Sabaha kadar,gözüme uyku girmemişti, üzerime bir bataniye alarak sabahın doğuşunu izledim balkondan.
Ilk şiddeti değildi bana pskolojik olarak daha beterini yaşamıştım ama bu ill kez bana fiziksel şiddet uygulamasıydı.
Burada durmak bu insanlarla aynı evde yaşamak, Kıvançta evli kalmak istemiyordum, bu ilk dı ama son olmayacaktı.
Yerimden kalktıgımda bacaklarım uyuşmuştu, aydınlanan hava sayesinde bahçedeki korumaları, daha net görüyordum.
Banyo ya geçerek sıcak bir duş aldım, su sayesinde üşüyen vücudum, gevşemişti.
Aynanın karşına geçtiğimde, yara olan dudağımı bir kez daha gördüm, üzerime merhem sürdüm ama onu kapatacak hiç birşey yapmadım.
Saat daha erkendi,saçlarımı kurutup öylece bıraktım ,yüzüme sadece nemlendirici, sürdüm, yanağında kızarıklık vardı.
Dolaptan bulduğum her hangi bir şeyi üzerime geçirdim.
Bu evde daha fazla durmak istemiyordum.
Gerekli eşyaları mı ,kitaplarımı alarak hızla aşağa indim.Kapıya geldiğimde onun sesini duydum, zühre Korhan.
"Nereye bu saate gelin Hanım. " hızla ona doğru döndüm.
Sahanlığı ve kahvesi ile ,şokla yüzüme ve dudağıma bakıyordu."Çık yukarı, yüzünü ve su dudağına kapsayıcı felan sür, kimse görmesin. "
bu kadın gerçek mi ?
"Sormayacak mısınız, Zühre hanım, yüzüme ne olduğunu, bunu bana kimin yaptığını sormayacak mısınız?" Yavaşça yutkundu, gözleri yüzümde ve yaralı dudağımda oyalandı.
"Küçük bir tartışmadır, kocanla aranda olan problemi bize yansıtma. " tam karşısına geçtim, gözlerinin içine baktım.
Eli titrerdi bi an için fincanı tutmakla zorluk çekiyor gibiydi."Oğlum beni dövdü, bana vurdu, söylesene zühre Korhan ,sen kadınları korumak için dernekler kuran,adini altın harflere yazdıran kadın,benide oğlundan koruyacak mısın?"
Uzaklaştı benden,elinde ki ficani yavaşça masaya koydu.
"Saçmalıyorsun, benin oğlum o adamlar gibi değil öfkesine yenik düşmüş bir hata yapmış, çoktan da pişman olmuştur. " alayla güldüm haya kahkaha attım.
Sinirle kaşlarını çattı."Bana asla bir korhan gelini olamayacağımı söylemiştiniz,haklısınız ben asla siz olmayacağım, susmayacağım, bu tokatın bedelini oğlunuz ödeyecek size söz veriyorum. "
" Ama bu evliliğe mahkum ettin Senin yüzünden eve gelmez oldu akşam yaptığının saçmalığının bedelini ödemişsin bu meseleyi kapat kesinlikle Osman Bey'in kulağına gitmeyecek."
"Kızınızın sizi neden terk ettiğini daha iyi anladım Zühre Hanım ona da böyle davranıyordunuz değil mi?Bir Korhan kızı olmasının bedeninin ödetmeye çalışıyordunuz sizin istediğiniz kalıba giremediği için gitti ben de girmeyeceğim Ben sizin gelininiz olabilirim ama köleniz değilim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞ PARÇASI
Подростковая литература"Aldatıyorsun be beni gözümün içine baka baka o kadının koynundan çıkıp bana geliyorsun, susuyorum, sabır ediyorum, ama bıktım, duydun mu?" "Bunu biliyordun,evlendiğin gündem beri biliyordun,şimdi zoruna giden ne?"