dudağına uzun bir öpücük kondurdum .  Ben browni yaptım Alper oyun konsollarını ve atıştırmalıkları hazırladı . Ben üzerimi değiştirdim ve aşağı indiğimde Zil çaldı . "Hoşgeldiniz MİLLETTT!"
" Hoş bulduk ." Dedi Ege sevecenle
Bora bana ceketleri gösterip " Melek biz bu ceketleri nereye koyalım ?" Alper'in omzuna dokunup "Sevgilim şu ceketleri alır mısın ."

"Melek lavaboya nerde ellerimizi yıkıyalım ?"
Kaan'a dönüp " Üst katta köşede ,benim odamda birde misafir odasında var o solda kalıyo ." Onlar üst kata çıkıp geldiler .Ateş bana bir poşet uzatıp " Melek ben sana fotoğraf makinesi aldım ." Dedi Ege hemen Ateş'in önüne geçip " Ben sana elbise aldım bedenin S aldım ama  içine değiştirme kartı koydum merak etme ." Ege çok güzel bir elbise almıştı "Sıra bende ben Prada gözlük aldım umarım beğenirsin." Kaan tam benim tarzında almıştı . Bora bana hediyesini uzattı ." Valla bende Gucci çanta aldım beğenirsin inşallah çünkü kafama göre aldım ." Diye söyledi ardından herkes Kahkaha attı . "Hepinize çok teşekkür ederim hediyeleriniz beni için çok değerli ." İçimden Amk hepsi para sıçıyo resmen abi evime geldiler diye bunları aldılar resmen . Ege kolunu omzuma atıp " Melek makarnadan yaptın mı ? Valla acayip merak ediyorum ."
"Evet yaptım ama ilk önce elbiseni deniyim mi Ege ? " kafasını evet anlamında salladı
"Ohaa amk çok güzel oldu valla fiziğini gösterdi. " Alper ona sert bakışlar atıp " Ege ölmek mi istiyorsun yoksa gebermek mi !" Diye bağırdı . "Alpercim sende çok yakışıklısın ." Diye Alper ' e söyledi Ege .

...

Oyun salonuna geçtik ve oyunu açtım  . Oyunu bir kaç saat oynadık sonra da kütüphaneye oyunları ,sohbet böyle saat gece üçe kadar vakit geçirdik sonra onları eve yolladım  . Bu gece uyuyamamıştım hem evde tektim hemde ayak sesleri duyuyorum...
 

                           12.Bölüm Sonu
                                DEVAM EDİCEKKK

💫Meleğim💫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin